Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

UNDERSTANDING THE CONSUMER David Statt

26-10-2014, 4:46
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 295.05 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643463949
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 5   
Koniec: 26-10-2014 04:55:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>07507, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>02264, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>57113, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>32506, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>36606, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>07507, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>02264, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>57113, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>32506, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>36606

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Understanding the Consumer: A Psychological Approach

UNDERSTANDING THE CONSUMER David Statt

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: David A. Statt
Language: English
Publisher: Palgrave Macmillan
Publication Date: 5 Mar 1997
Dimensions: 23 x 15.6 x 2 cm
Format: Paperback
Pages: 352
Condition: NEW
Product_ID: ACCC66A633

 

 

Understanding the Consumer is a core text for students of consumer or buyer behaviour. It looks at the subject from a psychological perspective and psychological themes that cross different areas are highlighted - such as personality patterns and lifestyle effects on shopping behaviour. The book is very student-friendly. It avoids jargon and attempts through examples and illustrations to put across just how interesting a subject this can be. The writing is lively and provocative, taking a slightly more sceptical and irreverent view of the subject than many texts in the area. At the end of each chapter there is an annotated further reading list and a selection of questions for discussion.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 NUDGE Richard Thaler, Cass Sunstein

 THINKING, FAST AND SLOW Daniel Kahneman

 CONSUMER BEHAVIOR

 INTERACTIVE SERVICES MARKETING: STUDENT TEXT Fisk

 PREDICTABLY IRRATIONAL Dan Ariely

 CONSUMER PSYCHOLOGY Cathrine Jansson-Boyd