Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Tarcze + klocki Mercedes Sprinter VW LT NOWE

24-01-2012, 9:40
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 395 zł     
Użytkownik INTERCAR_NW
numer aukcji: 2000734336
Miejscowość Nowa Sól
Wyświetleń: 9   
Koniec: 14-01-2012 21:43:17

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Tarcze hamulcowe + klocki - tył

Cena dotyczy całego kpl

 

 

Mercedes-Benz Sprinter

 

VW LT

 

OPIS:

Szerokość [mm]: 95,5

Średnica wewnętrzna [mm]:15

Średnica zewnętrzna [mm]:258

Średnica otworu [mm]: 130

Ilość otworów: 5

Typ tarczy: pełna

 

Oryginalne firmy - ROADHOUSE

Jakość oryginału

 

NOWE!

ROADHOUSE, należące do TRW Parts & Service Division. Właściwie RH powstało w 2000 r. na potrzeby nowej technologii. Nową formułę nazwano SR 4.1. Czym tak bardzo RH wyprzedziło konkurentów?
RH wypracowało własną formułę mieszanek ciernych całkowicie pozbawionych metali ciężkich. Ich skład i proporcje są tajemnicą firmy i stanowią klucz do wysokiej jakości klocków RH. Ciekawostką jest fakt wykorzystania w tym procesie kevlaru. Siłą marki i jednocześnie tym, co odróżnia RH od innych producentów, jest możliwość komponowania szerokiego spectrum mieszanek ciernych zgodnych z wymaganiami oryginalnego wyposażenia. Proces uzyskiwania tych mieszanek nosi określenie PREMIX i jest identyczny z obecnie stosowanym w segmencie OE. Na okładzinie można je rozpoznać po wyraźnych plamach. W praktyce inny skład będzie miał klocek do Mercedesa klasy S W221 po 2005 roku i klocek do Golfa II. Jednak obaj użytkownicy maja pełną gwarancję korzystania z oryginalnego produktu. Drugim ważnym elementem jest płytka mocująca, jej prawidłowe wycięcie daje dokładność wymiarów oraz całkowicie płaską powierzchnię. RH perfekcyjnie poradziło sobie z problemem odkształceń i pęknięć pomiędzy płytką mocującą a materiałem ciernym. Jak wiadomo wszystkie materiały z chwilą nagrzewania wykazują tendencje do odkształceń. Aby temu zapobiec należy zapewnić odpowiednie spoiwo na styku tych materiałów. RH wypracowało spoiwo, które zwiększa opór na ścinanie okładziny klocków hamulcowych o 30%. Ma to niebagatelne znaczenie w końcowej fazie pracy klocka. Kolejny element to podkładka tłumiąca. Kompozytowy skład stali i gumy redukuje wibracje elementów zawieszenia i przenoszenie na klocek. Końcowym etapem produkcji formuły SR 4.1 jest obróbka cieplna ( tzw. wypalanie = scorching ). W zasadzie każdy wie, że proces ten polega na pozbawieniu materiału ciernego gazów co powoduje likwidację efektu "płynięcia-poślizgu" podczas hamowania ( tzw. fading ). Stosuje go prawie każdy producent, który choć trochę chce się liczyć w segmencie hamulców. Większość z nich przeprowadza ten proces powierzchniowo ze względu na czas i koszty. Warto wiedzieć, że ROADHOUSE był jednym z pierwszych na rynku, który zastosował tą metodę, ale na "wskroś", co gwarantuje jednakową skuteczność hamowania w całym okresie używania klocka. Obecnie specjaliści z RH po licznych badaniach i testach zmodyfikowali ten proces obróbki cieplnej. Klocek hamulcowy poddawany jest pięciokrotnemu cyklowi nagrzewania w wysokiej temperaturze i jednoczesnemu naciskowi prasa z siła 1 tony. Jest to najnowsza technologia w tej dziedzinie, opatentowana przez RH

Cena za komplet na dwa koła


 

Zastosowanie:


MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t autobus (901, 902)

208 D (1995.02 - 2000.04); 2299 ccm - 79 KM/58 kW; Silnik: OM 601.943

212 D (1995.02 - 2000.04); 2874 ccm - 122 KM/90 kW; Silnik: OM 602.980

214 (1995.02 - 2006.05); 2295 ccm - 143 KM/105 kW; Silnik: M 111.979; M 111.984

210 D (1997.03 - 2000.04); 2874 ccm - 102 KM/75 kW; Silnik: OM 602.980

208 CDI (2000.04 - 2006.05); 2148 ccm - 82 KM/60 kW; Silnik: OM 611.987

211 CDI (2000.04 - 2006.05); 2148 ccm - 109 KM/80 kW; Silnik: OM 611.981

216 CDI (2000.04 - 2006.05); 2685 ccm - 156 KM/115 kW; Silnik: OM 612.981

214 NGT (2000.04 - 2006.05); 2295 ccm - 125 KM/92 kW; Silnik: M 111.984

MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t nadwozie pełne (901, 902)

