Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

THE FUNDAMENTALS OF GRAPHIC DESIGN Ambrose, Harris

29-06-2015, 16:48
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 214.20 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5407128156
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 29-06-2015 16:41:52

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>26466, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>29206, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>78354, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>03738, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>11419, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>26466, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>29206, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>78354, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>03738, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>11419

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

The Fundamentals of Graphic Design

THE FUNDAMENTALS OF GRAPHIC DESIGN Ambrose, Harris

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Gavin Ambrose, Paul Harris
Language: English
Publisher: AVA Publishing
Publication Date: 24 Nov 2008
Dimensions: 22.6 x 20 x 2.2 cm
Format: Paperback
Pages: 192
Condition: NEW
Product_ID: B94AC7C825

 

 

The book covers key aspects of design, including typography, art direction, production and finishing, environmental design, and self-promotion. It also examines the broader implications of graphic design, including social responsibility, its role in art and its future. ''The Fundamentals of Graphic Design'' places graphic design in its socio-historical context, discussing its influences and development. It includes contributions of work from contemporary designers, including Pentagram, Why Not Associates and Studio Myerscough. It is an ideal guide for anyone starting out or seeking a role in the world of graphic design.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 HOW TO USE IMAGES Lindsey Marshall, Lester Meachem

 THE A - Z OF VISUAL IDEAS John Ingledew

 GRAPHIC DESIGN: A HISTORY Stephen Eskilson

 PROBLEM SOLVED Michael Johnson

 A SMILE IN THE MIND Beryl McAlhone, David Stuart

 BASICS DESIGN: TYPOGRAPHY Ambrose, Harris