UR Spellburst to talia która buduje nasze stwory do ogromnych rozmiarów dzięki magii. Mamy małe stwory z małą ilością ataku ale dzięki zagraniom czarów rosną niesamowicie ( Wee Dragonauts i nivix cyclops). Dzięki nim nagle możemy z niczego zaatakować za 20 w jednej turze. Mamy też gelectrodę która pięknie strzela za każdy zagrany czar. Super talia dla każdego który lubi trochę pogłówkować a potem zabić przeciwnika na raz gdy zupełnie nie będzie się tego spodziewał. Oczywiście talia jest kompletna i gotowa do gry od razu po wyjęciu z paczki8 x Island12 x Mountain4 x Evolving Wilds - Super land który pozwala znaleźć landy które teraz nam potrzeba dodatkowo dzięki niemu odsysamy talię i nie dobieramy landów w poźniejszej fazie gry1 x Searing Spear promka - Solidne spalenie za 2 many w co chcemy, karta w wersji promocyjnej1 x Flame Slash - Fajne spalenie na większe stwory za 1 many radzimy sobie z 4 obrony1 x Psychotic Fury - Bardzo solidny dopak naszych stworów, nawet jak jest to jedyna karta na ręku to naszego stwora potrafi zwiększyć z 1 ataku do 6 czy 8 a dodatkowo dobieramy kartę. Bardzo często kończy grę2 x Shock - Spoko spalenie za 1 many1 x Brute Force - Solidny dopak naszego stwora za 1 many, często pozwala przetrwać spalenie1 x YOung Pyromancer - Super stworek za 2 many który przy każdym spellu tworzy tokeny.1 x Pillar of flame - spalenie za 1 many które usuwa poza gre, przydatne przy różnych opcjach z grobu1 x Firebolt - Spalenie za 2 które wraca z grobu przydaje się przy dłuższych rozgrywach3 x Spark Jolt - Spalenie za 1 many które ma scry dzięki czemu możemy kontrolować co się dzieje z talią1 x Flames of the Firebrand - Fajne spalenie za 3 many które możemy rozdać, przydaje się przy pingerze bo można dobijać stwory1 x Flametongue Kavu - Bardzo solidny potwór, nie dość że na start zdejmuje potwora, nawet latającego to jest jeszcze solidnym ciałem 4/21 x Into the Roil - Wracamy co chcemy i dobieramy karty bardzo fajne1 x Sleep - Opcja z zaskoczenia, w przewadze stworów przeciwnika albo w sytuacji patowej możemy po prostu wygrać grę.2 x Silent Departure - Wracanie stwora za 1 many z opcją zagrania tego ponownie z grobu2 x Runchanter's Pike - Pika jest mordercą w odpowiedniej sytuacji, nawet bez czarów w późniejszej fazie gry tworzy z każdego z naszych potworów maszynę do zabijania4 x Frostburn Weird - Bardzo solidny stwór za 2 many który może mieć 4 ataku gdy potrzeba a jak nie to jest dobrym blokerem4 x Nivix Cyclops - Solidny stwór 1/4 który szybko zwiększa się do abstrakcyjnych rozmiarów. NAwet z 1 czarem jest już 4/4 więc większośc stworów odpada z rywalizacji4 x Wee Dragonauts - Tak jak cyclopy bardzo ważny stwór w talii, rośnie trochę mniej ale za to lata. Ma 3 w obronie więc nie umiera od byle shocka4 x Gelectrode - Fajny pinger za 3 many który strzela za każdym gdy rzucamy czar, dzięki niemu możemy np. Shockiem zdjąć kolesia który ma 4 obrony. Strzelamy za 1, rzucamy shocka, stwór się odtapował i znów strzelamy za jeden