Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Torba męska, Saszetka na ramie, Listonoszka SKÓRA

06-02-2015, 9:25
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 169 zł     
Użytkownik hurtownia_A-art
numer aukcji: 5021099617
Miejscowość Lublin
Wyświetleń: 140   
Koniec: 06-02-2015 08:51:13

Dodatkowe informacje:
Wielkość: Mała (nie mieszcząca A4)
Stan: Nowy
Płeć: Produkt uniseks
Materiał dominujący: Skóra naturalna licowa
Kolor: Czerń, Odcienie brązu i beżu
Rodzaj: Bez rączek, Listonoszka, Na ramię, Inny rodzaj
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie.

PORTFELE - ORGANIZERY - AKTÓWKI - TECZKI - TORBY - SASZETKI

OPIS PRZEDMIOTU

MODEL Młodzieżowa skórzana torebka - model TSM12/01/S
MATERIAŁ: skóra naturalna
KOLORY brązowy- vintage, brązowy, czarny (grafitowy)
ROZMIAR 21 x 24 x 9,5 cm
DŁUGOŚĆ PASKA pasek regulowana, max.140cm
SZEROKOŚĆ PASKA 4cm
FORMAT DOKUMENTU mieści format A5
GWARANCJA Tak, 12 miesięcy
PRODUKCJA PRODUKT POLSKI
SZCZEGÓŁOWY OPIS
  • torebka zamykana na zamek włoski typu tik-tak
  • z tyłu torebki kieszonka zamykana na zamek błyskawiczny

w środku torebki jest:

  • jedna komora
  • z przodu płaska kieszeń szerokości torebki
ZALETY
  1. Funkcjonalna, pakowna torba wykonana z wysokiej jakości skóry naturalnej
  2. Produkt polski z wysokiej jakości skóry
  3. Ekonomiczna cena - oferowana tylko na Allegro
  4. Doskonała do pracy i na uczelnię
  5. TYLKO NA ALLEGRO - NOWA LEPSZA CENA

GALERIA PRZEDMIOTU

NASZ ASORTYMENT

PORTFELE MĘSKIE PORTFELE DAMSKIE ETUI KOSMETYCZKI PIÓRNIKI
ORGANIZERY TECZKI, AKTÓWKI Z EKO SKÓRY TECZKI, AKTÓWKI SKÓRZANE TORBY I TECZKI MŁODZIEŻOWE TOREBKI SKÓRZANE SASZETKI

Nasza firma działa na rynku od kilkunastu lat, zajmujemy się produkcją i sprzedażą hurtową galanterii skórzanej i biżuterii srebrnej.

Posiadamy własny zakład produkcyjny galanterii skórzanej, realizujemy  zamówienia indywidualne dla firm, agencji reklamowych.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu oraz bezpośrednim kontaktom z producentami krajowymi i zagranicznymi oferujemy naszym odbiorcom towary o sprawdzonej jakości i bardzo korzystnym stosunku cena/jakość.

Nasze konto na Allegro jest kontem firmowym, co znaczy, że do każdego zakupu otrzymasz paragon lub fakturę VAT.

Sprzedajemy tylko towar NOWY, kupując u nas masz pewność otrzymania towaru najwyższej jakości objętego gwarancją.

Jeśli zakupiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić do 14dni - u nas kupujesz bezpiecznie.


Chętnie odpowiadamy na pytania i wyjaśniamy wszelkiego rodzaju wątpliwości jeżeli Kupujący o coś zapyta.

Pracujemy:
Poniedziałek - Piątek w godz. 8.00 - 16.00


tel. 81 [zasłonięte] 68
kom. 607-[zasłonięte]-887
Koszt połączenia zgodny ze taryfą Twojego operatora.

mail: hurtownia_a-[zasłonięte]@a-art.lublin.pl
GG: hurtownia

Nasza działalność gospodarcza jest wpisana do: ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Urząd Gminy Jastków pod numerem 128/2001.

