Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Terapia sprzedażowa - Leboff Grant - NOWA wys.24h

12-07-2012, 12:48
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 33.48 zł     
Użytkownik mspksiazki
numer aukcji: 2393987134
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 16   
Koniec: 03-07-2012 00:24:30

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2009
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Leboff Grant

Terapia sprzedażowa


Tytuł oryginału: Sales Therapy. Effective Selling for the Small Business Owner 

Wydawnictwo: Wolters Kluwer business
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 259 s.
Oprawa: twarda
Wymiar: 150x210 mm
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]52665

 

Kluczem do sukcesu w sprzedaży jest stawianie relacji na pierwszym miejscu - transakcje przychodzą później.

W dzisiejszym świecie biznesu, gdy na rynku panuje tłok, a przy ogromnej liczbie dostawców i łatwym dostępie do informacji kontrola leży po stronie kupującego, firmy muszą inwestować coraz więcej czasu i pieniędzy, żeby zdobyć nowych klientów. Metoda terapii sprzedażowej, której autorem jest Grant Leboff, skutecznie pomogła już wielu firmom zaistnieć z sukcesem na rynku przez radykalną zmianę podejścia do sprzedaży. Polega ona na odrzuceniu tradycyjnych technik, takich jak "prezentacje sprzedażowe", "sprzedawanie korzyści", "radzenie sobie z obiekcjami" czy "finalizacja transakcji" , czyli składników starego, transakcyjnego modelu sprzedaży, który, jak wielokrotnie dowiedziono, przestał się już sprawdzać, na rzecz nowego modelu opartego na kilku podstawowych założeniach:

  • W centrum uwagi powinien znajdować się klient, nie sprzedawca. 
  • Sprzedaż nie polega na osiąganiu celów sprzedawcy, ale na urzeczywistnianiu celów klienta.  
  • Nie chodzi o to, żeby klientowi coś sprzedać, ale żeby pomóc mu kupić.  
  • W procesie sprzedaży najważniejsza jest relacja z klientem, nie sama transakcja.  
  • Punkt ciężkości leży po stronie procesu sprzedaży, nie zaś jego wyniku.



"Sprzedając swoje produkty lub usługi, nie musisz znać odpowiedzi na wszystkie pytania. Twoim zadaniem jest zadawanie pytań" - twierdzi autor i wskazuje, jak opanować krok po kroku tajniki nowoczesnej sztuki sprzedawania, która będzie niezawodnym sposobem na uzyskanie rynkowego sukcesu każdej firmy


 

Polecamy również inne nasze aukcje oraz stronę "O mnie" (zasady udziału w naszych aukcjach).

Pozdrawiamy,

 

MSP Książki.