Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TOŻSAMOŚĆ A WIZERUNEK OBSZARÓW POPRZEMYSŁOWYCH

10-02-2014, 9:54
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 35 zł     
Użytkownik azymut-book
numer aukcji: 3874901078
Miejscowość Siemianowice Śląskie
Wyświetleń: 2   
Koniec: 10-02-2014 09:43:24

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2012
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


TOŻSAMOŚĆ A WIZERUNEK OBSZARÓW POPRZEMYSŁOWYCH.

PRZYKŁAD AGLOMERACJI GÓRNOŚLĄSKIEJ

 

 

Sz. OPANIA

INFORMACJE:



Wydawnictwo - WPŚ

Rok - 2012

Stron - 243

Oprawa - MIĘKKA

Format - A4


STAN - NOWA



Przedmiotem monografii jest problematyka związana z kształtowaniem wizerunku obszarów poprzemysłowych, rozważana pod kątem ich znaczenia dla trwających procesów przekształceń. Głównym celem pracy jest wskazanie potrzeby oraz możliwości wykorzystania elementów tożsamości przestrzennej w procesach planowania przestrzennego i projektowania urbanistycznego, realizowanych na rzecz transformacji i odnowy zdegradowanego krajobrazu kulturowego. 

ZASADY:

Dane do przelewu:



* wszelkie pytania proszę kierować PRZED podjęciem decyzji o kupnie

* NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM KUPUJĄCYM O WĄTPLIWEJ REPUTACJI ALLEGRO

* wysyłka odbywa się w ciągu MAX. 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie

* wszystkie książki wysyłamy w kopertach ochronnych (istnieje możliwość odbioru osobistego po wcześniejszym umówieniu się


Więcej informacji na stronieO MNIE

REAL FOTO- wszystkie fotografie przedstawiają rzeczywisty stan książek

WYSTAWIAMY
FAKTURY VAT


Opis:

 

WPROWADZENIE                           7

Geneza tematu                         9

Cel i metoda pracy                  13

Zakres badań                          16

Struktura pracy                        20

 

1.         WOKÓŁ TOŻSAMOŚCI                             25

 

1.1.      Miejsce - aglomeracja górnośląska                  27

1.2.      Droga od wizerunku do identyfikacji                            36

1.3.      Znaki identyfikacyjne krajobrazu kulturowego                         39

1.4.      Regionalizm jako przejaw tożsamości                          43

1.5.      Zależność pojęć przestrzeni i regionu                           45

 

2.         EWOLUCJA IDEI PLANISTYCZNYCH ROZWOJU REGIONU                          57

 

2.1.      Przemiany krajobrazu, czyli istota problemu                             62

 

2.2.      Kształtowanie regionu - idee, modele i plany                           70

2.2.1.   Pierwsze modele-1[zasłonięte]929-19                          74

2.2.2.   Powojenna odbudowa-1[zasłonięte]946-19                 82

2.2.3.   Wielkie założenia powojenne-1[zasłonięte]968-19                    91

2.2.4.   W kierunku Europy - 2000 - 2005                  104

 

2.3.      Wnioski. Ewolucja a wizerunek                       111

 

3.         KREACJE WIZERUNKU OBSZARÓW POPRZEMYSŁOWYCH                        115

 

3.1.      Wspólne dziedzictwo                           117

 

3.2.      Działania kreacyjne                  139

3.2.1.   Scenariusze i modele                           142

3.2.2.   Systemy prokrajobrazowe                   155

3.2.3.   Ochrona istniejących wartości kulturowych                             160

3.2.4.   Punktowe kreacje, czyli nowa jakość                          166

3.2.5.   Marketing urbanistyczny                      181

 

3.3.      Wnioski. Wizerunek i twórcza kreacja                         186

 

PODSUMOWANIE. TOŻSAMOŚĆ A WIZERUNEK                    189

SPIS RYCIN                          195

BIBLIOGRAFIA                    225

STRESZCZENIE                    237





PRZED PODJĘCIEM DECYZJI PROSZĘ O ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRONĄ ,,O MNIE"


ZAPRASZAM NA INNE NASZE AUKCJE

POZDRAWIAM