Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

THE PUBLIC RELATIONS HANDBOOK Alison Theaker

26-10-2014, 1:24
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 214.20 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643414421
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 5   
Koniec: 26-10-2014 01:26:12

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>15535, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>94920, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>73127, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>55981, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>52787, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>15535, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>94920, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>73127, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>55981, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>52787

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

The Public Relations Handbook (Media Practice)

THE PUBLIC RELATIONS HANDBOOK Alison Theaker

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Alison Theaker
Language: English
Publisher: Routledge
Publication Date: 10 Aug 2011
Dimensions: 17.4 x 2.8 x 24.6 cm
Format: Paperback
Pages: 512
Condition: NEW
Product_ID: A41559D141

 

 

The Public Relations Handbook is a comprehensive and detailed introduction to the theories and practices of the public relations industry. It traces the history and development of public relations, explores ethical issues which affect the industry, examines its relationship with politics, lobbying organizations and journalism, assesses its professionalism and regulation and advises on training and entry into the profession. The Public Relations Handbook combines theoretical and organizational frameworks for studying public relations with examples of how the industry works in practice. It draws on a range of promotional strategies and campaigns from businesses, public and non-profit organizations including the AA, Airbus, BT, Northamptonshire County Council, Cuprinol and Action for Children.The Fourth Edition includes: case studies, examples and illustrations from a range of campaigns from small and multinational corporations, local government and charities; a companion website with new international case studies updated quarterly; specialist chapters on financial public relations, internal communications and marketing public relations; strategic overviews of corporate identity, globalisation and evaluation; a thorough examination of ethics and professionalism; more than fifty illustrations from recent PR campaigns; a completely revised chapter on corporate social responsibility a new chapter on risk, issues and crisis management.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 SHARE THIS

 INTRODUCING PUBLIC RELATIONS: THEORY AND PRACTICE

 PUBLIC RELATIONS: CONCEPTS, PRACTICE AND CRITIQUE

 PLANNING AND MANAGING PUBLIC RELATIONS CAMPAIGNS

 EFFECTIVE WRITING SKILLS FOR PUBLIC RELATIONS

 MASTERING PUBLIC RELATIONS 2ND EDITION Davis