Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Sztywny Hol 2,5T 1 kierowca 2 samochody nie Laweta

20-01-2012, 5:41
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Aktualna cena: 1 450 zł     
Użytkownik SztywnyHol_pl
numer aukcji: 2048213616
Miejscowość gdańsk
Wyświetleń: 440   
Koniec: 24-01-2012 05:00:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


 

 

Witam wszystkich Allegrowiczów.


 

 

Na wstępie chcę napisać, że już kilka lat sprzedaję na Allegro  

pod nickiem Elektrix_GD a konto SztywnyHol_pl jest nowym kontem Allegro-Firmowym. 

 

 

 

Na sprzedaż mam NOWY Sztywny Hol (Ramę Holowniczą)

do samochodów o masie nie przekraczającej 2,5 Tony.




Samochody : Osobowe,Dostawcze, Busy, Terenowe


- Mocowanie Pasowo-łańcuchowe.



 

 

Jest to Sztywny Hol inny niż do tej pory spotykany na ulicach Polski / stronach Allegro


Wymagający tylko kierowcy pojazdu holującego !!!!!!!!!!



Stabilny przy hamowaniu (nie ma efektu składania się zestawu pojazdów) jak w typowym rurowym sztywnym holu.

Jest dosyć popularny w USA / UK , zgodny z przepisami UE jak i Polskiego Ruchu Drogowego

(ustawa Polska na samym dole aukcji).


Hol jest do długotrwałego holowania samochodu o masie całkowitej do 1,8 Tony.

 

 

 

 

Jest to jedyna dozwolona metoda holowania na autostradach

Angielskich jak i Niemieckich


Na Autostradach Niemieckich holowany pojazd jest traktowany jak

kombinacja pojazdów (Pojazd holujący + ciężka przyczepa)

Niemcy - wymagana dodatkowa kategoria prawa jazdy E

 

 

 

Wymagania minimalne :

 


1 kierowca + 2 samochody (pojazdy) !!!!!!

Prawo jazdy kategorii B  ( przy zestawie do 3,5 tony)

W Niemczech prawo jazdy kategorii B+E   (przy zestawie do 3,5 tony)

Nie płaci się za drogi POLSKI (na Lawetę musisz mieć VIABOXA) (przy zestawie do 3,5 tony)

Hak holowniczy

Światła dodatkowe (montowane na holowane auto)

5-10 minut na zamontowanie Ramy Holowniczej (Sztywnego Holu)

Na terenie Europy - ważne OC w holowanym pojeździe.

4 sprawne koła w holowanym pojeździe (musi jechać na własnych kołach)

Przynajmniej 1 kluczyk, który musi być w stacyjce(stacyjka nie zablokowana) a 2-gi żeby zamknąć samochód.

 

 

 

 

Zastosowanie :


Hol jest przeznaczony do holowania samochodów bez konieczności stosowania drugiego kierowcy

(pojazd holowany zachowuje się jak przyczepa) idealnie jedzie za holującym pojazdem.

Jest to bardzo tania alternatywa holowania samochodu mając tylko kategorię prawa jazdy B.

Holujący pojazd (Diesel) pali tylko o 1 litr ropy więcej podczas holowania, Benzyniak na LPG pali o 2 litry LPG więcej.

Dzięki zastosowaniu uniwersalnego pasowo/łańcuchowego montażu (zapinaniu),

hol jest uniwersalny praktycznie do każdego pojazdu holowanego.

 

 

 

 

 

Zdjęcia sprzedawanego Holu


 

 
Poniżej Galeria zdjęć złączonych pojazdów

Kliknij kursorem na zdjęcie !!!!!!!
Zdjęcia holu w momencie zamocowania (inny Hol do 3,5 tony)


Zdjęcia innych sztywnych holi do 1.8 tony
(ta sama zasada działania) .
 

 Kliknij kursorem na zdjęcie !!!!!!!




 

 

 

Kliknij kursorem na zdjęcie !!!!!!!



 

 


Cały Hol jest Ocynkowany Galwanicznie, co sprawia ,że jest odporny na warunki atmosferyczne.



