DUŻA, SOLIDNA I Ciężka TOKARKA uniwersalna HOLZMANN ED1000PI O BARDZO DOBRYCH PARAMETRACH
DUŻA, SOLIDNA I Ciężka TOKARKA uniwersalna HOLZMANN ED1000PI O BARDZO DOBRYCH PARAMETRACH
-
maksymalna średnica obrotu
410mm
-
maksymalna średnica obrotu nad suportem
250mm
-
maksymalna średnica obrotu bez mostka
590mm
-
prześwit wrzeciona
52mm
-
stożek wrzeciona
MT6
-
element oporowy wrzeciona
Camlock ASA D1-6"
-
posuw wzdłużny (42 stopnie)
0,05 - 1,7mm/r
-
posuw poprzeczny (42 stopnie)
0,025 - 0,85mm/r
-
skok sanek wzdłużnych
120mm
-
skok sanek poprzecznych
210mm
-
wint metryczny (39 stopni)
0,2 - 14mm/r
-
gwint calowy (45 stopni)
72 - 2Gg/1
-
gwint trapezowy (21 stopni)
8 - 44
-
gwint modułowy (18 stopni)
0,3 - 3,5
-
stożek konika
MT4
-
skok tulei wrzecionowej konika
120mm
- maksymalny otwór imaka czteronożowego
20mm
Zakres dostawy:
- uchwyt 3-szczękowy Ř200mm,
-
uchwyt 4-szczękowy Ř250mm z uniwersalną regulacją szczęk,
- tarcza tokarska Ř350mm,
- tuleja redukcyjna MK6/MK4,
- 2 stałe kły centrujące MK4,
- stała podtrzymka o prześwicie 15-160mm,
- ruchoma podtrzymka o prześwicie 14-70mm,
- podstawa,
- hamulec wrzeciona,
- ścianka oddzielająca,
- osłona uchwytu tokarskiego,
- osłona wiórów na sankach,
- nastawny zderzak do suportu,
- zegar do gwintów,
- imak czteronożowy,
- system chłodzenia,
- lampa halogenowa,
- zestaw kół zmianowych,
- narzędzia obsługowe
Opis:
-
ciężka maszyna przemysłowa z łożem wykonanym całkowicie w odlewie
- łoże maszyny bardzo szerokie (250mm), indukcyjnie hartowane i szlifowane
- osłona śruby pociągowej gwarantująca długą eksploatację
- poręczna i prosta obsługa dzięki przejrzystemu panelowi sterującemu
- wyjmowany mostek do obróbki większych przedmiotów
- wszystkie prowadnice regulowane poprzez listwy klinowe
- profesjonalny element oporowy wrzeciona typu CAMLOCK D1-6
- możliwość mimośrodowego przestawienia konika w celu toczenia stożków
- przekładnia olejowa ze szlifowanymi i hartowanymi kołami przekładni
- duży prześwit wrzeciona o średnicy 52mm
- hamulec nożny i automatyczne odłączanie w celu natychmiastowego zatrzymania wrzeciona w komplecie
- duża ilość możliwych skoków gwintu bez wymiany kół zmianowych
- system chłodzenia i lampa halogenowa
|