Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

UNDERSTANDING AND MANAGING CUSTOMERS Doole

26-10-2014, 1:32
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 999.99 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643418419
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 5   
Koniec: 26-10-2014 01:35:04

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>25541, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>18518, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>36856, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>54340, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>04446, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>25541, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>18518, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>36856, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>54340, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>04446

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Understanding and Managing Customers

UNDERSTANDING AND MANAGING CUSTOMERS Doole

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Isabel Doole, Peter Lancaster, Robin Lowe
Language: English
Publisher: Financial Times/ Prentice Hall
Publication Date: 5 Oct 2004
Dimensions: 24.2 x 18.8 x 2.2 cm
Format: Paperback
Pages: 368
Condition: NEW
Product_ID: AB7C6D5627

 

 

Understanding and Managing Customers provides a comprehensive overview of the process and pitfalls of understanding and managing customers. Readers gain an easy and applied introduction to this subject thanks to the accessible and clear writing style and a truly European focus. Designed for first year undergraduates on both business studies and marketing degrees. This text is also useful for HND students, those studying for the Chartered Institute of Marketing certificate and practitioners in the early stages of their careers.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 MANAGING CUSTOMER RELATIONSHIPS Peppers, Rogers

 INTERNATIONAL BUSINESS John Daniels, Lee Radebaugh

 ECONOMICS FOR BUSINESS John Sloman, Kevin Hinde

 UNDERSTANDING THE BUSINESS ENVIRONMENT Capon

 MANAGEMENT: AN INTRODUCTION WITH MYLAB ACCESS CARD

 AN INTRODUCTION TO SYSTEM ANALYSIS TECHNIQUES Lejk