Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Toyota Land Cruiser FJ80 1991r.

23-04-2015, 22:41
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 31 500 zł     
Użytkownik KarooolU
numer aukcji: 5254014210
Miejscowość gdańsk
Wyświetleń: 843   
Koniec: 23-04-2015 21:23:36

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1991
Przebieg (km): 199876
Pojemność silnika (cm3): 3878
Moc silnika (KM): 155
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rodzaj paliwa: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Szary
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Elektryczne szyby, Szyberdach, Tempomat, Blokada skrzyni biegów, Hak, Elektryczne lusterka, 4WD
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Zarejestrowany w Polsce, Możliwa zamiana
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Toyota Land Criuser FJ80 z Teksasu wyprodukowana w Japonii fabryka Honsha (Japan), zarejestrowana i użytkowana w Polsce.

Pojazd bezawaryjny na bulwar oraz w teren.

NIGDY NIE UŻYWANY W TERENIE

Stan bdb/db.

Mało bolączek (przedmuch na wydechu, śniedziejące styki w szybach elektrycznych).

Garażowany

4x4 full time

klimatyzacja (szczelna, pusta)

tempomat

4x el. szyby + 2 x ręczne przesuwane

wtrysk gazu LPG (butla 50l.)

automatyczna skrzynia 4 biegowa + blokady (dyfer, most itp.)

regulowana kierownica

radio + el. antena

7 osobowy - 6 foteli zamontowanych

potężny bagażnik z płaską podłogą (po złożeniu foteli)

nawiew 2-strefowy

el. szyberdach

pierwsza rejestracja w kraju 2007r.

masa własna 2035kg ładowność 851KG

 

Stacjonuje w Gdańsku.

Cena do negocjacji - propozycje?

Zapraszam -Karol 600 [zasłonięte] 42 22

 

Troszkę historii: Land Cruiser (seria J80) W 1989 roku w klasie dużych samochodów terenowych Toyoty przyszła pora na zmiany. Zaprezentowano nowy model z 5-drzwiowym nadwoziem typu kombi (Station Wagon) serii J80 na rok modelowy następny. Podstawową zmianą w zawieszeniu było zastosowanie sprężyn śrubowych przy wszystkich kołach w miejsce stosowanych w modelu J60 resorów piórowych. Tylna oś została przejęta z poprzedniego modelu a przednia zaprojektowana od nowa. Zawieszenie miało zapewniać maksimum komfortu przy zachowaniu cech pełnowartościowego auta terenowego. Silnik 3F (benzynowy) R6 4.0 l. (3955 cm³), 155 KM - (FJ80)

EDIT: przebieg podany w milach