Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TOONTRACK TWISTED KIT EZX BIBLIOTEKA BRZMIEŃ BOX

25-06-2015, 17:28
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 232 zł     
Użytkownik 600cc
numer aukcji: 5127082390
Miejscowość Chotomów
Wyświetleń: 13   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rodzaj: BOX
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

 

Produkt nowy, nieużywany, wersja BOX (pudełkowa).

 

 

Próbki dźwiękowe

 

W październiku 1985 roku Tom Waits wydał album Rain Dogs. Płyta od razu przeszła do klasyki i zdefiniowała jego nowy styl - surowy, brudny neo-blues oparty na luźnych rytmach i niecodziennych brzmieniach.

Częścią zespołu, który wykreował takie brzmienie był perkusista i perkusjonista Michael Blair. Jego bardzo osobliwy zestaw instrumentalny, na który składały się normalne bębny oraz dziwaczne elementy, puszki na śmieci, meble z sypialni i stare ramy rowerów idealnie pasował do brzmienia, którego szukał Waits. Z połączenia sposobu gry i ekspresji Michaela oraz brzmień rodem ze składnicy złomu wyszła bogata i użyteczna gama tekstur muzycznych podkreślających pogmatwane historie przekazywane przez Waitsa.

Michael Blair po Rain Dogs zagrał także z Waitsem na płycie i w trasie Franks Wild Years, a później brał udział w nagraniach do płyt Spike Elvisa Costello (1989) i Magic and Loss Lou Reeda (1992). Album Spike był największym komercyjnym sukcesem Elvisa Costello i do dzisiaj uznawany jest za odważny brzmieniowo. Michael wniósł także swoje unikalne brzmienie do nagrań poważanego producenta Hal Willner, na albumach powstałych w hołdzie dla kompozytora Kurt Willa, poety Allena Ginsberga, Walta Disneya, Charlesa Minusa i przy współpracy z awangardowym reżyserem teatralnym Robertem Wilsonem.

W recenzji albumu Lou Reeda “Magic And Loss”, David Fricke z magazynu Rolling Stone pisał na temat Michaela Blairsa:

 

“Perkusista Michael Blair jest niemal niezauważalny, łączy zwinne perkusyjne ozdobniki, z prostym jak bicie serca podtrzymywaniem rytmu w stylu Maureen Tucker z Velvetów

Zatem dwie ramy rototomów jako hi-hat, odgłos kaczki jako alternatywny cowbell, chińskie bębny w wersji tomów i  kołpak z pierwszego samochodu na wierzchu werbla wydają się dobrym pomysłem. Michael Blair aby uzyskać swoje wyjątkowe brzmienie balansował na granicy dźwięków brzmień industrialnych, bluesowych, etnicznych, orkiestrowych i zamienników dla elementów perkusyjnych. Twisted Kit EZX® to biblioteka w której znajdziesz brzmienia nagrane przez Michaela, zarówno w postaci próbek, jak i rytmów w formacie MIDI.

The Twisted Kit EZX to kolekcja brzmień przygotowana przy współpracy z Michaelem Blair’em i firmą Sontronics Microphones.

 

Brzmienia Twisted Kit EZX Michaela Blaira nagrano za pomocą najlepszych urządzeń sprzętowych, a w ustawieniach wewnętrznego miksera znajdują się efekty distortion, pogłos, efekty do kompresji i kształtowania ataku dźwięku. Dzięki temu możesz korzystać z pokaźniej liczby gotowych ustawień miksera przygotowanych przez takich twórców jak: STS 9, Richard Devine, DJ Amplive, sub-ID oraz Count Bass D. Możesz także zapisać swoje ustawienia miksera (przy wersji EZdrummer 1.1 lub wyższej).

 

WYMAGANIA SYSTEMOWE:

  • PC: Windows XP lub nowszy, PIII/Athlon 1,8 GHz z pamięcią RAM 512 MB,
  • Mac: Mac OS 10.4.11 lub wyższy, procesor G5 lub Intel, pamięć RAM 512 MB,
  • 1,2 GB wolnego miejsca na dysku, napęd DVD,
  • Zainstalowany i działający program EZdrummer® lub Superior Drummer® 2.1.

 

 

SZCZEGÓŁOWY WYKAZ BRZMIEŃ

 

Bęben centralny:

  • Gretsch 1987 Maple Dry,
  • Gretsch 1987 Maple Hard Mallet,
  • Gretsch 1987 Maple Soft Mallet,
  • Gretsch 1987 Maple with Gong,
  • Gretsch 1987 Maple with Crasher,
  • Gretsch 1987 Maple Dry with Splash,
  • Ludwig 1965 Super Classic,
  • Ludwig 1965 Super Classic with metal pot,
  • Chinese Drum,
  • Taos Drum.

 

Werbel:

  • Pearl with Small Roto,
  • Pearl with Small Roto2,
  • Pearl Ambient,
  • Butcher Block Deep,
  • Butcher Block Hubcap,
  • Butcher Block Trash.

 

Dodatkowy werbel/Alternative Snare:

  • Drawer (szuflada),
  • Guitar Body (korpus gitary),
  • Cardboard Box (tekturowe pudło),
  • Cardboard Box and Cymbal (tekturowe pudło i talerz),
  • Bassdrum Case (pokrowiec na bęben).

 

Bodysounds (manekin):

  • Bodysounds.

 

Hi-haty:

  • Spoxe Hats,
  • Low Boy Hats,
  • Tibetan Cymbal Hats.

 

Tom 1:

  • Chinese Tom1.

 

Tom 2:

  • Chinese Tom2.

 

Tom 3:

  • Chinese Tom3.

 

Tom 4:

  • Chinese Tom4.

 

Djembe:

  • Djembe.

 

Crash:

  • Crasher Low,
  • Crasher High.

 

Ride:

  • Crasher High,
  • Crasher Ride2.

 

China 1:

  • China Low with Keys (z kluczami),
  • China Low2 with Keys.

 

China 2:

  • China with Chain (z łańcuchem),
  • China2 with Keychain (z łańcuszkiem do kluczy).

 

Klapery (Clappers):

  • Metal Castanet,
  • Metal Tambourine.

 

Grzechotki (Rattles):

  • Drumskin & Brush,
  • BeanPodShaker,
  • Flappers (kołatki).

 

Instrumenty brzęczące (Clangers):

  • Thai Gong,
  • Spoxe,
  • Sound Plate.

 

Cake Pan (Forma na ciasto):

  • CakePan,
  • MetalPlate,
  • Spoxe,
  • ThaiGong.

 

One Shots:

  • One Shots.

 

Funny Stuff:

  • Funny Stuff.

 

4Tone:

  • Slit Drum (rozdarty bęben),
  • Deagan Doorbell,
  • Japanese Temple Bowls.

 

Handdrums:

  • Pandeiro,
  • Tamborim.