Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

The Visual Seen and Unseen. Insights... [nowa]

27-06-2012, 15:35
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 21.80 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2363268058
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 10   
Koniec: 20-06-2012 11:59:36

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

The Visual Seen and Unseen. Insights into Tom Stoppard's Art.
Ewa Kłębowska-Ławniczak

The Visual Seen and Unseen. Insights into Tom Stoppard's Art.
Dodatkowe informacje

  • ISBN:83-[zasłonięte]-2525-5
  • liczba stron: 318
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
  • Seria: DRAMAT - TEATR
  • Wymiary: 238 x 168 mm
  • Rok wydania: 2004
  • Opis

    Spis treści:
    Vision, Visuality, and Image in Context; Vision, Visuality and the Verbal Bias; Liberation from Scenography and Movement towards a Variously Defined Event; Word and image Contract and the Concept of Theatre; Avant-garde Contributions to the Visual Project; Abti-illusionism; Against Autonomy; Against Language and the Logic of the Conscious; Reconstructing the Concept of the Modern Visual Field: Vision, Spectator and Object; Playing with Perspective(s) in the Early Plays; The Collapse of Perspective and the Fall of the Cartesian Subject in Albert's Bridge; Striving to Restore the Collapsed Perspective: Enter a Free Man; Anti-retinality and Multiperspectivism in Artist Descending a Staircase;Multiperspectivism and Labyrinthine Patterning in Travesties; Denigration of Vision in Rosencrantz and Guildenstern Are Dead: Legitimation Crisis and the Field of Desire; Legitimation According to Lyotard; Does Hamlet Provide a Legitimating Grand Narrative? Hamlet's Metanarrative and the Lyotardian petit recit; Lyotardian petit recit and the Stoppardian Predilection for Games; The Field of Desire; The Paranoid Eye and the Panoptic Eye and the Panoptic Eye of Surveillance; Generating Worlds in The Real Inspector Hound: From Epistemology to Ontology; Visuality According to Magritte: Resemblance and Similitude; The Panoptic Eye of Surveillance in Every Good Boy Deserves Favour; The Body and ther Hyperreal in the Theatrical Field of Vision: Jumpers; Influences; Triggering-off the Hyperreal; The Moon or the Cosmic Body; General Structure and Visual Complexity; Jumpers in the Moon; The Fantasy of Male and Female Bodies in the Field of Vision; The Circus Body and the Stripper; Body and New technologies of Vision: Corpse, Robot, Mannequin and Skin; Philosophical Coda; Visualizing Auto/Biography in the Intercultural Imperial Discourses of Indian Ink and in The Invention of Love; The Travelling Spectator/Seer in Indian Ink: Seeing and Being Seen as Travelling Spectator and Object of Biographical Account; The Painter's First Contract; The Second Contract; Dissolution of Collectingness; Auto/Biography and Monument in The Invention of Love; Seeing and Reading: The Loss of Prospects and the Privilege of Shortsightedness in Arcadia; Conclusion; Appendix 1: "The Arab" by Charles stuart Caverley; Appendix 2: "The Elephant in the Moon" by Samuel Butler; Works Cited; Tom Stoppard: Playtexts; Interviews; Articles; Critical Approaches, Theory and History; Visuality; Other Sources; Electronic/Internet Sources; Coda:Wizualność widzialna I niewidzialna. Studium sztuki dramatycznej Toma Stopparda
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa