Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Talia Kart Magii: Goblins, Red Of War

27-01-2012, 5:20
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 1 zł     
Użytkownik TeatrWrazen
numer aukcji: 2072161276
Miejscowość Weatherlight
Licytowało: 1    Wyświetleń: 40   
Koniec: 28-01-2012 19:35:56
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Talia Kart Magii: Goblins, Red Of War


Kolekcjonerska Talia Kart Magic The Gathering - MTG; M - Mint/NM - NearMint; 0-4 Karty - Good.


Talia Goblinów zawiera:


Piękny removal na natretnego lub dużego stworka; czy dostanie mały strzał z czaru, czy zablokuje, zostanie zablokowany, Kill-Suit wyrzuci go z gry do lepszych marzeń..

Niszczenie artefaktu i szybki stworek gratis? Tak, tylko u nas, na ulicy Chulinagów..

A gdy przeciwnik się dobrze broni, nawet gobliny muszą przecierać nowe ścieżki. Tym razem przelecą z balonem w goglach!!

Lecz gdy się nie chce czekać na podniebną armię, można stworzyć na poczekaniu, przy pomocy niezbyt rozgarniętego giganta..

Na niewygodnych blokujących, do czerwonej talii, najlepszy antybloker;>

Niszczarka i krit?..Always welcome..always welcome!!

Duży goblin, lubiący trochę 'ponaprawiać' pole gry, unicestwiając nasze ginące stworki strzela w wybrany cel;>

Talia zawiera też inne losowe karty, przynajmniej jedną z każdej @grupy@ tj:

@1@

Avatar, robiący poświęcanie goblinów jeszcze bardziej bolesne w skutkach. Nie dla nas:>> / Robi z armii goblinów strzelaczy, czyścicieli stołu i przeciwnika z punktów życia / Commandor zaleca atak: jeśli bedą blokować, bedą umierać, a zbędne lądy+zapotrzebowanie na gobliny=sukces! / Lub wypada zostawić troche many na staaado goblińskich tokenów, z first strikiem! / ..lub alternatywnie stworzyć z lądów stworki 3/1

@2@

Nieblokowalny przez 1go stworek, dostający +1/+1 na stałe za każdy nasz czerwony permanent w grze / Enchantment-także goblin, za każdego goblina schdzącego do grobu przeciwnik dostanie prztyczka..wspaniale rozkłada na łopatki! / I nasz znany i lubiany Bully

@3@

Diabełek sprawi, że każdy goblinek będzie dwa razy bardziej bolesny!! / Goblin rosnący wraz z liczbą braci w grze, z hastem. / Alternatywna forma wsparcia wszystkich naszych stworków first strikiem! / Mniejsza, tańsza wersja przenośnego goblińskiego shocka.

@4@

Poświęć jednego, aby reszta była trzy razy skuteczniejsza!! / Dwa strzały za 3 w jednym czarze? Tak, z pomocą naszych milusińskich. / Każdy goblin pomaga drugiemu, ku chwale naszej armii, albo dla dobrej zabawy:>

@5@

Szybki goblinek z hastem / wolny goblinek z lightning boltem / jeszcze wolniejszy giant nie wiedzący co robi dobrego:>>

@6@

Szybki duży goblinek / podstawowe mięso armatnie / goblinek korzystający z pomocy braci

@7@

Niszczyciel znienawidzonego niebieskiego rodu / dający nieblokowalność goblinek / zapasowe mięso armatnie

@8@

Uprzykrzacz życia tutorującemu wrogiemu magowi / Zadaje nieściągalne obrażenia w postaci konterków -1/-1 / Znakomity przeciw czerwonej magii braci

@9@

Dopałka z przodu / Dopałka refleksu / Podkopka pod mury przeciwnika

@10@

Pierwsza siła ognia / ulepszona wersja siły ognia / siła ognia z rażeniem w latające stworki

@11@

Małe / Większe/ Największe

@12@

Antyczerwony / Dający goblinom nieblokowalność tylko przez 1go stworka / Zaczepiający stworka przeciwnika do walki

@13@

Strzał za 3 do 5ciu / Strzał powielany, dobry na początku i w poźniejszej fazie

@14@

Kolejna porcja podniebnej armii na paralotni

@A także inne karty czarów i stworków, np:@

Dobra porcja direct damage'u, dopałek dla stworków, stworków ze zdolnościami ofensywnymi
I potężniejszych czarów obrażeń korzystających z liczebności armii i lądów.
Dodaj 20 jeszcze Mountainów, 2 Swampy i 2 Foresty aby czary działały sprawnie i bezbłędnie
I ciesz się mocą potężnych stworzeń i zaklęć szalejących po polu bitwy ku Twej chwale !!


Co to jest Magic The Gathering?

Jest to Kolekcjonerka, Strategiczna gra fantasy zawierająca tysiące różnorodnych, łączących się ze sobą poprzez mechanikę gry kart a kolorytu, kształtu i barwności dodają jej obrazy wspaniałych artystów wklejane do każdej i pokazujące wizualnie oblicze danej karty i jej właściwości.

Gra rozwija osobowość, pasje, zmysł strategiczny, pamięć oraz podejmowanie szybkich taktycznych wyborów.

Gracz wciela się w postać potężnego Maga jednej, dwóch lub wielu z pięciu szkół magii.

Białej (W), Niebieskiej (U), Czarnej (B), Czerwonej (R), Zielonej (G).

Każda z nich charakteryzuje się innymi cechami zdolności czarów i interakcji z innymi szkołami.

Gracz toczy pojedynek na czary, wzywając walczące stworki, wspomagając się zaklęciami i osłabiając magię przeciwnika. Walczy bezpośrednio w pojedynku z innym magiem, lub w formie rozbudowanych pojedynków wielu graczy zespołowo bądź indywidualnie sam przeciwko innym.

Magowie tasują talie, przeważnie skłądające się z 60 kart, zawierające zaklęcia przywołujące stwory do walki: ataku na wrogiego Maga jak i obrony przed jego napierającymi złowrogo watachami przeciwników, są też takie które mają bardzo przydatne zdolności wspierające pole bitwy i całą magię naszej talii; zaklęcia czarów oddziaływujących na pole bitwy, zdolności magiczne innych zaklęć i stworzeń; oraz karty Many, energii magicznej potrzebnej do przywoływania i rzucania zaklęć. Każdy z Magów dobiera 7 losowych kart z wierzchu swej talii i rozpoczyna zażartą i ostrą rozgrywkę do ostatniej kropli punktów życia Maga..

Jeśli masz więcej pytań dotyczących gry, jej mechaniki, instrukcji oraz innych powiązanych zagadnień, chętnie odpowiem.

Udanego zakupu!