Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ULrike Ottinger Seel feminizm Freak Orlando

20-01-2014, 19:38
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 12 zł     
Użytkownik joorge
numer aukcji: 3865930329
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 6   
Koniec: 18-01-2014 08:30:28

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Waga (z opakowaniem): 0.40 [kg]
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 1997
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Ulrike Ottinger

 

Warszawa 1997, Publikacja wydana przez Petera C. Seela, Goethe-Institut w Warszawie i Filmotekę Narodową, str. 203, [1], ilustr. w tekście,

Oprawa: broszurowa lakierowana, 19 x 21 cm.

 

Stan książki jest bardzo dobry (niewielkie zagięcia krawędzi okładki, niewielkie otarcia oprawy).

 

Publikacja wydana z okazji przeglądu filmów Ulrike Ottinger

 

Spis treści

Przedmowa - Petera C. Seel

Słowo wstępne – Ulrich gregor

 

I. Ulrike Ottinger – twórczość – Claudia Hoff

 

Niezwykła tytanka – między stereotypem a monomanią - Sabine Perthold

 

Kobiece kino artystyczne i jego lesbijski potencjał – Andrea Weiss

 

Podróż w czasie rzeczywistym – wywiad Laurence’a Rickelsa z Ulrike Ottinger

 

Czy oglądanie filmów Ulrike Ottinger może sprawić przyjemność mężczyźnie? – Ryszard W. Kluszczyński

 

Uśmiechnięta Frau Dr. Mabuse – uwagi o wzajemnych zależnościach malarstwa, sztuki akcji, fotografii i tradycji filmu niemieckiego w „ekspresjonistycznym” okresie twórczości Ulrike Ottinger – Krzysztof Stanisławski

 

 

II Cztery teksty Ulrike Ottinger

 

Przymus kina rodzajowego

Komedianci (Les enfants du paradis)

Bon Voyage, Delphine

Korespondencje

 

 

III. “Kolaż to główny dzisiaj sposób myślenia”wywiad Petera Kremskiego z Ulrike Ottinger

 

 

IV. Przykładowe analizy

 

Madame X – eine absolute Herrscherin. Studium o filmie Ulrike Ottinger – Patricia White

 

Wizualna przyjemność, fetyszyzm oraz problem dyskusji na temat kobiecości i feminizmu. Bildnis einer Trinkerin – Aller Jamais Retour Ulrike Ottinger – Miraim Hansen

 

Lustro i wamp. Dorian Gray im Spiegel der Boulevardpresse – Roswitha Mueller

Johanna d’Arc of Mongolia – antropologiczna fantazja – Alicja Helman

 

 

V. Ulrike Ottinger – filmy [omówienia filmów]

 

VI. Ulrike Otinger – opracowanie: Renata Prokurat

 

Biografia

 

Filmografia

 

Bibliografia