Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

THE FUNDAMENTALS OF DESIGN MANAGEMENT Kathryn Best

29-06-2015, 16:59
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 214.20 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5407130886
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 29-06-2015 16:44:30

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>30147, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>04110, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>85109, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>26238, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>94809, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>30147, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>04110, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>85109, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>26238, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>94809

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

The Fundamentals of Design Management

THE FUNDAMENTALS OF DESIGN MANAGEMENT Kathryn Best

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Kathryn Best
Language: English
Publisher: Ava Publishing
Publication Date: Nov 2009
Dimensions: 22.4 x 19.8 x 1.8 cm
Format: Paperback
Pages: 208
Condition: NEW
Product_ID: B94A411077

 

 

The book explicitly places the principles and processes of design within the context of a business or enterprise, explaining how design management can relate to the cultural, environmental, political and social impact of an enterprise. It emphasises the inter-disciplinary nature of design management, and as such is of relevance to students of a number of disciplines: from art and design to business, marketing or media. The text is supported throughout by a range of interviews and case studies, taken from design practitioners and industry experts.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 DESIGN THINKING FOR STRATEGIC INNOVATION Mootee

 DESIGNING BRAND IDENTITY Alina Wheeler

 DESIGN THINKING Thomas Lockwood

 DESIGN MANAGEMENT Brigitte Borja de Mozota

 CHANGE BY DESIGN Tim Brown

 DESIGN MANAGEMENT Kathryn Best