Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TRUTH, LIES, AND ADVERTISING Jon Steel

27-10-2014, 2:38
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 199.50 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643457529
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 4   
Koniec: 27-10-2014 02:39:40

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>11896, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>47924, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>16163, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>44233, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>85959, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>11896, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>47924, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>16163, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>44233, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>85959

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Truth, Lies, and Advertising: The Art of Account Planning (Adweek Magazine Series)

TRUTH, LIES, AND ADVERTISING Jon Steel

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Jon Steel
Language: English
Publisher: John Wiley & Sons
Publication Date: 16 Mar 1998
Dimensions: 16.4 x 2.8 x 23.8 cm
Format: Hardcover
Pages: 320
Condition: NEW
Product_ID: A4711D9626

 

 

''Account planning exists for the sole purpose of creating advertising that truly connects with consumers. While many in the industry are still dissecting consumer behavior, extrapolating demographic trends, developing complex behavioral models, and measuring Pavlovian salivary responses, Steel advocates an approach to consumer research that is based on simplicity, common sense, and creativity--an approach that gains access to consumers' hearts and minds, develops ongoing relationships with them, and, most important, embraces them as partners in the process of developing and advertising. A witty, erudite raconteur and teacher, Steel describes how successful account planners work in partnership with clients, consumer, and agency creatives. He criticizes research practices that, far from creating relationships, drive a wedge between agencies and the people they aim to persuade; he suggests new ways of approaching research to cut through the BS and get people to show their true selves; and he shows how the right research, when translated into a motivating and inspiring brief, can be the catalyst for great creative ideas.He draws upon his own experiences and those of colleagues in the United States and abroad to illustrate those points, and includes examples of some of the most successful campaigns in recent years, including Polaroid, Norwegian Cruise Line, Porsche, Isuzu, ''got milk?'' and others. The message of this book is that well-thought-out account planning results in better, more effective marketing and advertising for both agencies and clients. And also makes an evening in front of the television easier to bear for the population at large.''

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 HEY, WHIPPLE, SQUEEZE THIS Sullivan, Bennett

 OGILVY ON ADVERTISING David Ogilvy

 PERFECT PITCH Jon Steel

 A MASTER CLASS IN BRAND PLANNING Lannon, Baskin

 EATING THE BIG FISH Adam Morgan

 POSITIONING: THE BATTLE FOR YOUR MIND Ries, Trout