Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TOŻSAMOŚĆ MŁODZIEŻY W PERSPEKTYWIE GLOBALNEG_wys.0

30-01-2014, 9:04
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 45 zł     
Użytkownik sentencjalublin
numer aukcji: 3902408065
Miejscowość Lublin
Wyświetleń: 2   
Koniec: 30-01-2014 08:55:08

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2006
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

ambulans

1. Wpłata na konto bankowe
(przelew przedpłata)
Bank Millennium
88 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020000 [zasłonięte] 389851

2. Wpłata do kasy
(przy odbiorze osobistym)


Wysyłka w ciągu 48 godzin po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym

Paczka wysyłana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej UPS


Lublin 20-123

ul. Lubartowska 75A
gsm. 607 [zasłonięte] 708


Lublin 20-123

ul. Lubartowska 75A
e-mail: [zasłonięte]@ambulans.com.pl


Wszystkie artykuły będące przedmiotem sprzedaży na naszych aukcjach są nowe i pochodzą bezpośrednio od wydawnictwa.




TOŻSAMOŚĆ MŁODZIEŻY W PERSPEKTYWIE GLOBALNEGO ŚWIATA Studium socjopedagogiczne

 

 

Cybal-Michalska Agnieszka


Wydawnictwo:
Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu

Wydanie:  1
Rok: 2006
Oprawa: twarda
Format: 17,0 x 24,0 cm
Stron: 252
ISBN: 83-[zasłonięte]-1687-8



OPIS KSIĄŻKI:


Stricte globalny dyskurs nad ciągłą konstrukcją i rekonstrukcją tożsamości oraz kondycją młodego człowieka, żyjącego w wieloznacznej i ambiwalentnej strukturze globalnej, skazanego na szukanie swojego miejsca w ciągle na nowo konstruowanej rzeczywistości, jest w obszarze rozważań wokół zjawiska globalizacji i temporalnej wielowymiarowości społeczeństwa współczesnego orientacją lokującą się wśród najważniejszych i tej problematyce zostały poświęcone rozważania zawarte w tej książce.

 

SPIS TREŚCI:

Wprowadzenie

ROZDZIAŁ 1. GLOBALIZACJA WSPÓŁCZESNEGO ŚWIATA - APOGEUM CZY ZMIERZCH CYWILIZACYJNY?
1.1. Globalizacja - rozważania o naturze pojęcia
1.2. Czynniki historyczne i źródła globalizacji
1.3. Polityczna i gospodarcza płaszczyzna globalizacji
1.4. Ruchy antyglobalizacyjne i krytyka globalizacji

ROZDZIAŁ 2. SPOŁECZNO-KULTUROWY WYMIAR PROCESÓW GLOBALIZACJI
2.1. Społeczeństwo współczesne - wyzwania dla przyszłości
2.2. Dylematy tożsamościowe w procesie zmiany kulturowej
2.3. Indywidualizm i kolektywizm jako kulturowe orientacje normatywne i wzory mentalności

ROZDZIAŁ 3. ZAŁOŻENIA METODOLOGICZNE BADAŃ
3.1. Problemy i hipotezy badawcze
3.2. Zmienne i wskaźniki
3.3. Metoda i technika badawcza
3.4. Próba badawcza, teren i organizacja badań
3.5. Społeczna i demograficzna charakterystyka badanej populacji

ROZDZIAŁ 4. INDYWIDUALNE (AUTO) DEFINICJE I INTERPRETACJE WYBRANYCH ASPEKTÓW ŚWIATA GLOBALNEGO Z PERSPEKTY- WY BADANEJ MŁODZIEŻY
4.1. Subiektywny aspekt poczucia tożsamości młodzieży i ocena pokolenia rówieśników w sfragmentaryzowanym społeczeństwie globalnym
4.2. Orientacje normatywne badanej młodzieży skoncentrowane na dymensji indywidualizm v/s kolektywizm w kontekście procesów globalizacji
4.3. Zjawisko globalizacji współczesnego świata w percepcji i ocenie badanej młodzieży

ROZDZIAŁ 5. HOMO EXPLORENS JAKO PRZESTRZEŃ EDUKACYJNEJ NARRACJI WSPÓŁCZESNOŚCI
5.1. Poszukiwanie prawdy przez człowieka późnej nowoczesności w procesie dialogowej relacji z "innością"
5.2. Tożsamość poszukująca jako wyraz zgody jednostki na "dezintegrację pozytywną"
5.3. "Etos demokratyczny" jako wzorzec mentalności jednostek we współczesnym świecie

Bibliografia

Aneks 2

ZOBACZ NASZE POZOSTAŁE AUKCJE:

 


© PanelReklamowy


_____NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM_____NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM_____

