Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Teorie komunikacji mediów vol.4 [nowa]

12-07-2012, 9:30
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 41.40 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 2392360713
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 17   
Koniec: 02-07-2012 12:39:06

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Teorie komunikacji mediów vol.4



Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]43277
  • liczba stron: 385
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: Atut
  • wymiary: 160 x 225 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]011-12
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Dominik Lewiński - Zarys komunikologii krytyki medialnejJacek Grębowiec, Katarzyna Konarska - Dysfunkcje kampanii negatywnej, erystyczna niemoc - studium plakatu wyborczegoMarek Jeziński - Teledysk muzyczny jako forma komunikacjiPaweł Gregorczyk - Katastrofa smoleńska w mediach na przykładzie wybranych zagranicznych programów informacyjnychRafał Zimny - O medialnej debacie publicznej na przykładzie sporu o krzyż pod Pałacem Prezydenckim (lipiec-wrzesień 2010)Katarzyna Niemyska - Wizerunek Jana Pawła IIAgnieszka Sekułowicz - Prasa drukowana a prasa on-line we Włoszech


    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.