Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Teorie mediów - Merach Dieter

04-03-2012, 12:45
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 37 zł     
Użytkownik Piotr26047
numer aukcji: 2098585966
Miejscowość Tychy
Zostało sztuk: 2    Wyświetleń: 7   
Koniec: 04-03-2012 15:40:53

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nowa strona 3
 
 
 
   

Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24

tel.  501 [zasłonięte] 370

Księgarnia stacjonarna: 
519 [zasłonięte] 288

504 [zasłonięte] 187

[zasłonięte]@tlen.pl
 
   

Książkę wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.

Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.

W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.


Odbiór osobisty:

Księgarnia PIM, Tychy

ul. Jana Pawła II 24

pon-pt 10-19; sob 10-16.

tel. 519 [zasłonięte] 288

Przy odbiorze osobistym proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.

 

 
    

Wpłata na konto:

 Alior Bank

21 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 798709

 

 
   

Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.

 
Teorie mediów
(oryginalnie: Medientheorien zur Einführung)
Merach Dieter

wydawnictwo SIC!
wydanie 2010 r.
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-5789-4
Tłumaczenie: Krauss Ewa
Format: 13.5x20.5cm, 240 stron
Oprawa: Miękka
Wydanie: 1

Opis książki Teorie mediów :
Teorie mediów obejmują swoim zakresem ogromny obszar – badają medialno-techniczne podstawy kultury, zajmują się krytyką mediów masowych i pytają o „mediację” rozumianą jako pośredniczenie, przekazywanie, przedstawianie czy komunikacja w ogóle. Książka Dietera Merscha przedstawia najważniesze teorie mediów w perspektywie historycznej. Ukazuje estetyczny rodowód pojęcia mediów i jego coraz silniejsze przesuwanie się w stronę języka i techniki. Obecnie – jak dowodzi Mersch – teorie mediów zdobywają rangę ogólnej wiedzy o kulturze, a nawet swego rodzaju filozofii.

Dieter Mersch – kierownik katedry nauki o mediach na Uniwersytecie Poczdamskim; w roku 2006 wykładał gościnnie na University of Chicago; w latach 2001–2004 był zastępcą dyrektora Forum w Wyższej Szkole Artystycznej im. Hermanna Muthesiusa w Kilonii; autor kilku książek, m.in. o teorii znaku i performatywności. Główne dziedziny jego naukowych zainteresowań to filozofia mediów, estetyka, filozofia języka i filozofie XX wieku.

okładka