DANE FIRMOWE:

PPW " A-ART"
ul. Hutnicza 3
20- 218 Lublin
NIP 712 - 005 - 07 - 83
REGON 430[zasłonięte]005

Koszty dostawy nie są wliczone w cenę produktu zakupionego w sklepie i są doliczane na końcowym etapie składania zamówienia.
Przed potwierdzeniem zamówienia uzyskujesz informację o całkowitej kwocie jaką należy uiścić, aby zamówienie zostało zrealizowane.

Kupując na kilku naszych aukcjach za przesyłkę płaci się TYLKO RAZ!

Wysyłka przedmiotów:

Przesyłka Pocztą Polską (przedpłata) wysyłka ekonomiczna

  • 7,00zł (gabaryt A)
  • 12,00 zł (gabaryt B)

Przesyłka Pocztą Polską (przedpłata) wysyłka priorytetowa

  • 9,00zł (gabaryt A)
  • 16,00zł (gabaryt B)

Przesyłka Pocztą Polską (płatność przy odbiorze) wysyłka priorytetowa

  • 15,00zł (gabaryt A)
  • 20,00zł (gabaryt B)

Przesyłka kurierska DPD (przedpłata) - 20,00zł
Przesyłka kurierska DPD (płatność przy odbiorze) - 22,00zł
Odbiór osobisty w siedzibie firmy ul. Hutnicza 3 - 0,00zł

WYSYŁKA ZA GRANICE POLSKI

W przypadku wysyłki zagranicznej prosimy o wcześniejszy kontakt z obsługą sklepu, dostawa do innych krajów wyceniana jest indywidualnie.

Czas realizacji

Wylicytowane przedmioty wysyłamy do 24 godzin po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie lub po wcześniejszym potwierdzeniu, że jest to transakcja "za pobraniem"

Zamówienia wysyłane są od poniedziałku do piątku około godziny 13.00 za pośrednictwem:

  • POCZTY POLSKIEJ
  • FIRMY KURIERSKIEJ DPD

Doręczenie zamówienia

Przesyłki kurierskie DPD doręczane są w dni robocze w ciągu 24 godzin od nadania. Doręczenie odbywa się w godzinach 8:00 - 18:00.
Status przesyłki można sprawdzić na podstawie numeru listu przewozowego kontaktując się telefonicznie z firmą doręczającą lub wprowadzając numer przesyłki na stronie przewoźnika:
POCZTA POLSKA: www.emonitoring.poczta-polska.pl
DPD: tel. www.dpd.com.pl

Ważne:

Pamiętaj, że jeżeli dostarczona przez Kuriera przesyłka jest uszkodzona należy sprawdzić jej zawartość, a w przypadku stwierdzenia braków spisać protokół reklamacyjny w obecności Kuriera. Więcej informacji znajdziesz na stronie Firmy DPD.

Możesz wybrać najlepszy dla Ciebie sposób płatności

Akceptujemy płatności przelewem

Zapłaty dokonujesz przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, na konto bankowe
nr konta: 501[zasłonięte]555811[zasłonięte]18984[zasłonięte]063
Towar zostanie wysłany do Ciebie dopiero po jego opłaceniu.

Akceptujemy płatności PayU

PayU to szybkie i wygodne płatności internetowe bezpieczne dla kupujących.
Z PayU można płacić na wiele sposobów:

  • e-przelewem
  • kartą płatniczą
  • kontem PayU

Akceptujemy płatności za pobraniem

Zapłaty dokonujesz u listonosza lub kuriera, który dostarczy Ci przesyłkę pod wskazany przez Ciebie adres. Wymagane jest posiadanie odpowiedniej kwoty w gotówce - bez zapłaty listonosz nie wyda Ci zamówionej przesyłki. W niektórych formach dostaw może się zdarzyć, iż doliczymy do kosztów przesyłki koszty związane z pobraniem. Szczegóły poznasz w cennikach poszczególnych form dostaw.

