Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

The Visual World of French Theory: Figurations

11-03-2012, 13:18
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 209 zł     
Użytkownik www_bookoff_pl
numer aukcji: 2112904227
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 11-03-2012 14:01:57
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KSIĘGARNIA ARTYSTYCZNA BOOKOFF | UL. ŁUCKA 14 | 00-845 WARSZAWA | TEL. (22)[zasłonięte]253 62 | KOM. 503 [zasłonięte] 126

The Visual World of French Theory: Figurations


Dane książki
ISBN 978-[zasłonięte][zasłonięte]01628
Oprawa Oprawa twarda
Ilość stron 240
Wydawnictwo Yale University Press
Język Angielski

Cena: 209.00 PLN (wystawiamy faktury vat)

W celu obejrzenia książek zapraszamy do naszych księgarni w Warszawie:

Księgarnia Bookoff przy ul. Łuckiej 14 specjalizuje się w książkach i albumach fotograficznych.
Tel. (22)[zasłonięte]253 62 lub 503 [zasłonięte] 126

Księgarnia czynna jest w godzinach:
Pon-Pt, godz. 11-19
Sob, godz. 12-16

Księgarnia Muzeum Bookoff przy ul. Pańskiej 3 w Muzeum Sztuki Nowoczesnej. Specjalizuje się w dziedzinach którym poświęcona jest działalność Muzeum, czyli sztuce, projektowaniu graficznemu, architekturze oraz urbanistyce.
Tel. 512 [zasłonięte] 208


Książka do wglądu w Księgarni Muzeum Bookoff.

This revelatory book focuses on a remarkable series of encounters between the most prominent French philosophers of the 1960s and 1970s—Sartre, Deleuze, Bourdieu, and Foucault among them—and the artists of their times, most particularly the protagonists of the Narrative Figuration movement. Each encounter involved either a mutual engagement or the writing of critical texts or catalogue prefaces—texts that illuminate not only the work of the artists but also the production of the philosopher-writer concerned.

Although the protagonists of “French theory” are universally known and studied, their thought is presented without a sense of contiguity, chronology, or context in translation, while the artists with whom they engaged are virtually unknown outside the French-speaking world. This account restores the lived context of artistic production. What Bourdieu called “cultural competence” is seen to be essential for these particular philosophers, and Sarah Wilson shows that it is through them that the figurative art of 1970s France can be introduced to the audience it deserves.

Sarah Wilson is professor of modern art at the Courtauld Institute of Art, University of London.