FINALIZACJA TRANSAKCJI
1.
Nie wycofujemy ofert! Nie jesteś zdecydowany to nie licytuj!
2. Użytkownicy, którzy posiadają nieaktywowane konto lub mają mniej niż 3 pozytywne komentarze, proszeni są o e-mailowe potwierdzenie zakupu po jego dokonaniu
3. Zastrzegamy sobie możliwość zakończenia aukcji przed czasem.
4. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt e-mailowy.
5. Wiadomości należy podpisywać nickiem z allegro
6. Udzielamy odpowiedzi na każdy e-mail. W przypadku braku odpowiedzi do 48 godzin prosimy o ponowny kontakt, gdyż najprawdopodobniej oznacza to, że wiadomość do nas nie dotarła.

PŁATNOŚC ZA PRZEDMIOT
1. Nie wysyłamy przedmiotów za pobraniem!
2. W tytule przelewu należy podać nick Allegro i nr aukcji!
3. Do wartości zakupionych przedmiotów należy doliczyć koszt wysyłki w wysokości podanej w aukcji.
4. W przypadku zakupu dwóch lub więcej licytowanych przedmiotów lub zakupów na kilku naszych aukcjach koszt przesyłki zależy od danej aukcji.
5. Na wpłatę oczekujemy 7 dni, po czym wysyłamy e-mailem wezwanie do dokonania wpłaty. Jeśli w ciągu kolejnych 5 dni nie odnotujemy wpłaty lub nie otrzymamy informacji, kiedy wpłata zostanie dokonana, wystawiamy negatywny komentarz i zwracamy się do Allegro o zwrot prowizji.
6. Istnieje możliwość płatności gotówkowej przy odbiorze osobistym (bez ponoszenia kosztów wysyłki).

WYSYŁKA PRZEDMIOTU
1. Jako dowód zakupu do każdej paczki dołączana jest faktura VAT.
2. Wszystkie przedmioty są pakowane z najwyższą starannością i właściwie zabezpieczone przed uszkodzeniem.
3. Zakupione przedmioty wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej przesyłką priorytetową.
4. Wysyłka przedmiotów dokonywana jest w dni robocze, maksymalnie do 48 godzin od zaksięgowania wpłaty na koncie.
5. Zawsze informujemy emailem Kupującego o wysyłce przedmiotu.
6. Z chwilą nadania przesyłki odpowiedzialność za nią ponosi Poczta Polska.



7. Jeśli przesyłka nie dotrze do adresata, wówczas na jego prośbę wysyłamy e-mailem skan dowodu nadania, który umożliwi odnalezienie paczki w jego Urzędzie Pocztowym.
8. Reklamację możemy złożyć na Poczcie Polskiej najwcześniej po 14 dniach od daty nadania przesyłki. Procedura rozpatrywania reklamacji może trwać nawet do 30 dni. Po pozytywnym rozpatrzeniu następuje zwrot pieniędzy na konto Kupującego lub ponowna wysyłka przedmiotu (na nasz koszt).
9. Przesyłkę należy dokładnie sprawdzić przy odbiorze w obecności pracownika poczty.

REKLAMACJE I ZWROTY
1. Jeśli okaże się, że przesyłka jest zniszczona, wtedy Kupujący reklamuje paczkę we własnym zakresie w odpowiednim dla siebie Urzędzie Pocztowym.
2. Zgodnie z obowiązującym prawem (ustawa z 2 marca 2000 roku "o ochronie niektórych praw konsumentów") kupujący może zrezygnować z zakupionego przedmiotu w terminie do 10 dni od daty odebrania przesyłki.
3. Nie obieramy żadnych paczek, których zwrot nie został z nami wcześniej uzgodniony (drogą mailową).
4. W przypadku zwrotu, koszt dostawy do Kupującego i odesłania do nas nie podlega zwrotowi.
5. Przesyłki wysyłane za pobraniem pocztowym nie będą odbierane.
6. W sprawach gwarancji i rękojmi obowiązują przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. "o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. 141, poz. 1176).

KOMENTARZE
1. Jako Sprzedający wystawiamy komentarz po otrzymaniu komentarza od Kupującego.
2. Wystawiony komentarz stanowi dla nas informację o dostarczeniu przesyłki i stopniu satysfakcji z otrzymanego przedmiotu.
3. Jeśli przedmiot w jakiś sposób odbiega od oczekiwań, przed wystawieniem komentarza, prosimy o kontakt i opisanie powstałego w trakcie realizacji zamówienia problemu. Wszelkie problematyczne sytuacje jesteśmy w stanie rozwiązać. Zależy nam przede wszystkim na Państwa zadowoleniu.

zawsze szybko, miło, kompleksowo