Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TOYOTA TACOMA V6 PRO TUNING TRD brat LAND CRUISER

11-05-2014, 12:31
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 39 900 zł     
Użytkownik NAVI-MEDIA_PL
numer aukcji: 4190956695
Miejscowość Szczecin
Wyświetleń: 3821   
Koniec: 11-05-2014 12:27:06

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2002
Przebieg (km): 160000
Pojemność silnika (cm3): 3400
Moc silnika (KM): 190
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Pickup
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Czarny
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Radio+CD, Tempomat, Blokada skrzyni biegów, Hak, Elektryczne lusterka, Immobilizer
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Serwisowany w ASO, Sprowadzony, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

PROFESJONALNIE ZMODYFIKOWANA TOYOTA TACOMA DoubleCab V6 PreRunner

siostra techniczna Land Cruiser 90/95 i 4Runner gen. 3,

silnik 5VZ-FE, 3.4L V6, automatyczna skrzynia AISIN A340F ECT, czyli rajdówka z paką...

TOYOTA TRUCKS - gotowe na wszystko

Niezależny importer nowych i używanych samochodów terenowych 4x4 marki Toyota / Lexus. Oferujemy serwis, części standardowe i profesjonalne modyfikacje z użyciem części z pierwszej ligi sportu wyczynowego. Wypożyczalnia samochodów terenowych TOYOTA 4x4.

Czym dokładnie się zajmujemy ?

Co kupujesz ?

Fajny, dobrze utrzymany i zmodyfikowany egzemplarz TOYOTY Tacomy, gen 1 czyli siostry technicznej 4Runnera gen. 3 i Land Cruisera serii 90 / 95. Cała platforma mechaniczna to najlepszy wariant jaki był możliwy w ww. modelach, czyli benzynowy, fabrycznie zakuty silnik V6, 3.4L 5VZ-FE. Do tego skrzynia automatyczna Aisin A340F i wszystko to co znajdziesz w mechanicznej części LC 90/95 i 4R, czyli ta sama rama, zawieszenia, most, hamulce, ect. Ta Tacoma to wersja PreRunner, czyli szybka "ośka". Wóz z dużym skokiem zawieszenia (zwłaszcza po przeprowadzonych przez nas modyfikacjach) i tylnym napędzie z szybkim przełożeniem tylnego mostu i mechaniczną blokadą LSD, znaną z wozów do driftu... Pojazd do szybkiego latania po szutrach i polach. I robi to, no cóż... po prostu zajeb...cie:) Jeśli chcesz wykorzystywać go w naprawdę trudnym terenie, za dopłatą 10 - 12 000Pln możemy zrobić mu napęd 4x4, stosując graty z LC 90 / 95 lub 4Runnera 3 gen. - czyli prawie plug-n-play.

A teraz do rzeczy

Stosunek masy do mocy w Tacomie PreRunner jest po prostu znakomity (1510kg, 190KM, 297Nm). Osiągi ? Jak na tą klasę są po prostu świetne, dodatkowo wzmocnione przez zestopniowanie automatu Aisin i szybkie przełożenie tylnego mostu z mechaniczną blokadą mechanizmu różnicowego LSD. Przyspieszenie 0-100km/h ok. 8.0 sek, szokująca elastyczność (jednak to V6 o poj. 3400...), niska masa którą się naprawdę czuje i wysokie ale sztywne zawieszenie w wozie z dużym rozstawem osi i kół dające sprężystą stabilność, daje ogromną frajdę z powożenia. Jeśli to mało, za dopłatą 10 - 15 000Pln możemy podbić parametry do ok. 260-270KM i 420-450Nm, przez zastosowanie fabrycznego kompresora od TRD (nowy czy używany ?), co pozwoli na osiągnięcie ok. 5-6 sek. w zakresie 0-100km/h. Ale wtedy czas będzie pomyśleć o wymianie świetnych seryjnych hamulców, na jakieś jeszcze bardziej świetne...

Cośmy w nim zrobili?

