Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Usługi biura call center

21-12-2014, 17:20
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 1.23 zł     
Użytkownik canlead (0)
numer aukcji: 4875881075
Miejscowość KUTNO
Wyświetleń: 65   
Koniec: 21-12-2014 16:55:27
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Czym się zajmujemy:

Generalnie rzecz ujmując, działalność call center jest szeroka i obejmuje wiele zagadnień oraz sposobów pracy. W uproszczeniu można przyjąć, że jest to foniczny kontakt z adresatem wiadomości jaką chce mu przekazać nasz zleceniodawca. Może dotyczyć:

1. bezpośredniego kontaktu z potencjalnym klientem,

2. może być także rodzajem badania rynku, lub

3. badaniem jakości pracy pracowników zleceniodawcy, np. przedstawicieli handlowych, lub konsultantów, itp.

4. wykonywanie pracy jako konsultanci – biuro obsługi klienta;

5. czynności windykacyjne i wiele innych.

Nasz zespół jest młody, ambitny, gotowy do wyzwań, wolny od zewnętrznych naleciałości nawykowych. Cieszymy się z każdego nawet najdrobniejszego sukcesu a to oznacza zaangażowanie i pasję działania. Proponujemy Państwu nawiązanie współpracy doraźnej lub długofalowej w zakresie usług call center. Forma współpracy może być różna, od obsługi kompleksowej do usług uzupełniających działania Waszych działów handlowych, marketingowych, obsługi klienta, itp.

Zakres proponowanej współpracy to:

1. pozyskiwanie klientów w określonej kampanii marketingowej poprzez złożenie oferty bądź umówienie spotkania z przedstawicielem handlowym;

2. dotarcie do klientów z określoną informacją marketingową, np. informowanie o nowych produktach branżowych, kampaniach promocjach, prestiżowych osiągnięciach, targach, otwartych piknikach, itp.;

3. wykonywanie badań rynku dla określonego segmentu odbiorców lub zapotrzebowania na określony produkt;

4. prowadzenie badań opinii społecznej;

5. prowadzenie badań poziomu zadowolenia klienta z obsługi świadczonej przez Waszych pracowników;

6. prowadzenie usług biura obsługi klienta.

Wszystkie powyższe formy współpracy są podstawowymi, ale oczywiście otwarci jesteśmy na każdą inną, dogodną dla Was formę współpracy.