Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Techniki perswazyjne. Podstawy, Gajlewicz...

04-03-2012, 13:06
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 40.70 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2099712261
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 4    Wyświetleń: 7   
Koniec: 05-03-2012 03:42:35
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Techniki perswazyjne. Podstawy
Gajlewicz Michał

Techniki perswazyjne. Podstawy
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]64100
  • liczba stron: 256
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Difin
  • Rok wydania: 2009
  • Opis

    Książka zawiera opis sposobów oddziaływania na ludzi, wpływania na postawy i zachowania. Omówione zostały tylko techniki perswazyjne, które są stosowane w bardziej klasyczny i zinstytucjonalizowany sposób, przede wszystkim w ramach promocji i reklamy, a także niektórych dziedzin pokrewnych. W większości publikacji na ten temat omawia się głównie językowe i erystyczne aspekty przekonywania. Praca wychodzi poza tak określoną problematykę, ukazuje także inne możliwości, wynikające np. ze sposobów umieszczania lub modyfikacji przekazów perswazyjnych albo wyboru innej drogi dotarcia do odbiorców.

    Spis treści:
    Wstęp
    Rozdział 1. Perswazja
    1. Pojęcie perswazji
    2. Technika perswazyjna
    3. Masowe komunikowanie
    4. Podejście prakseologiczne
    5. Skuteczność a efektywność
    Rozdział 2. Reklama
    1. Pojęcie i istota reklamy
    2. Pojęcia pokrewne (propaganda, public relations, promocja, opinia publiczna)
    2.1. Propaganda
    2.2. Public relations
    2.3. Promocja
    2.4. Opinia publiczna
    Rozdział 3. Techniki perswazyjne
    1. Techniki perswazyjne jako narzędzie oddziaływania
    1.1. Pojęcie techniki perswazyjnej (źródłosłów, istota pojęcia)
    1.2. Próby klasyfikacji technik perswazyjnych (sposoby ujmowania zagadnienia,
    kryteria klasyfikacji)
    1.3. Techniki perswazyjne a argumenty i oddziaływanie za pomocą środków
    językowych
    2. Rodzaje technik perswazyjnych
    2.1. Inne techniki
    Rozdział 4. Wyniki analizy zawartości
    Zakończenie
    Bibliografia
    Aneks 1. Klucz kodowy zastosowany do analizy
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa