Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TECHNOLOGIE POMIARÓW OBLICZEŃ ZUŻYCIA PALIWA opis

19-05-2014, 13:58
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 28 zł     
Użytkownik azymut-book
numer aukcji: 4255683053
Miejscowość Siemianowice Śląskie
Wyświetleń: 1   
Koniec: 18-06-2014 13:52:01

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2012
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

TECHNOLOGIE POMIARÓW I OBLICZEŃ ZUŻYCIA PALIWA W POJAZDACH

ZAGADNIENIA WYBRANE - ZADANIA I PROJEKTY

A. UBYSZA  

INFORMACJE:



Wydawnictwo - WPŚ

Rok - 2012

Stron - 197

Oprawa - MIĘKKA

Format - B5


STAN - NOWA



Podręcznik zawiera praktyczne wskazówki oceny parametrów i wskaźników związanych z podręcznikiem „Poszanowanie energii w pojazdach samochodowych” do oceny zużycia paliwa w ruchu rzeczywistym. Zaprezentowano na przykładzie samochodu klasy D z silnikiem ZI 1,8 z komputerem pokładowym możliwości praktycznego pomiaru wielkości zużycia paliwa. Ponadto sprawdzono technologie pomiaru i obliczeń takich wielkości jak zużycie paliwa na stabilizację cieplną pojazdu, objętości manewrowe w różnych warunkach włączania i wyłączania się z ruchu oraz współczynnik dynamiki jazdy kierującego pojazdem KD.

 

ZASADY:

Dane do przelewu:



* wszelkie pytania proszę kierować PRZED podjęciem decyzji o kupnie

* NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM KUPUJĄCYM O WĄTPLIWEJ REPUTACJI ALLEGRO

* wysyłka odbywa się w ciągu MAX. 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie

* wszystkie książki wysyłamy w kopertach ochronnych (istnieje możliwość odbioru osobistego po wcześniejszym umówieniu się


Więcej informacji na stronieO MNIE

REAL FOTO- wszystkie fotografie przedstawiają rzeczywisty stan książek

WYSTAWIAMY
FAKTURY VAT


Opis:

 

SŁOWO WSTĘPNE OD AUTORA              7

WYKAZ WAŻNIEJSZYCH OZNACZEŃ               13

WYKAZ SKRÓTÓW I DEFINICJI PRZYJĘTYCH POJĘĆ                       15

TEZY GŁÓWNE I CEL PRACY                   17

 

1.         WPROWADZENIE               19

 

2.         STANDARDY OBLICZEŃ CAŁKOWITEJ ENERGOCHŁONNOŚCI RUCHU              25

 

2.1.      Obliczanie zużycia paliwa metodą energochłonności ruchu                   26

 

2.2.      Obliczanie zużycia paliwa metodą bilansu węgla                       29

2.2.1.   Obliczanie Q za pomocą dynamicznych map emisji CO2                     30

2.2.2.   Obliczanie za pomocą skorygowanych dynamicznych charakterystyk emisji C02                     31

 

2.3.      Porównanie wyników obliczeń             34

 

3.         CHARAKTERYSTYKI OGÓLNE WSPÓŁCZESNYCH SILNIKÓW I POJAZDÓW                 37

 

3.1.      Dobór charakterystyk reprezentatywnych                    37

3.2.      Charakterystyki emisji jednostkowej w pojazdach samochodowych                43

 

4.         OBLICZANIE QAV W RUCHU RZECZYWISTYM                      49

 

4.1.      Obliczanie przebiegowego zużycia paliwa w ruchu rzeczywistym pojazdu z względnienicm sprawności w nieustalonych warunkach pracy                        49

 

4.2.      Obliczanie Qiv za pomocą programu EKO-DR1VE 2005: Zadania                 55

4.2.1.   Wyznaczanie  współczynnika  temperaturowego  przebiegowego zużycia paliwa-QK              55

4.2.2.   Sprawdzenie poprawki AQn w programie EKO-DRIVE 2005                       58

4.2.3.   Obliczanie Q,v w ruchu rzeczywistym metodą wybranych parametrów                        61

4.2.4.   Obliczenia Qav w ruchu rzeczywistym metodą kwantyfikacji prędkości średniej                      70

4.2.5.   Obliczanie Qav w ruchu rzeczywistym metodą kwantyfikacji prędkości chwilowej                  73

 

