Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

UNIWERSALNY KOMPUTER POKŁADOWY TERMOMETR ZEGAR

05-06-2012, 12:20
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 249 zł      Najwyzsza cena licytacji: 249 zł     
Użytkownik DLANAS
numer aukcji: 2322428364
Miejscowość Kraków
Kupiono sztuk: 2    Licytowało: 2    Wyświetleń: 883   
Koniec: 18-05-2012 09:46:26

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

NIE CHCE CI SIĘ CZYTAĆ OPISU? ZOBACZ FILM KLIKNIJ TUTAJ


EKS - Innowacyjny Elektroniczny Komputer Samochodowy z ciekłokrystalicznym, kolorowym wyświetlaczem, sterowany bezprzewodowo za pomocą pilota, wyróżni Ciebie i Twój samochód. Wyświetlane parametry na wyświetlaczu są super widoczne w słoneczny dzień i w nocy, dzięki zwiększonej wartości podświetlenia.


EKS można używać w każdym samochodzie wyposażonym w elektroniczny wtrysk paliwa - czyli większość aut po 1993roku. EKS współpracuje z silnikami benzynowymi, silnikami zasilanymi gazem oraz dużą ilością silników diesla. Jeżeli posiadasz silnik diesla, a Twój samochód ma wyprowadzony sygnał którego wypełnienie (stosunek trwania sygnału 0V do 12V) zmienia się proporcjonalnie do spalanego paliwa to EKS jest również dla Ciebie.

 

Szybki zwrot zakupu. Poznając charakterystykę spalania Twojego auta możesz zaoszczędzić co najmniej 1 litr paliwa na 100[km]. Przy obecnych cenach Pb na stacji już po 1000[km] zostanie Ci w kieszeni ponad 50zł, a po roku może to być nawet 1000zł.


Nowa Cena: 269zł 249zł


Droga:

  • Cyfrowy prędkościomierz do 199[km/h]
  • Przejechany dystans
  • Funkcja kasowania przejechanego dystansu
  • Całkowity przebieg pojazdu
  • Funkcja ustawiania przebiegu
  • Automatyczna kalibracja stałej prędkości
Paliwo:
  • Chwilowe spalanie LPB i Pb
  • Średnie spalanie LPG i Pb
  • Automatyczne wykrywanie rodzaju spalanego paliwa LPG czy Pb
  • Pozostała ilość paliwa w baku LPG i Pb
  • Funkcja tankowania paliwa do pełna LPG i Pb
  • Funkcja tankowania określonej ilości paliwa LPG i Pb
  • Funkcja pomiaru tylko jednego rodzaju spalanego paliwa lub LPG i Pb
  • Ustawianie pojemności zbiornika paliwa LPG i Pb
  • Automatyczna kalibracja stałych spalania LPG i Pb
Trasa:
  • Czas jazdy trasy LPG i Pb
  • Spalone paliwo w trasie LPG i Pb
  • Przejechana trasa LPG i Pb
  • Średnia prędkość trasy LPG i Pb
Temperatura:
  • Dwu-punktowy termometr od -40ºC do 115ºC
  • Zapamiętywanie min. i maks. temperatur
  • Kasowanie temperatur min. oraz maks.
  • Zamiana miejscami wyświetlanych temperatur
  • Strzałki zmian temperatur
Dodatkowe:
  • Pomiar napięcia instalacji pojazdu
  • Zapamiętywanie min. i maks. napięcia
  • Zegarek
  • Graficzne, zmieniające kolor ikony
  • Inteligentne podpowiedzi w menu
  • Odświeżanie wyników pomiarów co sekundę
  • Funkcja przywracania ustawień fabrycznych
Podświetlenie:
  • Doskonała widoczność na wyświetlaczu w słoneczny dzień i w nocy
  • Automatyczne włączenie EKS po włączeniu silnika
  • Automatyczne wyłączenie EKS po wyłączeniu silnika
  • Funkcja ciągłego włączenia EKS
  • Funkcja szybkiego włączenia/wyłączenia
  • Automatyczna regulacja jasności wyświetlacza
  • Ręczna regulacja jasności wyświetlacza
  • Płynne rozjaśnianie i przyciemnianie wyświetlacza
  • Czujnik jasności
Alarmy:
  • Dowolne alarmy dla wszystkich temperatur i napięcia. Dla każdego czujnika temperatury i woltomierza można ustawić dowolne 3 zakresy zmierzonych wartości, w każdym z zakresów można wybrać dowolny kolor ikony reprezentującej daną wartość oraz można zaznaczyć opcję migania ikony. W ten sposób dla dowolnych zakresów temperatur i napięcia można ustawić ostrzeżenia np. o przekroczonej temperaturze, gołoledzi na drodze czy zbyt niskim napięciu i wiele innych.
Grafika:
  • Dowolny kolor tła z palety kolorów
  • Dla każdej wyświetlanej wartości można ustawić dowolny kolor
  • Dla każdej temperatury i napięcia można wybrać ikonę reprezentującą wyświetlaną wartość
  • Każdą z wyświetlanych wartości można włączyć/wyłączyć
  • Rozdzielczość ekranu 240 x 320 pikseli
  • Dwa rodzaje czcionek - w dowolnej chwili możesz zmienić czcionkę.
Inne:
  • Sterowanie bezprzewodowe za pomocą pilota
  • Zapisywanie ustawień w pamięci
  • Intuicyjne menu
  • Polski produkt
  • i wiele innych

