Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

THE FUNDAMENTALS OF BUSINESS-TO-BUSINESS SALES Coe

25-10-2014, 17:40
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 132.30 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4642037170
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 4   
Koniec: 25-10-2014 17:15:15

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>14087, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>81180, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>25432, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>97276, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>94413, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>14087, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>81180, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>25432, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>97276, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>94413

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

The Fundamentals of Business-to-Business Sales & Marketing

THE FUNDAMENTALS OF BUSINESS-TO-BUSINESS SALES Coe

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: John Coe
Language: English
Publisher: McGraw-Hill Professional
Publication Date: 1 Sep 2003
Dimensions: 16 x 1.7 x 23.3 cm
Format: Hardcover
Pages: 208
Condition: NEW
Product_ID: AA714AD797

 

 

Shows how B2B leaders integrate approaches and technologies with techniques to find, get, and keep customers. This book introduces a sales coverage model that meets the needs of the Web-based environment while retaining the benefits that a good salesperson can bring to the table.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 CREATIVE B2B BRANDING (NO REALLY) Scot McKee

 CROSSING THE CHASM Geoffrey Moore

 DIGITAL MARKETING: STRATEGIES FOR ONLINE SUCCESS

 SOCIAL MARKETING TO THE BUSINESS CUSTOMER Gillin

 MAXIMIZING LEAD GENERATION Ruth Stevens