Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Ustanawianie agendy mediów podczas kampanii [nowa]

12-03-2012, 8:55
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 19.90 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 2118073547
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 4    Wyświetleń: 6   
Koniec: 14-03-2012 05:59:52
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Ustanawianie agendy mediów podczas kampanii wyborczych w 2005 roku

Łódzki Bartłomiej

Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]29318
  • liczba stron: 236
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
  • seria: Komunikowanie i Media
  • Rok wydania: 2010
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Agenda-setting to teoria i metoda badawcza stworzona w latach siedemdziesiątych XX w. przez amerykańskich badaczy: prof. M.McCombsa i D.Shawa. Celem badań jest poszukiwanie korelacji zachodzących pomiędzy eksponowanymi przez media masowe wydarzeniami, a postrzeganiem ich jako najważniejsze przez opinię publiczną. Książka Ustanawianie agendy mediów podczas kampanii wyborczych to jedne z pierwszych studiów empirycznych nad komunikowaniem politycznym w Polsce. Autor ukazuje w niej proces agenda-setting z perspektywy określanej przez twórców teorii jako "masowe przekonanie". Ten typ badań nie analizuje wpływu mediów na agendę konkretnych jednostek, ale dowodzi możliwości ich oddziaływania na przenoszenie ważności wybranych kwestii eksponowanych w mediach w opinii części społeczeństwa. Analizie poddane zostały relacje medialne z kampanii wyborczych (parlamentarnej i prezydenckiej) 2005 r. Ze względu na specyfikę kalendarza wyborczego obie kampanie odbywały się niemal równolegle. Wpływało to w zasadniczy sposób na ich przebieg, rezultaty i sposób relacjonowania przez dziennikarzy wieczornych audycji informacyjnych trzech największych stacji telewizyjnych w Polsce.W publikacji zaprezentowano zarówno teoretyczny jak i praktyczny aspekt badań nad agenda-setting.


    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.