Montaż to:

  • Rozmieszczenie cyfrowych sond w miejsca pomiarów temperatur.
  • Podłączenie sygnału z prędkościomierza oraz sygnału sterującego wtryskiwaczem.
  • Jeżeli mierzysz spalanie benzyny i gazu to podłączasz sygnał informujący o rodzaju spalanego paliwa np. z diody LED.
  • Włożenie wtyku z przewodami do obudowy EKS.
  • Włożenie wtyku do gniazda zapalniczki.

Dane techniczne:

  • Napięcie pracy: od 9[V] do 20[V] DC stabilizowane lub napięcie z poprawnie działającej instalacji samochodowej 12[V].
  • Zakres pomiarowy temperatur dla obu sond: od -40ºC do 115ºC
  • Pobór prądu maks.: ok. 40[mA]
  • Pobór prądu min.: ok. 9[mA] (to kilkakrotnie mniej niż pobiera standardowy alarm samochodowy)
  • Sondy temperatury: cyfrowe, odporne na działanie wody
  • Rozdzielczość pomiarowa sond: ±0,1ºC
  • Długość przewodu zasilania: ok. 1m
  • Długość czujników temp.: ok. 1m oraz ok. 3m
  • Dokładność pomiaru napięcia: ± 2%
  • Rozdzielczość pomiaru napięcia: 0,1V.
Po poprawnie przeprowadzonej kalibracji współczynników drogi i spalania:
  • Dokładność wskazań prędkości: 1[km/h]
  • Dokładność pomiarów drogi: 1%
  • Dokładność pomiaru zużycia paliwa: 1%

    Wymiary pilota: 35mm – szerokość, 60mm – wysokość, 7mm – głębokość
    Podane wymiary są w milimetrach:



Gdzie są potrzebne sygnały:

Dla silników benzynowych oraz zasilanych gazem:
Sygnał spalania można pobrać z kostki przy dowolnym wtryskiwaczu lub należy podłączyć się pod odpowiedni pin w gnieździe ECU (komputer silnika).

Dla silników diesla:
W dużej ilości silników diesla sygnał spalania doprowadzony jest do złącza licznika np. w TDI, HDI itp. - więc w jednym miejscu jest sygnał spalania i prędkości. Dla innych aut sygnał spalania jest przy pompie wtryskowej lub w gnieździe ECU (komputer silnika). Jeżeli masz auto z 1993 do 2003 to EKS powinien pracować z Twoim samochodem.

Sygnał prędkości dla wszystkich silników zazwyczaj doprowadzony jest do kostki ISO od radia (funkcja podgłaśniania radia wraz ze wzrostem prędkości) lub bezpośrednio do licznika. Sygnał ten zazwyczaj również znajduje się w gnieździe ECU. Można również podłączyć się bezpośrednio w skrzyni biegów.


Dostajesz roczną gwarancję producenta!
Otrzymasz szczegółową instrukcję obsługi, rachunek – dowód zakupu (również na firmę)


Produkt nowy fabrycznie zapakowany.
Produkt Polskiej Produkcji.

 

KUP TERAZ


2012 Wszelkie prawa zastrzeżone. Firma "EleMot". 32-442 Krzywaczka