Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

T_ Hehenkamp Fenomen indygo, dzieci nowych czasów

24-03-2015, 15:52
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 23.49 zł     
Użytkownik tadzimir_pl
numer aukcji: 5176907710
Miejscowość Poznań
Wyświetleń: 1   
Koniec: 24-03-2015 14:50:13

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2005
Forma: tekst jednolity
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 


Formularz kontaktowy 
 
Prosimy dzwonić wyłącznie w dni robocze w godzinach 10-17. A jeżeli to możliwe, wyślij mejla - czasem się zdarza, że nie możemy odebrać telefonu czy rozmowy Skype.

Skype: TadzimirB

tel. +48 61 [zasłonięte] 09
(zazwyczaj do g. 15)

tel. +48 [zasłonięte] 732 606

 
 

Zapraszamy na zakupy. Informacje uzupełniające opis aukcji znajdziesz na stronie O mnie. Złożenie oferty oznacza akceptację warunków podanych w opisie aukcji i na stronie O mnie.
A tutaj znajdziesz komentarze, jakie otrzymaliśmy od dotychczasowych Klientów.

 
 

Kwoty opłat za poszczególne rodzaje przesyłek krajowych znajdziesz w zakładce Dostawa i płatność (zobacz na górze opisu aukcji - pod zdjęciem). Terminy nadawania przesyłek zamieszczone są na stronie O mnie.
Dostępne opcje wysyłki/odbioru:

  • przesyłka kurierska Pocztex (wysyłka w każdy dzień roboczy - nie dotyczy Kurier48)
  • Poczta Polska
  • paczkomaty InPost
  • odbiór własny z magazynu firmy: Poznań, Kopanina 28/32d, w dni robocze w godz. 10-14

O koszt wysyłki zagranicznej proszę pytać mejlem.

 
  Przyjmujemy płatność:
  • za pobraniem
  • przelewem na nasze konto: nr 17 2130 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0040165 [zasłonięte] 624304
  • gotówką przy odbiorze własnym
  • poprzez system PayU
 
 

Carolina Hehenkamp Fenomen indygo
Dzieci nowych czasów
KOS Katowice 2005
okładka miękka
274 strony
książka jest nowa

Ludzie na całym świecie odkrywają, że coraz więcej dzieci zachowuje się zupełnie inaczej i nie przystosowuje się do przyjętych zasad tak łatwo, jak pokolenia żyjące przed nimi. Dzieci te nazywa się "nowymi dziećmi"albo "dziećmi nowych czasów".

Teorią kolorów życia zajmowała się jako jedna z pierwszych amerykańska terapeutka Nancy Ann Tappe, która opisała ją w wydanej przed wielu laty książce Understanding Your Life Through Color (Zrozumieć swoje życie poprzez kolor). Jej teoria została przyjęta i skutecznie wykorzystana przez wielu terapeutów. Zakłada ona, że każdy człowiek ma swój kolor życia, czasami dwa albo i więcej. Kolory życia są jak barwne powłoki, które są wyraźnie widoczne w aurze, a jednakowe kolory określają podobne cechy osobowości. Każda z nich wyraża określone cechy człowieka, które są łatwo rozpoznawalne, o ile wiemy, na co zwrócić uwagę.

