Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Toyota Celica Vgen 3SGTE Turbo ST182 GT4

19-05-2014, 10:27
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 12 500 zł     
Użytkownik dziubdzius92
numer aukcji: 4225266490
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 1529   
Koniec: 19-05-2014 09:31:44

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1993
Moc silnika (KM): 225
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Kolor: Czarny
Stan: Używany
Wyposażenie: ABS, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Elektryczne szyby, Radio+CD, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Podgrzewane fotele
Informacje dodatkowe: Kupiony w salonie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam

 

Do sprzedania Toyota Celica Vgen - to ta najpiękniejsza generacja ;). Samochód wyprodukowany i kupiony w 1993r. w polskim salonie. Przebieg 'budy' to 250100, natomiast silnika to nieco ponad 160000. Kilka lat temu został odkupiony od pewnego miłego Pana i wtedy jego historia zaczęła się na dobre.

Samochód dostał nowe serducho - fabrycznie było 3SGE, a został zeswapowany na 3SGTE. Jakiś czas później została także wymieniona uszczelka pod głowicą (oryginał z ASO) i uszczelniacze zaworowe. Silniczek, jak to 3SGTE - piękna sprawa. Ok. 6 sekund 0-100km/h. Zachowuje się naprawdę fajnie, zresztą - to trzeba zobaczyć i poczuć osobiście ;). Wymienione zostało również sprzęgło na spiekowe (zrobione przez Pana Radzikowskiego), zrobiony cały wydech przez znaną wszystkim Celikowym maniakom personę jaką jest Wojtas z GT4, usunięty EGR, założony blow-off, założone wszystkie podciśnienia silikonowe, a także silikonowe węże wodne.

W międzyczasie zostało także zrobione kompletne zawieszenie - nowe amorki, poliuretan (wahacze, poduszki, stabilizator). Ogólnie rzecz biorąc, auto w stanie technicznym bardzo dobrym, zaryzykowałabym stwierdzenie że nawet idealnym. Olej i filtr w samochodzie wymieniany co 10tyś. - Valvoline 5W50. Samochód ma zalany płyn chłodniczy Borygo EKO, czyli ogólnie jeździ na tym, co najlepsze ;). Paliwo tylko Shell i Statoil (od czasu do czasu NOPb98 do pełna).

Niedawno zrobiona została kompletna blacharka - podłoga, progi, nadkola tył (tam były dwa małe purchelki po 4cm, posiadam zdjęcia dla zainteresowanych). Wszystko zostało dodatkowo zabezpieczone i zrobione tak, że żadna sól temu nie straszna ;).

Dla zainteresowanych, a tych którzy nie do końca wkroczyli w temat - auto ma maskę z ST185, ze względu na Intercooler powietrzny. Nie została pomalowana, bo autko wygląda dość ciekawie i się przez to wyróżnia (choć i bez tego wszyscy się oglądają ;) ).

 

Samochodem jeżdżę na co dzień, ponieważ to moje jedyne auto. Sprzedaję, ponieważ nadszedł czas na nowy projekt.

 

Troszkę specyfikacji:

Silnik:
*3S-GTE rev2. z wersji RHD, wiązka by GT4
*wydech + downpipe 2,5' nierdzewka by Wojtas GT4
*sprzęgło spiekowe z seryjnym dociskiem by Radzikowski
*usunięty EGR by Mathoos
*blow-off
*silikonowe węże wodne i podciśnieniowe

Zawieszenie:
*amortyzatory KYB Excel-G wymienione 4 miesiące temu
*POLIURETAN
wahacze tył, wahacze przód, stabilizator, poduchy silnika

Hamulce:
*seria, klocki wymieniane miesiąc temu, tarcze w eleganckim stanie

Koła:
*felgi 16" lato ori z VII gen z oponkami Dunlop Sport 3000

*felgi 15" zima z oponami zimowymi (na teraz nie pamiętam co to za oponki, ale na sezon, może dwa jeszcze spokojnie)

 
Środek:
*w zasadzie oryginał (z wyposażenia elektryczne szyby, elektryczne i podgrzewane lusterka, nawiew pod kierownicą, podgrzewane fotele, kierownica od VIgen po liftingu, cupholder).

Audio:
* Głośniki Phonocar TD-LINE 2/851
* Wzmacniacz Alpine 3549
* Radyjko Alpine
* Sub Infinity Infinity Ref1260w

Wzmacniacz i Sub'a zabieram, reszta z audio zostaje, razem z okablowaniem rzecz jasna.

 

Kontakt pod numerem telefonu: 503 [zasłonięte] 456 (w różnych godzinach ze względu na pracę zmianową, ale proszę dzwonić - jeżeli nie odbieram, proszę o SMS, a oddzwonię)