Ano sporo, zaczynając od kompletnej obsługi eksploatacyjnej, zawierającej wszystkie oleje, płyny i filtry, przez serwis, regenerację lub wymianę elementów typu chłodnica, przekładnia kierownicza, tuleje i sworznie wahaczy, drążki i końcówki kierownicze (Sankei 555), wymianę alternatora czy wisko na mocniejsze, po modyfikacje... Tu wzięliśmy się za zawieszenie, które urosło o 3 cale przez lift sprężyn i amorów Bilstein +3" z przodu, oraz dołożenie pióra resoru i amorów z tyłu ( Bilstein ).

Buda przeszła przygotowanie lakiernicze i malowanie w czarnym macie (wóz pracował wcześniej zgodnie z przeznaczeniem, czyli był pickupem wożącym jakieś graty, co skutkowało obiciami i wgnieceniami tu i tam na karoserii). Tak, starczy już czarnych, matowych samochodów na ulicach, ale wierzcie mi lub nie, ale ten kolor wymyślono dla TEJ Tacomy...

Do układu przeniesienia napędu trafiła chłodnica oleju skrzyni biegów od TRD, poprawiająca temperaturę pracy skrzyni, a więc możliwości np. holowania o ok. 50-60%, a więc "targanie" 3-4ton nie będzie problemem.

Co jeszcze ?

Ano mamy tu dobre hamulce EBC, felgi 15 cali DOTZ z 32" BF Goodrich MT KM2, a na dniach założymy jej zderzak stalowy, być może z wyciągarką, plus duży, biały napis TOYOTA na tylną klapę, znany z afrykańskich, arabskich i australijskich Toy'ek. Wóz jak przystało na model "nieeuropejski" ma automatyczną skrzynię biegów z możliwością ręcznego wyboru przełożeń (świetną), pełną elektryką wnętrza, klimatyzację i... zamontowany standardowo system podtrzymania stałego banana pojawiającego się na twarzy kierownika automatycznie po ruszeniu...:)

Na dniach założymy jej taki sam zderzak stalowy, jak ten widoczny na 4Runner'rze poniżej, być może z wyciągarką

Co to może ?

Lata się tym tak, że nie chce się wysiadać. Tak, do 100km/h mamy caaałłeee 8.0 sek, ale za to dzięki momentowi, niskiej masie, i zestopniowaniu skrzyni, do ok. 60km/h mamy może z 3-3.5 sek, a i elastyczność w innych zakresach też jest po prostu fantastyczna. A wiesz co to oznacza ? Mało co może Ci zagrozić na ulicy, i to naprawdę jedynie szybkie auta. Reszta patrzy z niedowierzaniem i ma wyraz twarzy który mówi "co to do cholery jest???" ...:) I nie chodzi jedynie o sprint spod świateł, ale na szybkie i dynamiczne przemieszczanie się po KAŻDEJ nierównej nawierzchni, gdzie sprężystość zawieszenia w połączeniu z mocą, hamulcami i prześwitem powoduje że mało co jest w stanie Cię dogonić. Ważna sprawa: drift...:) Tak, drift, i to zarówno na asfalcie, jak i na szutrach (czyli to co tygryski lubią najbardziej:) Suma mocy, momentu, niskiej masy (zwłaszcza z tyłu), wysokiego środka ciężkości i sprężystego zawieszenia powoduje że wprowadzenie jej w drift to tylko kwestia dodania gazu, bez wajchowania ręcznym, ect. Skręcasz i dodajesz gazu, to wszystko. W pewnym momencie LSD wchodzi do gry, i idziesz bokiem aż miło... Dodajmy do tego jedwabistą kulturę pracy silnika V6, bajeczną jak na ciężarówkę skrzynię biegów i bardzo hultajski gang wydechu. Fajnie, co ?

Pamiętaj, to lekki, polny ścigacz dla 4-5 osób + paka sprzętu a nie jest wóz do przemieszczania się w błocie po lusterka (chyba, że jak pisałem wyżej, sobie tego zażyczysz). Spalanie ? Tu też jest dobrze, jak na tą klasę oczywiście. Przy operowaniu gazem w ramach zbliżonych do ograniczeń prędkości, spokojnie będziesz miał wyniki na poziomie 11-13L benzyny w mieście, zaś przy użytkowaniu zgodnie z przeznaczeniem 16-18L, co też jest OK. Ale jak wiadomo, silniki 5VZ-FE dzięki fabrycznemu zakuciu są szczęśliwsze pracując na LPG, co niejednokrotnie udowodniliśmy w 4Runnerach 3gen. (tu i tu), a to pozwala na koszty paliwa jak za 1-8L-2.0L benzyna lub diesel w pojeździe klasy kompakt. Za dobrą instalację gazową ustawioną na "performace", dopłacisz 5 000Pln.

