Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Teoria Szpanu Seks Ewolucja I Zachowania.

28-02-2012, 15:59
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 34.50 zł      Aktualna cena: 34.50 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2031724170
Miejscowość Warszawa
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 24   
Koniec: 31-01-2012 19:46:44

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Teoria Szpanu Seks Ewolucja I Zachowania Klienta
Geoffrey Miller

Teoria Szpanu Seks Ewolucja I Zachowania Klienta
Dodatkowe informacje

  • ISBN:[zasłonięte]978-8348-381-8
  • liczba stron: 384
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Prószyński
  • Wymiary: 140 x 200 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]010-04
  • Opis

    Czym właściwie jest kapitalizm konsumpcyjny? Konsumpcjonizm trudno opisać; jest jak ocean, a my - jak unoszący się w nim plankton. Zdrowy rozsądek podpowiada nam, że kupujemy rzeczy, aby cieszyć się z ich posiadania, badania dowodzą jednak, że przyjemność związana z nabyciem nowej rzeczy nie trwa długo. Dlaczego w takim razie biegniemy dalej w kołowrocie konsumpcji - pracując, kupując, nakręcając aspiracje? Odpowiedź daje nam biologia.Środowiskiem naszych przodków były małe grupy społeczne, w których dobry wygląd i wysoki status pomagały nie tylko przetrwać, lecz także zdobyć partnera i wychować dzieci. Świadczy to o tym, jak bardzo nieadekwatne jest słowo "materializm" w odniesieniu do konsumpcji. Dziś stroimy się w dobra materialne i usługowe bardziej po to, by zrobić wrażenie na innych ludziach, niż po to, by cieszyć się kęsem świeżo upolowanej materii. Wiele produktów jest przede wszystkim sygnałami, a dopiero potem materialnymi przedmiotami. Nasze mózgi wykształciły się, by dążyć do podstawowego społecznego celu: wyglądać dobrze w oczach innych. Nabywanie robiących duże wrażenie produktów w gospodarce pieniężnej jest jednym z najnowszych sposobów realizacji tego celu.

    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa