Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TROITSA Ethno trio - 7 - Białoruski Folk BIAŁO

10-07-2015, 3:21
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 29 zł     
Użytkownik SOLIDNY_KERMIT
numer aukcji: 5500077091
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 3   
Koniec: 10-07-2015 03:30:57

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Waga (z opakowaniem): 200.00 [kg]
Liczba płyt w wydaniu: jedna
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

>>>  Wszystkie przedmioty sprzedającego  

>>>  Europa w przedmiotach sprzedającego

>>>  Reggae, Ska w przedmiotach sprzedającego

>>>  BIAŁORUŚ

 

JAK NOWA, ORYGINAL,  UNIKATOWA EDYCJA

 

Ethno Trio Troitsa* ‎– 7

Label: S/T

Format: CD, Album 

Country: Russia

Released: 2004

Genre: Folk, World, & Ethno

Style: Folk


Tracklist

1 Iнтро 1 0:27

2 Па морачку... 5:42

3 Iнтро 2 0:22

4 Дубравушка 3:58

5 Iнтро 3 0:20

6 Сонюшка (Шэльма) 6:56

7 Iнтро 4 0:44

8 Раeк 5:22

9 Iнтро 5 0:26

10 Ні парой… 4:39

11 Iнтро 6 0:25

12 Юр`я 5:13

13 Iнтро 7 0:31

14 Сем Чарак 3:50


Credits

Design [Cover] – Y. Paulouski*

Drums, Percussion, Xylophone, Bells – Юрый Паўлоўскi*

Mixed By, Mastered By – A. Zhukov

Producer – Troitsa

Recorded By – E. Altschuler*, Y. Goriachko*

Vocals, Guitar [12-стр.], Wind – Iван Kiрчук*

Vocals, Guitar [6 & 12-стр.], Domra – Юрый Дзмiтрыеў*

Notes

© 2004 Troisa  


BONUS: 

1. 2 Avi videos: TROITSA at live concert in Molodechno, 2003. 

2. 4 photos. 


Recorded at Bel TV & Radio Company's Studio, Minsk. 

Mixed and Mastered, Minsk. 


Packaged in a Jewel case + 8-page booklet.

 

Gadki z Chatki nr 53 
(4) 2004
Prezentacje

Ethno Trio Troitsa „7” 
2003/2004, CD Troitsa

 

ZAR

 

Ethno Trio Troitsa „7”

Nowoczesna muzyka ludowa. Płyta bardziej melancholijna i „wieczorna” od poprzednich, chociaż „Pa moraczku” i „Siem czarak” (początek i koniec krążka) postawią na nogi nawet chorego na grypę. Każdy z siedmiu utworów poprzedza intro oparte na szeptanym zamówieniu, więc chory może nie tylko podskoczy, ale i wyzdrowieje.

Na instrumentarium zespołu, które w porównaniu z poprzednimi płytami nie uległo większym zmianom, składają się gitary, domra, cha-rakterystyczny zestaw bębnów i ciekawych perkusjonaliów, wachlarz gwizdkowych i stroiko-wych dęciaków, drumle, cytra, gęśle, ksylofon i kalimba. Zróżnicowane barwy instrumentów są wyeksponowane dzięki selektywności brzmienia. Można się ba-wić słuchając każdej partii z osobna i porównując faktury dźwięków, a ponieważ muzyka Trojcy zaczyna się prakty-cznie od ciszy, więc zanim dojdzie do zenitu, wiele się w niej wydarza. Dzięki zdyscyplinowanym aranżacjom zespół wyciąga maksimum efektu z zastosowanych środków.

Iwan Kirczuk (jak zwykle w dobrej formie) wykorzy-stuje wszystkie walory i rejestry swojego głosu z mruczandem i okrzykami włącznie. Ciekawostką jest śpiew razem z drumlą w utworze „Juria” i skatowa solówka na dwa głosy – „Soniuszko (Szelma)” (Jurij Dmitrijew). Akompaniament jest częściowo oparty na riffach lub rytmicznych przebierkach, co w folku wciąż nie zdarza się często.

 

TROITSA od początku wykorzystywała nie tylko rodzime instrumenty ludowe, ale też te z innych stron świata, jednocześnie zachowując archaiczną białoruszczyznę w wykonywanych pieśniach. Krytycy określają ich styl jako "folk-fusion z domieszką muzyki świata". W 1998 zespół został dostrzeżony przez holenderską wytwórnię PAN RECORDS, która zaproponowała mu kontrakt na wydanie debiutanckiego albumu zatytułowanego po prostu TROITSA. Po wydaniu płyty i zagraniu kilku koncertów na Białorusi i w Holandii doszło do twórczego rozłamu. Zespół na jakiś czas zawiesił działalność, koncertował tylko jego lider i założyciel Iwan Kirczuk. W 1999 roku pojechał do zniszczonej wojną Bośni z własnym programem dla dzieci, występował też z białoruskim teatrem "Batlejka". W tym samym roku ukazał się koncertowy album TROITSY z nagraniami z festiwalu "Oerol" w Holandii. 


 W 2000 roku Iwan wydał solowa płytę pod tytułem "Heritage of the Lost Villages" ("Dziedzictwo Zagubionych Wiosek"). Jesienią tegoż roku odrodzone w nowym składzie "Ethno Trio Troitsa" dało w Mińsku pierwszy występ. Nowymi członkami zespołu zostali Jurij Dmitriew, gitarzysta i uczeń Iwana Kirczuka, oraz perkusista Jurij Pawłowski, wcześniej muzyk zespołu "Kniaź Myszkin". "Zurawy", pierwsza płyta odnowionej formacji, została wydana w Holandii w 2001 roku. W tym czasie zespół intensywnie koncertował, jednocześnie przygotowując materiał na nowy album. Rok 2002 przyniósł ważne dla grupy wydarzenia: "Ethno Trio Troitsa" odwiedziło "Rain Forest", znaczący festiwal muzyki etnicznej w Malezji, oraz, mimo swojej folkowej orientacji, uczestniczyło w nagraniu białoruskiego albumu - hołdu dla grupy Depeche Mode. 


W 2003 roku grupa koncertowała na Białorusi, a także na festiwalach w Polsce, na Węgrzech, Litwie, w Bośni i Estonii. W 2004 roku kontynuowali występy tak w rodzinnym kraju jak i poza jego granicami, a latem ukazał się kolejny ich album, zatytułowany "Sem". Płyta została w całości nagrana na Białorusi, zespół tym razem miał do swojej dyspozycji jedno z najlepszych studiów nagraniowych w Mińsku. Koniec 2004 roku przyniósł jeszcze jedno wydawnictwo - soundtrack do filmu dla dzieci "Mali Uciekinierzy", w którym Iwan Iwanowicz zagrał nawet epizodyczną rólkę. 

 

 

ethno, etno, wol\\\world-music, worldbiałoruś, białoruski, belarus, belarussian, belarusian, białoruski, białoruska, białorusini, Ukrainians, Todar, Kriwi, ukraińcy, ukraina, ukrainians, ukraińcy, ukraińskie, ukraińska, folk, folkowa, ethno, etno, etniczna, folkowe, haydamaky, kozak, kosacy, kozackie, folklor, autentyka, autentyczny