Płatność gotówką przy odbiorze osobistym

Za swoje zakupy możesz zapłacić osobiście w sklepie ul. Hutnicza 3, Lublin.
Zapraszamy: pon - pt w godz. 8.00 - 16.00.


GWARANCJA

Naszym obowiązkiem prawnym jest dostarczenie zamówionego towaru bez wad. Jeżeli jednak otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego. Gwarancja na produkty A-ART wynosi 12 miesięcy.

REKLAMACJA

Niezależnie od powyższego, jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, a towar nabyłeś jako konsument, masz prawo złożyć reklamację. Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy, aby umożliwić mu zbadanie zasadności reklamacji. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami celem ustalenia kolejnych kroków.

ZWROTY I REKLAMACJE PRZYJMOWANE SĄ POD ADRESEM:

PPW A-ART
Andrzej Artamonow
20-218 LUBLIN
ul. HUTNICZA 3

PROCEDURA REKLAMACJI:

Kupujący może składać  Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem hurtownia_a-[zasłonięte]@a-art.lublin.pl  lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

ZWROT PRODUKTU – GWARANTOWANE 14 DNI NA ZWROT

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku „O prawach konsumenta” masz prawo zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli w powyższym terminie złożysz pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu odstąpienia wystarcza wysłanie oświadczenia o odstąpieniu w formie papierowej lub za pomocą poczty elektronicznej.

Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail:  hurtownia_a-[zasłonięte]@a-art.lublin.pl

Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej.

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy):

PPW A-ART
ANDRZEJ ARTAMONOW
UL. HUTNICZA 3
20-218 LUBLIN

Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:
[nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] .
Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] .
Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego]
Login Allegro: [login kupującego]
Adres: [adres kupującego]
Data: [data odstąpienia od umowy]
Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]

Zwracany produkt powinieneś odesłać bez zbędnej zwłoki, w terminie nie dłuższym niż 14 dni, na adres naszego przedsiębiorstwa:

A-ART
ul. Hutnicza 3
20-218 Lublin

Koszt przesyłki zwrotnej ponosisz we własnym zakresie.

Pamiętaj, że prawo do odstąpienia od umowy nie daje możliwości bezpłatnego używania produktu. Zgodnie z przepisami, jeśli zwracany produkt był użyty w większym zakresie niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, sprzedający ma prawo do obciążenia kupującego kosztami umniejszenia jej wartości.

W przypadku odstąpienia od umowy otrzymujesz zwrot wpłaconej tytułem zakupu kwoty - ceny produktów, kosztów wysyłki i innych kosztów z wyjątkiem wspomnianych wyżej kosztów zwrotu. Pieniądze zostaną odesłane tym samym sposobem, którym dokonałeś zapłaty, chyba że wyrazisz zgodę na inną formę. Nastąpi to niezwłocznie po otrzymaniu przez nas zwróconego zakupu.

Zgodnie z prawem prawo do zwrotu nie przysługuje m.in. gdy przedmiotem sprzedaży jest:

  • rzecz nieprefabrykowana, stworzona na indywidualne zamówienie konsumenta,
  • rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • rzecz dostarczona w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,
  • rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
  • nagrania dźwiękowe lub wizualne dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • dzienniki, periodyki lub czasopisma, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,
  • treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta.

POZASĄDOWA DROGA ROZSTRZYGNIĘCIA SPORU

W przypadku zastrzeżeń do transakcji i sporu ze sprzedającym istnieje możliwość rozstrzygnięcia sporu na drodze pozasądowej. Właściwym organem do rozstrzygania sporu dla handlu są polubowne sądy konsumenckie przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej. Skierowanie sprawy do tej instytucji wymaga zgody obu stron.

ZAPRASZAMY NA NASZE INNE AUKCJE

Organizery, biwuary

Teczki ze skóry ekologicznej


Teczki młodzieżowe - skórzane:

Teczki, Aktówki - skórzane:

Saszetki - skórzane:

Skórzane portfele damskie:


Skórzane portfele męskie: