Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Szybkie!! Baby GTi-R - mocna zabawka!

31-01-2014, 16:24
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 19 999 zł     
Użytkownik Spootie_eu
numer aukcji: 3893509807
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 6392   
Koniec: 31-01-2014 16:24:14

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2002
Przebieg (km): 40000
Pojemność silnika (cm3): 2000
Moc silnika (KM): 300
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Hatchback
Liczba drzwi: 2/3
Kolor: Srebrny
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Radio+CD, Lakier metallic, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer, Komputer pokładowy
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Homologacja na ciężarowe, Kupiony w salonie, Pierwszy właściciel, Zarejestrowany w Polsce, Możliwa zamiana
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Samochód kupiony w Polsce, pierwszy właściciel.
Wszystkie modyfikacje robione były na terenie Polski pod moim bacznym okiem.
Samochód opisywany był w Marcu 2011 roku w miesięczniku GT.

Zakres zmian:

Silnik:

- Kultowa jednostka z Nissana Sunny Pulsar GTi-R, specyfikacja japońska, fabrycznie zakuty. Silnik został pozyskany z rynku japońskiego, ściągnięty do Polski na potrzeby projektu.

- Silnik nie był rozbierany, poza standardowym serwisem i wymianą części eksploatacyjnych, żadnych prac. Silnik w fabrycznej specyfikacji, żadnych wewnętrznych modyfikacji.

 

Turbina

- Fabryczna turbina Garrett T28.

- Turbina nie była regenerowana.

- Turbina nie była modyfikowana.

- Turbina nie była nigdy rozbierana, nie posiada luzów, nie przepuszcza, nie dymi.

 

Napęd i zawieszenie:

- Skrzynia biegów od Primery GT P10

- Szpera płytkowa Nismo pozyskana z rynku Japońskiego, ściągnięta specjalnie na potrzeby projektu.

- Sprzęgło ACT organiczne z najmocniejszym dociskiem.

- Półosie wykonane z mocnych stopów, specyfikacja do 500 KM.

- Wszystkie pozostałe części fabryczne od Almery N16, wystarczająco wytrzymałe do mocnej jazdy w specyfikacji miejskiej.

- Amortyzatory Koni

- Sprężyny Eibach -35mm

 

Koła:

- Felgi TenzoR 17”x8”

- Opony Toyo T1-R

- Dodatkowe koła (dwa komplety: 15” felgi aluminiowe widoczne na zdjęciu oraz 14” felgi stalowe z nowymi, zimowymi oponami).

 

Wnętrze:

- Zegary Defi (Ciśnienie turbiny, temperatura oleju, temperatura spalin) wraz z centralką (możliwość ustawiania alarmowych wartości, nagrywania przejazdów, itp.).

- Fotele kubełkowe Mirko (kierowcy wersja XL, pasażera wersja L)

- Flokowana deska rozdzielcza oraz kanał

- Reszta fabryczna, brak tylnych siedzeń oraz innych ciężkich elementów.

W razie dodatkowych pytań służę pomocą. Samochód można obejrzeć w Warszawie.

Pozdrawiam serdecznie,
Piotr
Mob: +48 512 104 324