Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

USŁUGI LOGISTYCZNE - TEORIA I PRAKTYKA - NOWA opis

19-07-2015, 16:57
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 43 zł     
Użytkownik azymut-book
numer aukcji: 5467352910
Miejscowość Bielsko-Biała
Wyświetleń: 2   
Koniec: 19-07-2015 17:07:23

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

USŁUGI LOGISTYCZNE - TEORIA I PRAKTYKA

W. RYDZKOWSKI  

INFORMACJE:



Wydawnictwo - INSTYTUT LOGISTYKI I MAGAZYNOWANIA

Rok - 2011

Stron - 296

Oprawa - MIĘKKA

Format - B5


STAN - NOWA



Jaka jest kondycja światowego i krajowego  rynku usług logistycznych? Jak rozwija się rynek usług  magazynowych i kurierskich? Jakie funkcje pełnią centra logistyczne? Jakie narzędzia wykorzystuje się w funkcjonowaniu elektronicznych giełd transportowych? To tyko niektóre pytania,  na które odpowiedzi znajdziemy

w książce Usługi logistyczne. Teoria i praktyka.  


Pierwsze rozdziały  nowego podręcznika odnoszą się do ogólnej, teoretycznej charakterystyki rynku usług logistycznych oraz jego części.  Pozostałe omawiają szczegółowe i praktyczne aspekty jego funkcjono-wania.  Charakter książki  wynika głównie z niezwykle dynamicznych zmian na rynku logistycznym.  Rynek ten

w Polsce w ostatnich 20 latach przeszedł ogromną ewolucję spowodowaną reformą gospodarczą na początku lat 90. XX wieku oraz procesem dostosowania do zasad działania Unii Europejskiej. Coraz powszechniejsze jest korzystanie z wyspecjalizowanych operatorów logistycznych. Rośnie zrozumienie korzyści wynikających

z outsourcingu. Jedno jest pewne - rynek usług logistycznych szybko dostosowuje się do standardów europejskich.


Autorami książki są pracownicy Uniwersytetu Gdańskiego, Szkoły Głównej Handlowej, Instytutu Logistyki i Magazynowania oraz Wyższej Szkoły Logistyki.


 

Podręcznik ma nowoczesną formę ze słowami kluczowymi na marginesach, indeksem tematycznym oraz zestawem pytań na końcu każdego rozdziału.

ZASADY:

Dane do przelewu:



* wszelkie pytania proszę kierować PRZED podjęciem decyzji o kupnie

* NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM KUPUJĄCYM O WĄTPLIWEJ REPUTACJI ALLEGRO

* wysyłka odbywa się w ciągu MAX. 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie

* wszystkie książki wysyłamy w kopertach ochronnych (istnieje możliwość odbioru osobistego po wcześniejszym umówieniu się


Więcej informacji na stronieO MNIE

REAL FOTO- wszystkie fotografie przedstawiają rzeczywisty stan książek

WYSTAWIAMY
FAKTURY VAT


Opis:

Przedmowa 

 

Rozdział 1 Znaczenie i rola usług logistycznych

 

1.1. Definicja usługi logistycznej

1.2. Outsourcing jako źródło popytu na usługi logistyczne

1.3. Proces wdrożenia outsourcingu w przedsiębiorstwie

 

Rozdział 2 Rynek usług logistycznych 

 

2.1. Liderzy europejskiego rynku usług logistycznych

2.2. Przesłanki rozwoju rynku usług logistycznych w Polsce 

2.3. Charakterystyka współczesnego rynku usług logistycznych

2.4. Kierunki rozwoju rynku usług logistycznych po wejściu Polski do Unii Europejskiej

 

Rozdział 3 Przewozy kurierskie

 

3.1. Istota usług kurierskich

3.2. Rynek przewozów kurierskich w Polsce

3.3. Perspektywy rozwoju sektora

3.4. Polityka jakości w firmach kurierskich

 

Rozdział 4 Infrastruktura transportu 

 

4.1. Istota infrastruktury transportu

4.2. Problemy rozwoju infrastruktury transportu w krajach UE 

4.3. Kierunki rozwoju infrastruktury transportu w krajach UE 

4.4. Stan infrastruktury transportu w Polsce

4.5. Problemy rozwoju infrastruktury transportu w Polsce

5 Usługi logistyczne – teoria i praktyka

 

Rozdział 5 Rynek usług magazynowych

 

5.1. Magazynowanie jako usługa logistyczna 

5.2. Rodzaje usług magazynowych

 

Rozdział 6 Centra logistyczne

 

6.1. Podział teoretyczny, rola, zadania i funkcje

6.2. Uwarunkowania budowy centrów logistycznych

6.3. Modelowe rozwiązania centrów logistycznych

6.4. Centra logistyczne w Polsce

 

Rozdział 7 Przewozy kombinowane 

 

7.1. Istota przewozów kombinowanych

7.2. Przesłanki i warunki rozwoju przewozów kombinowanych

7.3. Wspieranie rozwoju przewozów kombinowanych

7.4. Wielkość i struktura przewozów kombinowanych

7.5. Problemy rozwoju przewozów kombinowanych w Polsce

 

Rozdział 8 Rola internetu w usługach logistycznych

 

8.1. Istota i cechy biznesu elektronicznego

8.2. Możliwości wykorzystania Internetu w działalności firm logistycznych

8.3. Rozwiązania informatyczne dla przedsiębiorstw logistycznych

 

Indeks haseł

 

Bibliografia





PRZED PODJĘCIEM DECYZJI PROSZĘ O ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRONĄ ,,O MNIE"


ZAPRASZAM NA INNE NASZE AUKCJE

POZDRAWIAM