`

Co może Tacoma PreRunner V6 ? Obejrzyj filmiki z YouTube prezentujące Tacomy na szutrze:)

Jest szybka...

Historia

Jestem absolutnym fanatykiem japońskiej technologii, metalurgii i mechaniki a w szczególności produktów japońskiej korporacji TOYOTA. Zrobiłem już kilka aut, z których fajniejsze znajdziesz na dole strony w dziale KUP TOYOTĘ lub poniżej.

Link do mojego pierwszego 4Runnera z silnikiem V6 na LPG, doładowanego kompresorem mechanicznym

Link do 3 identycznych 4R'ów gen 3.

Link do pierwszego 4R gen. 4

Link do pierwszego 4R gen. 4 z silnikiem V8 na LPG, doładowanego kompresorem mechanicznym

Dlaczego Tacoma ?

Bo to znakomita wersja 4Runnera i Land Cruisera serii 90/95 - pickup nadający się właściwie do wszystkiego. Fajnie skonfigurowany i pomyślany jako pojazd do pracy ale też outdoor'owego stylu życia, uprawiania sportu i rekreacji. Wspólna z Land Cruiserami i 4R platforma techniczna, obejmująca wszystko od ramy, przez silniki, skrzynie, zawieszenia, hamulce, ect - ale w lżejszym nadwoziu pick-up, która w odróżnieniu od Landów ma standardowo napędzaną tylną oś a napęd na 4 koła dołączany jest mechanicznie ( w wersjach 4WD ) daje niespotykaną frajdę i satysfakcję z użytkowania tego sprzętu - bez względu na okoliczności. Z równie dobrym skutkiem jest to pojazd turystyczny, sportowy, rodzinny, transportowy czy biznesowy. Wizualnie bardziej muskularny, wysportowany, a fizycznie szybszy, lżejszy i bardziej skory do zabawy od odpowiadających mu technicznie, oferowanych na naszym kontynencie kolejnych generacji Land Cruiserów 90.

Tak dla reklamy modelu - jakiego sprzętu w Afganistanie używa US Army oprócz Hummera ? Oczywiście 4Runner i Tacoma. Bo Hummer 8 razy droższy, to głośny diesel ( a na pustyni dźwięk sie niesie ), jest drogi i kłopotliwy w utrzymaniu, a Toyota jak to Toyota ...

Tu link do strony MILITARY TACOMAS - http://www.brian894x4.com/MilitaryTacoma.html

A tu foto zaczerpnięte z tej strony - pozdrawiam Autora :)

Specyfikacja seryjna:

Pojazd klasy LIGHT TRUCK, fabrycznie zakuty silnik 5VZ-FE, V6, 3.4L, benzyna, skrzynia automatyczna z możliwością ręcznej zmiany biegu w czasie jazdy, rama nośna, zawieszenie przód wahacze podwójne, tył sztywny most, napęd tył, blokada LSD, ect., wykrzyż - mega, luksusowo-sportowe wykończenie wnętrza i tapicerki siedzeń, otwierana elektrycznie tylna szyba, moc seryjna silnika wolnossącego 190 KM, moment 297 Nm.

