Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TILT Niraj Dawar

25-10-2014, 18:22
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 147 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4642255867
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 4   
Koniec: 25-10-2014 18:22:32

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>67047, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>77295, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>28841, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>21871, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>56361, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>67047, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>77295, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>28841, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>21871, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>56361

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Tilt: Shifting Your Strategy from Products to Customers

TILT Niraj Dawar

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Niraj Dawar
Language: English
Publisher: Harvard Business Review Press
Publication Date: 5 Nov 2013
Dimensions: 23.8 x 15.4 x 2.4 cm
Format: Hardcover
Pages: 256
Condition: NEW
Product_ID: 14BB1D7179

 

 

Most businesses are still looking for competitive advantage in the places it used to be rather than where it is to be found today - "downstream" in interactions with customers. Marketing professor Niraj Dawar explains this big shift, and how to leverage it. The big shift underway - You run your own business, or maybe you work in a large firm. You keep an eye on your competitors. You think you know what your customers want. So would it come as a surprise to know that you're actually losing ground when it comes to holding on to your competitive advantage? The truth, says Marketing professor Niraj Dawar, is that most companies are still looking for competitive advantage where it used to be - in activities related to creating new products. Today, it's all about interacting with the customer. It's a big shift - and the companies that leverage this change will win out in the end. Two major trends have caused this change: globalization, which allows competitors worldwide produce and market similar and competitive products; and the rapid dissemination of information, which offers those competitors a constant stream of data and feedback on YOUR products - that they can then turn around and use against you. So the power today has shifted "downstream" - to where your company interacts with your customers. Dawar explains why you need to understand this new dynamic, and then helps you think about reorienting your strategy and company so that you're living into this shift. Get ready to race to the top. Finding competitive value in a new place, before others do, is what will get you there.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 WHAT'S THE FUTURE OF BUSINESS Brian Solis

 FOCUS: THE HIDDEN DRIVER OF EXCELLENCE Goleman

 END OF COMPETITIVE ADVANTAGE Rita McGrath

 GOOD STRATEGY/BAD STRATEGY Richard Rumelt

 BUYOLOGY Martin Lindstrom

 START WITH WHY Simon Sinek