turbo-tech 90-002 Łódź ul giewont 18 509-[zasłonięte]-633 ( 42 )[zasłonięte]679-47 turbo-tech.eu turbo_[zasłonięte]@op.pl
Bogato wyposarzony park maszynowy oraz wykwalifikowana kadra pozwalaja naszej firmia na wpełni profesjonalna regeneracje turbosprezarek samochodowych wkonana w oparciu o zalecenia producentów turbosprężarek. Naprawy wykonywane są tylko i wyłącznie na orygianalnych częsciach firmy melett ( melett.com )
|
WYSTAWIONA AUKCJA DOTYCZY PODSTAWOWEJ REGENERACJI TURBOSPREZARKI
GWARANCJA JAKOŚCI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dzięki długoletniej praktyce zdobyliśmy niezbędne doświadczenie w profesjonalnej regeneracji turbosprężarek samochodowych, które przeprowadzamy w oparciu o wyłącznie fabrycznie nowe, oryginalne części zamienne!!
PROMOCJA !!!
BARDZO DOGODNE WARUNKI WSPÓŁPRACY DLA WARSZTATÓW
ODBIÓR TURBINY U KLIENTA WRAZ ZE WZROTEM NA TERENIE ŁÓDZI
>> NIE MUSISZ DO NAS PRZYJEŻDŻAĆ - MY POJAWIMY SIE U CIEBIE <<
12 miesięczna gwarancja na piśmie bez limitu kilometrów
Naprawiamy turbosprężarki wszystkich typów: GARRETT, KKK, BORG WARNER, IHI, TOYOTA I INNE
PROWADZIMY SPRZEDAŻ WYSYŁKOWĄ, NIE MUSISZ OSOBIŚCIE DOSTARCZYĆ NAM TURBOSPRĘŻARKI --WYŚLIJ JĄ DO NAS-- MY JĄ NAPRAWIMY I W CIĄGU 24 GODZIN ODEŚLEMY!!!!!
ZADZWOŃ I ZAPYTAJ O SZCZEGÓŁY!!!
W naszym zakładzie posiadamy sprzęt najwyższej jakości oraz bogato wyposarzony park maszynowy, m.in. doważarkę,wyważarkę, piaskarkę oraz myjkę ultradżwiękową - pozwalający nam na profesjonalną naprawę turbosprężarek samochodowych!!!
Dysponując najnowocześniejszym parkiem maszynowym w Polsce oferujemy regenerowane turbosprężarki spełniające najsurowsze światowe normy!! Regeneracja przeprowadzana jest w oparciu o oryginalne procedury naprawcze stosowane przez producentów turbosprężarek. Urządzenie Jet-Blast w połączeniu z piaskarkami oraz impregnacją silikonową przywraca dawną świeżość wszystkim elementom metalowym - obudowom, kolektorom. Części poddane temu procesowi nie sposób odróżnić od fabrycznie nowych. Za pomocą wyważarki balnsowane są wszystkie elementy wirujące turbosprężarek. Zmontowana turbosprężarka poddawana jest finalnemu testowi za pomocą doważarki!! Na stanowisk testowym komputer analizuje prace układu wirującego przy prędkościach wirnika dochodzących do 200 tys./min. Na tym etapie weryfikowana jest prawidłowość przeprowadzonej regeneracji!!
Coraz częściej pojawiają sie informacje, że nie naprawia się turbosprężarek ze zmienna geometrią(VNT) ze względu na ich skomplikowaną budowę.
Firma GARRETT zrezygnowała ze sprzedaży zestawów naprawczych, oraz zobowiązała do tego swoich przedstawicieli. W trosce o "dobro klienta" został nawet uruchomiony program"zamień starą na nową" poniewaz, jak czytamy, tylko nowa turbina spełnia wymagane parametry. Przyjrzyjmy się jednak faktom. W Polsce działa około 50 serwisów zajmujących się naprawą turbosprężarek. Firma Cimat z Bydgoszczy produkuje wyważarki i dowazarki, urządzenia niezbędne i wystarczające do prawidłowej naprawy turbiny.
Brytyjska firma MELLETT produkuje zestawy naprawcze do wszystkich rodzajów turbospręzarek. Na swoje produkty udzielają gwarancji. Naprawa turbiny polega tylko i wyłącznie na wymianie zużytych elementów na nowe, oraz na wyważeniu i doważeniu zestawu wirującego. Części składowe turbiny to około 15-20 elementów (łącznie ze srubami). Pasowania i tolerancje to wielkości rzędu 0.01mm-0.04mm (podobne luzy występują na panewkach korbowodowych).
Na tej podstawie mozna stwierdzić, że np. silnik lub automatyczna skrzynia biegów są urzadzeniami o wiele bardziej skomplikowanymi a jednak nie ma problemu z ich naprawą! Sprawą oczywistą jest ze producentowi turbospręzarek lepiej opłaca sie sprzedać nową turbinę niż sprzedać zestaw naprawczy za 1/10 ceny. Dlaczego więc turbiny regenerowane tak często się psują? Odpowiedz prosta; turbosprężarka współpracuje z 4 układami-ssący, wydechowy, olejowy i podciśnieniowy (sterowanie zmienną geometrią). Uszkodzenie turbiny jest, jak czytamy na stronach producentów turbin, zazwyczaj skutkiem nieprawidłowego działania któregoś z tych układów. Czyli naprawiając samą turbosprężarkę usuwamy tylko skutek, ale przyczyna pozostaje nie usunięta. Jeśli masz problem z ciśnieniem oleju i zatarła Ci się turbina to nawet zakładając fabrycznie nowa masz 100% pewność, że też sie zatrze. Producenci turbin piszą że turbiny psują się w 90% z powodu: atak ciała obcego na koło kompresji, brudny olej, niewłaściwe ciśnienie oleju.
Proszę wyciągnąć wnioski. W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny, a postaramy sie wyjasnic wszelkie niejasności związane z pracą turbosprężarki samochodowej.
|