210 D (1997.01 - 2000.04); 2874 ccm - 102 KM/75 kW; Silnik: OM 602.980

208 D (1995.02 - 2000.04); 2299 ccm - 79 KM/58 kW; Silnik: OM 601.943

212 D (1995.02 - 2000.04); 2874 ccm - 122 KM/90 kW; Silnik: OM 602.980

214 (1995.02 - 2006.05); 2295 ccm - 143 KM/105 kW; Silnik: M 111.979; M 111.984

208 CDI (2000.04 - 2006.05); 2148 ccm - 82 KM/60 kW; Silnik: OM 611.987

211 CDI (2000.04 - 2006.05); 2148 ccm - 109 KM/80 kW; Silnik: OM 611.981

213 CDI (2000.04 - 2006.05); 2148 ccm - 129 KM/95 kW; Silnik: OM 611.981

216 CDI (2000.04 - 2006.05); 2685 ccm - 156 KM/115 kW; Silnik: OM 612.981

214 NGT (2000.04 - 2006.05); 2295 ccm - 125 KM/92 kW; Silnik: M 111.984

MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t platforma / podwozie (901, 902)

212 D (1995.02 - 2000.04); 2874 ccm - 122 KM/90 kW; Silnik: OM 602.980

208 D (1995.01 - 2000.04); 2299 ccm - 79 KM/58 kW; Silnik: OM 601.943

214 (1995.02 - 2006.05); 2295 ccm - 143 KM/105 kW; Silnik: M 111.979; M 111.984

210 D (1997.01 - 2000.04); 2874 ccm - 102 KM/75 kW; Silnik: OM 602.980

208 CDI (2000.04 - 2006.05); 2148 ccm - 82 KM/60 kW; Silnik: OM 611.987

211 CDI (2000.04 - 2006.05); 2148 ccm - 109 KM/80 kW; Silnik: OM 611.981

213 CDI (2000.04 - 2006.05); 2148 ccm - 129 KM/95 kW; Silnik: OM 611.981

216 CDI (2000.04 - 2006.05); 2685 ccm - 156 KM/115 kW; Silnik: OM 612.981

214 NGT (2000.04 - 2006.05); 2295 ccm - 125 KM/92 kW

VW LT 28-35 II autobus (2DM)

2.3 (1996.05 - ???); 2295 ccm - 143 KM/105 kW; Silnik: AGL

2.5 SDI (1996.07 - ???); 2461 ccm - 75 KM/55 kW; Silnik: AGX

2.5 TDI (1996.05 - 1999.08); 2461 ccm - 102 KM/75 kW; Silnik: AHD

2.5 TDI (1999.05 - ???); 2461 ccm - 90 KM/66 kW; Silnik: APA

VW LT 28-46 II nadwozie pełne (2DX0AE)

2.5 SDI (1996.09 - ???); 2461 ccm - 75 KM/55 kW; Silnik: AGX

2.5 TDI (1996.05 - 1999.08); 2461 ccm - 102 KM/75 kW; Silnik: AHD

2.8 TDI (1997.06 - 1998.12); 2799 ccm - 125 KM/92 kW; Silnik: AGK

2.5 TDI (1999.05 - ???); 2461 ccm - 90 KM/66 kW; Silnik: APA

2.5 TDI (1999.05 - ???); 2461 ccm - 109 KM/80 kW; Silnik: ANJ; AVR

2.8 TDI (1999.01 - ???); 2799 ccm - 130 KM/96 kW; Silnik: ATA

VW LT 28-46 II platforma / podwozie (2DX0FE)

2.5 SDI (1996.09 - ???); 2461 ccm - 75 KM/55 kW; Silnik: AGX

2.8 TDI (1997.06 - 1998.12); 2799 ccm - 125 KM/92 kW; Silnik: AGK

2.3 (1996.06 - ???); 2295 ccm - 143 KM/105 kW; Silnik: AGL

2.5 TDI (1996.06 - 1999.08); 2461 ccm - 102 KM/75 kW; Silnik: AHD

2.5 TDI (1999.05 - ???); 2461 ccm - 90 KM/66 kW; Silnik: APA

2.5 TDI (1999.05 - ???); 2461 ccm - 109 KM/80 kW; Silnik: ANJ; AVR

2.8 TDI (1999.01 - ???); 2799 ccm - 130 KM/96 kW; Silnik: ATA

 

!! Wysyłka natychmiastowa !!

-

Posiadam również w sprzedaży tarcze hamulcowe, klocki do innych marek samochodów na moich innych aukcjach!

-

Zapraszam na moje inne aukcje


 

Sklep motoryzacyjny

Części do wszystkich samochodów europejskich i japońskich.

rok. zał. 1989


67-100 Nowa Sól
ul.Gimnazjalna 1
 

Dojazd:

Kliknij


tel.
(068)[zasłonięte]62
(068)[zasłonięte]61


tel kom.
604-[zasłonięte]-091


czynne codziennie:
10:00-18:00
soboty:
10:00-14:00


gg:

11[zasłonięte]045

e-mail:
intercar-[zasłonięte]@o2.pl


UWAGA!!

Wszelkie pytania po godzinie 18 prosze kierować na e-mail.