Serwis i modyfikacje


Koszty części do remontu i modyfikacji to ok. 30 000 Pln bez robocizny



nowy kompletny rozrząd z pompą wody - 1500 Pln,
profesjonalna regeneracja przekładni kierowniczej - 850 Pln,
nowe przeguby półosi - 1000 Pln za parę,
nowe, sportowe tarcze hamulcowe przód - 1500 Pln za parę,
nowe klocki ham. kevlar-ceramika - 900 Pln za komplet,
nowe, wzmocnione okładziny hamulcowe tył - 700 Pln za komplet,
nowe kompletne zawieszenie klasy PERFORMANCE ( sworznie dolnych i górnych wahaczy ), końcówki drążków kierowniczych i drążki marki Sankei 555 ( między innymi dostawca dla TOYOTA AMERICA OffRoad Rally i Subaru Rally ) - 2500 Pln,
nowe amortyzatory klasy PERFORMANCE marki Bilstein dłuższe o +3" przód /tył, i do zestawu nowe twarde i dłuższe sprężyny przód oraz dodatkowe pióro z tyłu - 4500 Pln,
nowe felgi 15 cali DOTZ DAKAR - 1400 Pln,
nowe opony BF Goodrich MT KM2 33 cale - 3000 Pln komplet,
nowa chłodnica oleju skrzyni biegów Toyota Racing Development - 1000 Pln,
nowa chłodnicy wody - 600 Pln,
nowy wydajniejszy filtr powietrza - 250 Pln,
nowy filtr i olej silnikowy MOTUL + uszlachetniacz metalu w silniku, skrzyni i wspomaganiu - 1000 Pln,
wydajniejsze chłodzenie silnika przez większe wisco - 800 Pln,
nowy zderzak stalowy z bull barem - 3000 Pln ( na dniach )
nowy snorkel - 800 Pln,
nowa, zdalnie sterowana wyciągarka elektryczna o uciągu 6 ton - 1600 Pln,
polakierowane na czarny mat nadwoacie, konserwacja podwozia - 7000 Pln,
nowe radio CB z mocną, ale krótką anteną - 300 Pln,
nowe radio odtwarzacz Mp3 z SD/USB (bez CD) - 150 Pln,
nowa pneumatyczna "poduszka" do awaryjnego podnoszenia pojazdu za pomocą gazów spalinowych o udźwigu 4 ton - 1500 Pln
nowy elektryczny kompresor powietrza - 800 Pln,

Możliwe opcje

Listwa LED 120 W

Snorkel, zderzak stalowy

Wnętrze, przechyłomierz

instalacja gazowa od 4500 Pln

Wnętrze, włączniki listwy LED, zasilania wyciągarki, instalacji gazowej LPG

Kompresor elektryczny

pneumatyczna poduszka zasilana gazami spalinowymi do awaryjnego podnoszenia pojazdu, udźwig 4 tony.

Aktualny stan techniczny i ew. poprawki.

Maszyna w świetnym stanie, świeżo remontowany i modyfikowany, jednak pamiętaj że to nie nowe auto. Po tym przydługim wstępie teraz o moim pojeździe. Aktualny stan wozów to 96 na 100 punktów. Kilka punktów odejmuję za detale, ale to w końcu wóz do pracy i do zabawy. Oprócz tego - nie ma się do czego przyczepić - oczywiście biorąc pod uwagę że delikatne rysy na lakierze powstałe w krzakach, to rzecz dodająca uroku ( jak blizna na twarzy twardziela :) a nie ujma na honorze prawdziwego terenowago wozu...:)

A na koniec - jako że jestem właścicielem i pomysłodawcą modyfikacji ww. wozu, do tego urodzonym kierowcą a mimo tego żadem ze mnie mechanik, konstrukcja tych wozów nie była by możliwa bez kilku kluczowych postaci.


W pierwszej linii - odpowiedzialny za znakomitą większość prac w modyfikacjach i przebudowie tych 4Runnerów jest mój przyjaciel, Bartek Tomaszewski, genialny mechanik i konstruktor, Rzeczoznawca Samochodowy, członek Stowarzyszenia Inżynierów i Techników Mechaników Polskich a oprócz tego właściciel warsztatu który niebawem stanie się jedną z najbardziej znanych w Polsce i okolicach kuźni budujących dość niebanalne pojazdy dla nieszablonowych kierowców. Stanie się tak dzięki mnie, bo w odpowiedni sposób pokażę światu wiele poprzednich jego prac wi projektach realizowanym dla inszych niż ja, temu oto powyżej wynalazkowi oraz powstającemu właśnie mojemu bolidowi ( moja BARDZO MOCNO zmodyfikowana a właściwie ZBUDOWANA OD NOWA TOYOTA nr. 4 – czyli prototyp LEXUS IS-GTR ).

