Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TWO WORLDS II X360 PL SWIAT-GIER.COM

18-01-2012, 15:47
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 159.90 zł     
Użytkownik SWIAT-GIER_COM
numer aukcji: 2047560267
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 33   
Koniec: 23-01-2012 18:32:28

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Wersja językowa gry: Polska
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 Projekt

Sequel rozbudowanej gry cRPG polskiej produkcji – Two Worlds. Twórcy z Reality Pump postarali się przede wszystkim poprawić elementy związane z interaktywnością świata przedstawionego oraz systemem walki wręcz, uzupełniając dodatkowo znaną z pierwszej części programu rozgrywkę szeregiem nowatorskich rozwiązań i pomysłów.

Akcja Two Worlds II rozpoczyna się w pięć lat po wydarzeniach z części pierwszej. Krainą Antaloor rządzi mroczny Gandohar, władca niezwykle skory do eksperymentów z czarną magią. Swą moc czerpie z duszy Kiry, siostry głównego bohatera, która pozbawiana energii z każdym dniem coraz bardziej słabnie. Nasz podopieczny nie może jej niestety uratować, gdyż ostatnia taka próba zakończyła się pojmaniem go i osadzeniem w lochu. Tu śmiałek odsiaduje swój wyrok, cierpiąc przy tym regularne tortury i nie mając nadziei na poprawę swego losu.

Sytuacja zmienia się, gdy więzienie zostaje zaatakowane przez grupę orków, dowodzonych przez Smoczą Królową. Napastnicy w mgnieniu oka docierają do celi, gdzie przebywa bohater, uwalniają go, po czym bez wahania oferują sojusz. Niegdysiejsi wrogowie chcą, byśmy przyłączyli się do nich i pomogli wydrzeć Antaloor z rąk Gandohara. W ten sposób nie tylko rozprawimy się z całym złem tego świata, ale być może uratujemy także siostrę, której siły są już na wyczerpaniu.

Do najciekawszych innowacji Two Worlds II względem pierwowzoru z pewnością możemy zaliczyć znacznie większą swobodę poruszania się głównej postaci. Małą rewolucją jest dodanie zupełnie nowego środka transportu – łodzi i żaglowców, dzięki którym możemy docierać do wielu zupełnie nowych, egzotycznych miejsc i wykonywać liczne, charakterystyczne dla marynistycznego klimatu zadania (np. szmuglowanie towarów, walki na morzu itp.). Aby jednak bezpiecznie dotrzeć do celu podróży, jako dowódca okrętu musimy najpierw nauczyć się odpowiednich umiejętności, aby być potem w stanie pewnie poruszać się po pokładzie, odpowiednio reagować na warunki pogodowe i wykazać się odrobiną zdolności nawigacyjnych. Oczywiście, nowe terytoria są zamieszkiwane przez sporą grupkę bohaterów niezależnych, z którymi możemy nawiązać bliższy lub dalszy kontakt.

W usprawnianiu interakcji naszego bohatera z otoczeniem autorzy poszli jeszcze dalej. Wieloma występującymi w świecie gry obiektami możemy swobodnie manipulować i użytkować je na różny sposób, w zależności od konkretnej sytuacji. Porozrzucane po świecie gry skrzynie, beczki, pudła itp. możemy, przy odrobinie siły i inwencji, wykorzystywać np. jako oręż w walce albo jako przedmioty użytkowe, które pozwolą nam dostać się do miejsc pozornie trudno dostępnych. Wątek ten dodatkowo rozwinięto poprzez wprowadzenie różnego rodzaju drabin i lin, które pozwalają nam na jeszcze swobodniejsze poruszanie się w pionie. Nowe, zawarte w The Temptation lokacje (m.in. tropikalna dżungla czy gorąca sawanna) w znaczącym stopniu korzystają z tego typu udogodnień, oferując graczowi wiele niezapomnianych widoków na zasiedlającą świat przedstawiony florę i faunę. W grze odnajdujemy wiele nowych gatunków zwierząt i roślin, których próżno byłoby szukać w pierwszym Two Worlds, m. in. kaktusy, liany, nosorożce czy pantery. Warto także pomyśleć nad wykorzystaniem nowych stopni swobody w dobrze znanych z pierwszej gry miejscach – a nuż uda nam się dotrzeć do nowych, ukrytych lokacji?

Atutami omawianego programu są także dwie, niezwykle istotne dla tego typu gier kwestie – fabuły i walki. Scenariusz The Temptation wielokrotnie nawiązuje do oprawy fabularnej oryginału, wyjaśniając wiele zagadkowych i nie do końca oczywistych wątków. Model walki zaś rozszerzono o możliwość aktywnego blokowania ciosów, co doskonale zwiększa liczbę możliwych do zastosowania taktyk bojowych.