Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Turkowski MARKETING USŁUG HOTELARSKICH

19-01-2012, 14:14
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 11.90 zł     
Użytkownik bizantyjka
numer aukcji: 2034450561
Miejscowość Warszawa Ursynów
Wyświetleń: 8   
Koniec: 12-01-2012 22:10:32
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Marek Turkowski, MARKETING USŁUG HOTELARSKICH, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1997, 14,5X20,5 cm, 260 str. okładka lakierowana (stan bdb-), stan wewnątrz bardzo dobry (czysta, bez wpisów, zaznaczeń markerem itp. praktycznie nieużywana).
W książce autor przedstawia, w sposób niezwykle jasny i zrozumiały, zagadnienia marketingu usług hotelarskich. Zostały w niej omówione problemy dotyczące produktu w hotelarstwie, dostosowania tego produktu do potrzeb konsumenta, oceny i kształtowania usług oraz strategii cen, a także istotne zagadnienia promocji i dystrybucji (sprzedaży) usług hotelarskich. Podane liczne przykłady z praktyki ułatwią zrozumienie podanych wiadomości.

Oddajemy tę książkę do rąk Czytelników z przekonaniem, że będzie ona służyć studentom szkół wyższych i pomaturalnych szkół hotelarskich, przygotowujących kadry dla hotelarstwa, gastronomii i turystyki. Z pewnością będzie ona również niezwykle przydatna dla właścicieli, dzierżawców i prowadzących hotele i zajazdy, jeśli chcą uniknąć nieporozumień i osiągnąć sukces. [od Wydawcy]

SPIS TREŚCI

Rozdział 1. Wprowadzenie w problematykę hotelarstwa

1.1. Definicja zakładu hotelarskiego i jego usług
1.2. Niektóre pojęcia związane z hotelarstwem
1.3. Najważniejsze mierniki charakteryzujące hotelarstwo i jego usługi
1.4. Najważniejsze cechy usługi hotelarskiej
1.5. Rozwój i wielkość bazy usługowej hotelarstwa

Rozdział 2. Usługa hotelarska jako produkt

2.1. Istota produktu
2.2. Potrzeby człowieka a usługi hotelarskie
2.3. Niektóre elementy produktu a zaspokojenie potrzeb klienta
2.4. Usługa hotelarska a jej użyteczność
2.5. Segmentacja rynku
2.6. Niektóre kierunki rozwoju produktu

Rozdział 3. Jakość usługi hotelarskiej

3.1. Aspekty oceny jakości usług
3.2. Jakość - pojęcie subiektywne czy obiektywne?
3.3. Jakość usług hotelarskich a kategoryzacja zakładów hotelarskich
3.4. Inne systemy oceny jakości usług hotelarskich
3.5. Systemy jakości usług w niektórych łańcuchach hoteli
3.6. Jakość usług hotelarskich a normy ISO
3.7. Zakłócenia jakości usług hotelarskich i sposoby przeciwdziałania
3.8. Ekonomiczne aspekty jakości usług hotelarskich

Rozdział 4. Ceny w hotelarstwie

4.1. Uwagi wstępne
4.2. Cena - nieodłączny element produktu
4.3. Szczebel podejmowania decyzji o cenach
4.4. Związek cen z różnymi parametrami ekonomicznymi
4.5. Podwyżki cen
4.6. Obniżki cen
4.7. Równowaga cen na rynku usług hotelarskich
4.8. Ceny usług dodatkowych
4.9. Techniki tworzenia cen
4.10. Inne zagadnienia związane z cenami

Rozdział 5. Promocja usług hotelarskich

5.1. Definicja promocji
5.2. Funkcje i środki reklamy
5.3. Sprzedaż osobista
5.4. Public relation
5.5. Inne formy promocji

Rozdział 6. Sprzedaż usług hotelarskich

6.1. Rynek usług hotelarskich
6.2. Strategia dystrybucji
6.3. Rezerwacja usług hotelarskich
6.4. Warunki płatności
6.5. Współpraca z biurami podróży
6.6. Przystąpienie do łańcuchów hoteli
6.7. Sprzedaż usług obcych przez zakład hotelarski

Rozdział 7. Działania marketingowe w zakładzie hotelarskim

7.1. Marketing w strukturze organizacyjnej zakładu hotelarskiego
7.2. Organizacja działań marketingowych
7.3. Plan marketingowy
7.4. Badania marketingowe

BibliografiaObejrzyj inne moje aukcje (mniejszy koszt wysyłki). Polecam formę płacenia z góry przelewem na moje konto w:
- mBanku lub
- Inteligo.
Wysyłam (2 razy w tygodniu) po zaksięgowaniu przelewu listem poleconym ekonomicznym lub paczką (przy kilku książkach).
"ZA POBRANIEM" wysyłam osobom mającym przynajmniej 5 (PIĘĆ) pozytywnych komentarzy.

Jeżeli mieszkasz w Warszawie, możesz odebrać książki z Ursynowa (niedaleko stacji metra Stokłosy).