W drugiej linii stoi mój drugi przyjaciel, właściciel drugiego warsztatu, niejaki Mariusz Winkler i jego załoga - ze szczególnym uwzględnieniem Darka i Minia odpowiedzialni za nieco mniejszy odcinek robót, związany z zawieszeniem, blacharką i lakierowaniem - oraz z transportem lawetowym. Nietaktem było by nie zauważyć że ww. Panowie także mają swój niemały udział w ww.zakresie w budowie mojego LEXUS'a IS-GTR.

W trzecim rzędzie - doświadczona, znana w Szczecinie i okolicach firma DRETAN, zajmująca się instalacjami LPG na najwyższym możliwym poziomie, oraz agencja reklamowa OPTIMA, odpowiedzialna za oklejanie pojazdów czarną, grubą folią.

Za prawdę powiadam, dziękuję Wam Panowie !

OFERTA SPECJALNA

2004 TOYOTA 4Runner V8 SportEdition4WD SUPERCHARGED

To prawdziwy rodzynek, jedyny w Europie, jeden z niewielu na świecie, 4Runner V8 SportEdition4WD doładowany mechanicznie z wykorzystaniem części od fabrycznego tunera, Toyota Racing Development... To połączenie benzynowego V8 2UZ-FE (na gazie LPG) z Land Cruiser 100/200 , Tundra/Sequoia oraz ramy i zawieszenia Land Cruiser 120 (+system X-REAS) z osiągami Porsche 911, dzięki doładowaniu silnika DEDYKOWANYM do 2UZ-FE kompresorem mechanicznym TRD... To prawdopodobnie najszybsza cywilna TOYOTA 4x4 na ramie z nadwoziem zamkniętym w Europie... Jeśli dużo i szybko jeździsz, i chcesz mieć wóz do miasta, do kamieniołomu, na autostradę i w dżunglę, to maszyna dla Ciebie.

kod pojazdu: 4-1, opłacone cło, VAT i akcyza, ubezpieczony, zarejestrowany

Cena 119 900 Pln, odbiór natychmiastowy - 10% za płatność w

2005  4Runner Limited in ,

2004 TOYOTA 4Runner V8 LIMITED 4WD

silnik V8 4.7L 2UZ-FE, skrzynia AISIN A750F, 2 właścicieli, przebieg 189,886 mil, full serwis, bezkolizyjny, ocena 89 punktów w AutoCheck - gdzie zakres punktacji dla rocznika 68-80 punktów, a więc ten egzemplarz przekracza o ponad 10% maksymalną punktację dla modelu i rocznika, co oznacza że jest wyjątkowo dobrym przedstawicielem swojego gatunku. Wozy przybyły 27.11. stąd na razie foto z rozładunku, szczegóły za kilka dni. Jeśli dużo i szybko jeździsz, i chcesz mieć wóz do miasta, do kamieniołomu, na autostradę i w dżunglę, to maszyna dla Ciebie.

kod pojazdu: 4-2, odbiór natychmiastowy - 10% za płatność w

Cena 55 900 Pln, za dopłatą 5 000 Pln możliwa zmiana formalna na ciężarowy. Nie zarejestrowany, opłacone cło i VAT.

ZAREZERWUJ I ZOBACZ JAKIE OPCJE MOŻESZ ZAMÓWIĆ W ZAKRESIE SERWISU I MODYFIKACJI

2004 TOYOTA 4Runner V6 SportEdition4WD

silnik 1GR-FE V6 4.0L benzyna, skrzynia automat AISIN, zawieszenie X-REAS, przebieg ok. 263347km, kolor ciemnoniebieski metalik, wnętrze szary welur, jeden właściciel od nowości, bezkolizyjny. Kliknij na foto aby otworzyć pdf z podstawowymi informacjami o pojeździe. Wozy przybyły 27.11. stąd na razie foto z rozładunku, szczegóły za kilka dni. Jeśli dużo i szybko jeździsz, i chcesz mieć wóz do miasta, do kamieniołomu, na autostradę i w dżunglę, to maszyna dla Ciebie.

kod pojazdu: 4-3, odbiór natychmiastowy - 10% za płatność w

Cena 55 900 Pln, za dopłatą 5 000 Pln możliwa zmiana formalna na ciężarowy. Nie zarejestrowany, opłacone cło i VAT.

