Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Usability w E-Biznesie. Co kieruje twoim klientem?

02-03-2015, 9:52
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 17 zł     
Użytkownik Lbialy_83
numer aukcji: 5110673827
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 3   
Koniec: 02-03-2015 09:42:53

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Książka w idealnym stanie, użyta tylko raz

Cena okładkowa to 37 zł - sprzedaję za 17 zł

 

Tytuł: Usability w E-biznesie. Co kieruje twoim klientem

Autor: Tomasz Karwatka

Data wydania: 2009

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-2414-0

Ilość stron: 140

 

Wszędzie dobrze, ale na Twojej stronie najlepiej!

W sieci robi się tłoczno. Nowe serwisy i usługi internetowe pojawiają się jak grzyby po deszczu. Użytkownik może nieskrępowanie surfować z jednego adresu, na kolejny, przeskakując po drodze jeszcze tu i tam. I tylko Twoja kreatywność, intuicja i troska o jego komfort, mogą sprawić, że zostanie na dłużej właśnie na Twojej stronie. W innym przypadku - przeklika się dalej…

 

Człowiek jest istotą wygodną. Zwłaszcza, gdy wydaje swoje pieniądze! W tym przypadku Internetu komfort iergonomia przejawia się w intuicyjnej nawigacji, szybkim dostępie do szukanych informacji, przyjaznym interfejsie, szybkości działania serwisu i jego merytorycznej zawartości. . Istnieje także zestaw konwencji, których przestrzeganie jest niepisanym prawem, funkcjonującym w sieci. ą. Wykorzystaj wszystkie te elementy i stwórz przyjazną, wygodną i logiczną witrynę - a potem ciesz się jej popularnością i wysoką rentownością!

 

Sztuka użytkowa w Internecie:

  • Co daje dobre usability?
  • Jakie są główne elementy konwencji i czym kierować się umieszczając standardowe elementy na stronie, wybierając typografie oraz klikalne rozwiązania graficzne?
  • Dlaczego ramki i Flash mogą okazać się strzałem w kolano?
  • Jak zwiększać efektywność systemów eCommerce?
  • Czym charakteryzują się dobre strony korporacyjne, urzędowe i sklepy internetowe?
  • Co to są testy user-experience i jak je prowadzić?
  • Dlaczego mapa strony jest tak istotna?
  • Jak tworzyć skuteczne i niedługie teksty na strony internetowe (od ogółu do szczegółu)?