4.3.      Wyznaczanie QJV z uwzględnieniem (a*v) w ruchu rzeczywistym                    74

4.4.      Obliczanie zużycia paliwa Qav w ruchu rzeczywistym na podstawie charakterystykej i Ej                    81

 

4.5.      Metoda obliczania Q bez użycia programu EK0-DR1VE 2005                       83

4.5.1.   Wprowadzenie            83

4.5.2.   Dobór do homologacyjnego zużycia paliwa Qm i Qd pozostałych wartości Q, 84

4.5.3.   Opracowanie charakterystyk korekcyjnych AQm.d,s.F.A dla mz i fz              85

4.5.4.   Obliczanie poprawek całkowitego zużycia paliwa Q = Q ±IA Qai,2                88

4.5.5.   Ocena pilotażowej metody obliczeń Ko                       89

 

5.         BILANSOWANIE CAŁKOWITEJ ENERGOCHŁONNOŚCI RUCHU NA WYBRANEJ TRASIE PRZEJAZDU              91

 

5.1.      Energochłonność stabilizacji stanu cieplnego pojazdu na trasie             91

5.1.1.   Wykładnia obliczeń                  91

5.1.2.   Metody obliczania energochłonności stabilizacji cieplnej pojazdu                     92

 

5.2.      Manewrowa objętość Vm paliwa zużytego w samochodzie                 101

5.2.1.   Błąd obliczeń przebiegowego zużycia paliwa w samochodzie               101

5.2.2.   Wyniki obliczeń objętości manewrowej Vm paliwa zużytego w samochodzie               102

 

5.3.      Sens fizyczny manewrowej objętości zużytego paliwa Vm w samochodzie                   103

 

6.         OPTYMALIZACJA CHWILOWEGO ZUŻYCIA PALIWA Qch W POJEŹDZIE W FAZACH NAPĘDOWYCH                   108

 

6.1.      Wprowadzenie            J0g

6.2.      Program badań                        jQg

6.3.      Wyniki obliczeń                       U0

6.4.      Podsumowanie            jjg

 

7.         ZASADY ENERGOOSZCZĘDNEGO STEROWANIA PRĘDKOŚCIĄ POJAZDU - ECODRIVING                 120

 

7.1.      Wprowadzenie            J2Q

 

7.2.      Znaczenie i praktyczne wykorzystanie faz nienapędowych                   j 23

7.2.1.   Sprawność napędu n,nw dwufazowym cyklu jezdnym             124

7.2.2.   Statystyczna ocena ecodrivingu kierującego pojazdem na wybranej trasie przejazdu                124

 

7.3.      Konkluzja ogólna                     127

 

8.         SPRAWNOŚĆ NAPĘDU W DWUFAZOWYM, RZECZYWISTYM CYKLU JEZDNYM POJAZDU                129

 

8.1.      Wprowadzenie                        129

8.2.      Teoretyczne podstawy przeprowadzenia badań                       129

 

5

8.3.      Charakterystyka miejsca i obiektów badań                  132

 

8.4.      Obliczenia sprawności napędu r „w dwufazowym cyklu jezdnym                    134

8.4.1.   Wyniki pomiarów                    140

8.4.2.   Kontrola wyników obliczeń i danych pomiarowych                  142

8.4.3.   Sprawność napędu kierowcy roweru MTB                 144

 

8.5.      Wnioski końcowe                    146

BIBLIOGRAFIA                    149

 

TEMATY PRAC DYPLOMOWYCH (1[zasłonięte]999-20)              152

ZAGADNIENIA KONTROLNE Z TEMATU                      155

ZAŁĄCZNIKI 1-10               159





PRZED PODJĘCIEM DECYZJI PROSZĘ O ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRONĄ ,,O MNIE"


ZAPRASZAM NA INNE NASZE AUKCJE

POZDRAWIAM