ZAREZERWUJ I ZOBACZ JAKIE OPCJE MOŻESZ ZAMÓWIĆ W ZAKRESIE SERWISU I MODYFIKACJI

2004 TOYOTA 4Runner V8 SR5 4WD

silnik V8 4.7L 2UZ-FE, skrzynia AISIN A750F, 2 właścicieli, full serwis, przebieg 290000km. bezkolizyjny, wysoka ocena w AutoCheck. Bardzo dobra baza pod szybką wyprawówkę. Wozy przybyły 27.11. stąd na razie foto z rozładunku, szczegóły za kilka dni. Jeśli dużo i szybko jeździsz, i chcesz mieć wóz do miasta, do kamieniołomu, na autostradę i w dżunglę, to maszyna dla Ciebie.

kod pojazdu: 4-4, odbiór natychmiastowy - 10% za płatność w

Cena 53 900 Pln, za dopłatą 5 000 Pln możliwa zmiana formalna na ciężarowy. Nie zarejestrowany, opłacone cło i VAT.

ZAREZERWUJ I ZOBACZ JAKIE OPCJE MOŻESZ ZAMÓWIĆ W ZAKRESIE SERWISU I MODYFIKACJI

OFERTA SPECJALNA

1998 TOYOTA 4RUNNER SR5 4WD

3 x TOYOTA 4Runner generacji 3, rok 1[zasłonięte]998-19, V6 3.4L 5VZ-FE, 4WD, gaz LPG, po profesjonalnym remoncie i mocno zmodyfikowane wyprawowo, lokalizacja Szczecin - 2 SPRZEDANE, 1 NA SPRZEDAŻ

kod pojazdu: 3-4, odbiór natychmiastowy - 10% za płatność w

cena 59 000, nie zarejestrowany, opłacone cło, VAT i akcyza, przygotowany do rejestracji

1997 TOYOTA 4RUNNER LIMITED 4WD

silnik V6 3.4L 5VZ-FE, skrzynia automatyczna Aisin A340F, przebieg

kod pojazdu: 3-5, odbiór natychmiastowy - 10% za płatność w

Cena 29 900 Pln, za dopłatą 5 000 Pln możliwa zmiana formalna na ciężarowy. Nie zarejestrowany, opłacone cło i VAT.

ZAREZERWUJ I ZOBACZ JAKIE OPCJE MOŻESZ ZAMÓWIĆ W ZAKRESIE SERWISU I MODYFIKACJI

269873km, kolor ciemnobrązowy, wnętrze beżowa skóra. Kliknij na foto aby otworzyć pdf z podstawowymi informacjami o pojeździe. Wozy przybyły 27.11. stąd na razie foto z rozładunku, szczegóły za kilka dni.

2001 TOYOTA 4RUNNER SR5 4WD

silnik V6 3.4L 5VZ-FE, skrzynia automatyczna Aisin A340F, przebieg

kod pojazdu: 3-6, odbiór natychmiastowy - 10% za płatność w

Cena 26 900 Pln, za dopłatą 5 000 Pln możliwa zmiana formalna na ciężarowy. Nie zarejestrowany, opłacone cło i VAT.

ZAREZERWUJ I ZOBACZ JAKIE OPCJE MOŻESZ ZAMÓWIĆ W ZAKRESIE SERWISU I MODYFIKACJI

277490km, kolor bordowy, wnętrze beżowy welur, 1 właściciel od nowości w USA, bezwypadkowy. Stan mechaniczny b. dobry, wizualny niezły minus felgi i skorodowany zderzak tył - do wymiany. Wozy przybyły 27.11. stąd na razie foto z rozładunku, szczegóły za kilka dni.

1999 TOYOTA 4RUNNER SR5 4WD, SKRZYNIA MANUALNA

silnik V6 3.4L 5VZ-FE, skrzynia MANUALNA Aisin R161F, przebieg

kod pojazdu: 3-7, odbiór natychmiastowy - 10% za płatność w

Cena 31 900 Pln, za dopłatą 5 000 Pln możliwa zmiana formalna na ciężarowy. Nie zarejestrowany, opłacone cło i VAT.

