Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TWITTER MARKETING: AN HOUR A DAY Hollis Thomases

22-05-2014, 23:50
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 175.35 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4178021999
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 3   
Koniec: 22-05-2014 23:57:48

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>05622, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>81454, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>28159, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>19654, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>70008, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>05622, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>81454, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>28159, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>19654, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>70008

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Twitter Marketing: An Hour a Day

TWITTER MARKETING: AN HOUR A DAY Hollis Thomases

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Hollis Thomases
Language: English
Publisher: John Wiley & Sons
Publication Date: 12 Jan 2010
Dimensions: 18.9 x 2.8 x 23.1 cm
Format: Paperback
Pages: 504
Condition: NEW
Product_ID: A47A56B269

 

 

The complete guide to a successful Twitter marketing campaign Twitter is a microblogging service that's changing the way we communicate. Marketers recognize its value, and Twitter Marketing: An Hour a Day offers marketers, advertisers, brand managers, PR professionals, and business owners an in-depth guide to designing, implementing, and measuring the impact of a complete Twitter strategy. Expert author Hollis Thomases acquaints you with the Twitterverse, its conventions, and its fascinating demographics and statistics. She then teaches you step by step how to effectively craft successful branding and direct response strategies that can be scaled to any organization and its objectives. Twitter Marketing: An Hour a Day uses interesting case studies, success stories, anecdotes, and examples to demonstrate how to use Twitter metrics in order to inform strategic direction. You'll discover how top companies-large and small-have leveraged this exciting communications platform.*Twitter has become a phenomenon with 32 million users, including major companies such as Apple, JetBlue, and CNN* This step-by-step guide explains the demographics, shows how companies are using Twitter, and explains how to scale the approach to your enterprise* The detailed coverage includes the basics for Twitter newcomers and explores all elements of a successful strategy* Expert author Hollis Thomases shows how to set goals, develop and implement a plan, attract followers, and measure the impact of a campaign* The in-depth book explains how to maintain momentum and explores such issues as contests, promotions, and crisis management Twitter Marketing: An Hour a Day is the ultimate guide to succeeding one tweet at a time!

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 FACEBOOK MARKETING: AN HOUR A DAY Treadaway, Smith

 LINKEDIN MARKETING: AN HOUR A DAY Viveka von Rosen

 TWITTER POWER 2.0 Joel Comm

 TWITTER MARKETING FOR DUMMIES Kyle Lacy

 SAMS TEACH YOURSELF FACEBOOK FOR BUSINESS Smith

 LIKEABLE SOCIAL MEDIA Dave Kerpen