Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

THE FUNDAMENTALS OF CREATIVE ADVERTISING Mahon

29-06-2015, 17:27
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 214.20 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5407130385
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 29-06-2015 16:43:58

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>04115, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>74219, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>65505, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>51993, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>79563, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>04115, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>74219, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>65505, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>51993, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>79563

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

The Fundamentals of Creative Advertising

THE FUNDAMENTALS OF CREATIVE ADVERTISING Mahon

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Ken Burtenshaw, Nik Mahon
Language: English
Publisher: AVA Publishing
Publication Date: 19 Sep 2011
Dimensions: 22.8 x 20.2 x 1.4 cm
Format: Paperback
Pages: 184
Condition: NEW
Product_ID: B94A411565

 

 

The Fundamentals of Creative Advertising 2nd edition provides a rich introduction to the key elements of creative advertising. Burtenshaw, Mahon and Barfoot explore the role of the creative team (comprising art director and copywriter) and examine the ways in which these teams generate ideas and the techniques they utilize. This second edition reflects the changes that have taken place within the advertising industry over recent years and, in particular, the growth of digital media and integrated advertising campaigns. Interviews with leading practitioners, exercises and checklists combine to provide an up-to-date overview of the industry, and to encourage a practical application of the creative ideas explored within the book.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 HEY, WHIPPLE, SQUEEZE THIS Sullivan, Bennett

 HOW TO MAKE IT AS AN ADVERTISING CREATIVE Veksner

 WHATEVER YOU THINK, THINK THE OPPOSITE Paul Arden

 THE ADVERTISING CONCEPT BOOK Pete Barry

 CREATIVE ADVERTISING Mario Pricken

 IT'S NOT HOW GOOD YOU ARE, IT'S HOW GOOD YOU ...