ZAREZERWUJ I ZOBACZ JAKIE OPCJE MOŻESZ ZAMÓWIĆ W ZAKRESIE SERWISU I MODYFIKACJI

272945km, kolor ciemnozielony, wnętrze beżowy welur. Stan mechaniczny i wizualny b. dobry, 2 właścicieli w USA, bezwypadkowy. Kliknij na foto aby otworzyć pdf z podstawowymi informacjami o pojeździe. Wozy przybyły 27.11. stąd na razie foto z rozładunku, szczegóły za kilka dni.

1998 TOYOTA 4RUNNER SR5 4WD

silnik V6 3.4L 5VZ-FE, skrzynia automatyczna Aisin A340F, przebieg

kod pojazdu: 3-8, odbiór natychmiastowy - 10% za płatność w

Cena 34 900 Pln, za dopłatą 5 000 Pln możliwa zmiana formalna na ciężarowy. Nie zarejestrowany, opłacone cło i VAT.

ZAREZERWUJ I ZOBACZ JAKIE OPCJE MOŻESZ ZAMÓWIĆ W ZAKRESIE SERWISU I MODYFIKACJI

287268km, kolor biały, wnętrze beżowa skóra. Stan mechaniczny i wizualny b. dobry, bezwypadkowy. Kliknij na foto aby otworzyć pdf z podstawowymi informacjami o pojeździe. Wozy przybyły 27.11. stąd na razie foto z rozładunku, szczegóły za kilka dni.

1999 TOYOTA 4RUNNER SR5 4WD

silnik V6 3.4L 5VZ-FE, skrzynia automatyczna Aisin A340F, przebieg

kod pojazdu: 3-9, odbiór natychmiastowy - 10% za płatność w

Cena 28 900 Pln, za dopłatą 5 000 Pln możliwa zmiana formalna na ciężarowy. Nie zarejestrowany, opłacone cło i VAT.

ZAREZERWUJ I ZOBACZ JAKIE OPCJE MOŻESZ ZAMÓWIĆ W ZAKRESIE SERWISU I MODYFIKACJI

440268km, kolor czarny, wnętrze szaro-czarny welur, 1 właściciel od nowości, mimo przebiegu stan mechaniczny i wizualny b. dobry, bezwypadkowy. Kliknij na foto aby otworzyć pdf z podstawowymi informacjami o pojeździe. Wozy przybyły 27.11. stąd na razie foto z rozładunku, szczegóły za kilka dni.
1997 TOYOTA 4RUNNER LIMITED 4WD

silnik V6 3.4L 5VZ-FE, skrzynia automatyczna Aisin A340F, przebieg

kod pojazdu: 3-10, odbiór natychmiastowy -10% za płatność w

Cena 26 900 Pln, za dopłatą 5 000 Pln możliwa zmiana formalna na ciężarowy. Nie zarejestrowany, opłacone cło i VAT.

ZAREZERWUJ I ZOBACZ JAKIE OPCJE MOŻESZ ZAMÓWIĆ W ZAKRESIE SERWISU I MODYFIKACJI

381167km, kolor czarny, wnętrze beżowa skóra do naprawy lub wymiany, mimo przebiegu stan mechaniczny i wizualny dobry, bezwypadkowy. Dobra baza na projekt. Kliknij na foto aby otworzyć pdf z podstawowymi informacjami o pojeździe. Wozy przybyły 27.11. stąd na razie foto z rozładunku, szczegóły za kilka dni.

2000 TOYOTA 4RUNNER SPORT4WD 245000 km, kolor srebrny, wnętrze szare, stan mechaniczny i wizualny bardzo dobry, 2 właściciel, bezwypadkowy, czysty CARFAX. Kliknij na foto aby stronę z podstawowymi informacjami o pojeździe. Wozy przybyły 27.11. stąd na razie foto z rozładunku, szczegóły za kilka dni.

silnik V6 3.4L 5VZ-FE, skrzynia automatyczna Aisin A340F, przebieg

kod pojazdu: 3-11, odbiór natychmiastowy -10% za płatność w