W swojej książce opisuje dzieci nowych czasów, zwane także dziećmi indygo, ponieważ kolorem ich życia jest indygo. Kolor ten przejawia i wyraża cechy osobowości indygo. Każde dziecko ma swój własny podstawowy kolor życia, np.: czerwony, zielony, żółty, niebieski albo połączenie dwóch lub więcej kolorów. Dziecko, którego kolorem życia jest indygo, posiada nowe cechy osobowości i charakteru, do których nie jesteśmy przyzwyczajeni i które są częściowo trudne do przyjęcia i zaakceptowania przez nasze społeczeństwo. W ciągu szeregu lat rodzice i nauczyciele byli zmuszeni do zmiany sposobu myślenia i postępowania z dziećmi, którymi się opiekowali. Ze szkół i przedszkoli pojawia się wiele sygnałów, że dzieci indygo są "zupełnie inne". Określenie dla tych dzieci wywodzi się od koloru życia indygo, który określa tylko jedną z cech tych dzieci pojawiających się obecnie na naszej planecie, lecz jest tak charakterystyczny, że amerykańscy terapeuci nazywają je dziećmi indygo albo Indigos. Być może za kilka lat, kiedy o tych dzieciach będziemy wiedzieli więcej, zdołamy dokładniej opisać ich rozmaite zadania, zasób ich możliwości, ich przymioty i być może uda nam się nawet dokonać podziału na grupy, według poszczególnych cech.

Oto kilka ogólnych cech osobowości dzieci indygo:

  • Wewnętrznie czują tylko prawdę.
  • Kierują się w życiu wzniosłymi zasadami.
  • Wiedzą, że powinniśmy żyć w równowadze ze sobą i z naszym środowiskiem.
  • Często łączą w sobie cechy męskie i żeńskie.
  • Wiedzą, że istnieje coś więcej niż to, co widzimy.
  • Wierzą, że materia i życie fizyczne są jedynie złudzeniem.
  • Wiedzą, że życie składa się z energii albo żyjącej świadomości.
  • Wiedzą, że we wszechświecie wszystko jest wzajemnie połączone. Czas, przestrzeń, odległość i forma nie są od siebie oddzielone, tak jak to widzimy.
  • Czują, że każde istnienie zasługuje na szacunek, uczciwość, miłość i współczucie.
  • Rozumieją lepiej życie duchowe niż świat materialny...

Książka w twórczy i otwarty sposób podejmuje temat zadań życiowych nowych dzieci, dzieci indygo. Wydaje się, że poczyniły one pewien skok ewolucyjny – w porównaniu z dziećmi „normalnymi” posiadają zdolności paranormalne, a w życiu kierują się przede wszystkim intuicją. Dzieci indygo żyją zgodnie z własnymi zasadami, nie dają się zmusić do niczego ani podporządkować, nie pasują do naszego utrwalonego sposobu myślenia, a wręcz sprzeciwiają się mu, choć jest to tylko opór bierny. Ich sprzeciw przejawia się często problemami w nauce i w zachowaniu w szkole. To powoduje, że z objawami ADHD, nadpobudliwością, dysleksją, uczuleniami na artykuły spożywcze albo alergiami dzieci te trafiają do psychiatrów i terapeutów. W sposób zrozumiały dla wszystkich autorka wyjaśnia przyczyny i znaczenie niezwykłego zjawiska dzieci indygo. Dzieląc się swoimi rozwiązaniami, spostrzeżeniami oraz doświadczeniami, chce zachęcić czytelnika do zmiany myślenia i ukazuje nowe, niezwykłe zrozumienie złożonych związków pomiędzy dziećmi indygo, ich rodzicami i społeczeństwem.

O autorce:
Carolina Hehenkamp urodziła się w roku 1947 w Holandii, gdzie mieszkała do roku 1966. Po ukończeniu szkoły przeprowadziła się do Paryża, gdzie studiowała projektowanie mody. Jako projektantka, redaktorka i dziennikarka mieszkała i pracowała przez wiele lat w Hiszpanii, Francji i Niemczech. W roku 1989 zrezygnowała z projektowania, aby poświęcić się życiu duchowemu. Na początku lat dziewięćdziesiątych nauczyła się technik Aura-Soma i została nauczycielem oraz doradcą w tej dziedzinie. Od 10 lat jest znaną i uznaną nauczycielką, uzdrowicielką i terapeutką w takich dziedzinach jak praca z ciałem świetlistym, terapia światłem i kryształami. Jesienią 1999 roku założyła międzynarodową grupę Pierścień Światła Dzieci Indygo, pomagając zarówno rodzicom jak i dzieciom.