Hol występuje w 3 kolorach :

Ocynk z pasywacją żółtą i białą - (oferowany na aukcji)

Ocynk z pasywacją białą (srebrny) - hol na zamówienie

Czerwony malowany (elementy ocynkowane) + elementy ocynkowane z pasywacją białą - hol na zamówienie



Napinacze pasów (atestowane 7,5 Tony): Ocynk z pasywacją białą lub żółtą

Pasy naciągowe (atestowane 5 Tony): Czerwone

Podstawowe dane techniczne :

Maksymalny ciężar pojazdu holowanego 2,5 Tony

Siła odkształcająca trwale elementy Holu 7-8 Tony przy uciągu na wprost

Siła zrywająca (niszcząca) Hol 10 Ton przy uciągu na wprost

Waga Holu Sztywnego około 45 Kg

(nie posiada masy własnej, liczonej do masy całkowitej zestawu 2 samochodów)

Mieści się w bagażniku po złożeniu (szerokość 20cm, długość do 100cm)




Poniżej filmy przedstawiające zasadę działania sztywnego holu.

Zdjęcia są aktywnymi Linkami (wystarczy tylko kliknąć na zdjęcia, żeby zobaczyć film)

Sprzedaję wersje jak na pierwszym i drugim filmie (prowadzenie i mocowanie pod silnikiem)

 

 


Jak masz jakieś pytania:

 

Dzwoń 7 dni w tygodniu od 10:00 do godz 23:00 na tel. 501 [zasłonięte] 400


Hol można osobiście odebrać w Gdańsku - Wrzeszczu

 

 

 

Napisz E-maila : elektrix_[zasłonięte]@tlen.p lub zadaj pytanie do Aukcji

 

 

Cena w Aukcji jest Ceną BRUTTO - wystawiam Fakturę VAT


 1140zł Netto+23%VAT+Prowizja Allegro=1450zł



Kliknij kursorem na zdjęcie !!!!!!!


 

 

 


AUTOSTRADA - NIEMCY !!!!!



 

 

 

Zapraszam na moje pozostałe aukcje z Sztywnymi Holami

 


 

 


 

Stan prawny na 3 lutego 2010 r.

Uwzględniono Dziennik Ustaw z 2010 r. nr 13 z dnia 29 stycznia 2010 r. oraz Monitor Polski z 2010 r. nr 5 z dnia 1 lutego

2010 r.

 

 

Dziennik Ustaw Rok 2005 Nr 108 poz. 908

wersja obowiązująca od 24.12.2009

 

USTAWA

 

z dnia 20 czerwca 1997 r.

 

Prawo o ruchu drogowym1) 


Oddział 9

 

Holowanie

 

Art. 31. [Holowanie pojazdu]  

 

1.Kierujący może holować pojazd silnikowy tylko pod warunkiem, że:

 

1) prędkość pojazdu holującego nie przekracza 30 km/h na obszarze zabudowanym i 60 km/h poza tym

obszarem;

2) pojazd holujący ma włączone światła mijania również w okresie dostatecznej widoczności;

3) w pojeździe holowanym znajduje się kierujący mający uprawnienie do kierowania tym pojazdem,

chyba że pojazd jest holowany w sposób wykluczający potrzebę kierowania nim;

4) pojazd holowany jest połączony z pojazdem holującym w sposób wykluczający odczepienie się w czasie jazdy; nie dotyczy to holowania motocykla, który powinien być połączony z pojazdem holującym

połączeniem giętkim w sposób umożliwiający łatwe odczepienie;

5) pojazd holowany, z wyjątkiem motocykla, jest oznaczony z tyłu po lewej stronie ostrzegawczym trójkątem odblaskowym, a w okresie niedostatecznej widoczności ma ponadto włączone światła pozycyjne; zamiast oznaczenia trójkątem odblaskowym pojazd holowany może wysyłać żółte sygnały błyskowe w sposób widoczny dla innych uczestników ruchu;

6) w pojeździe holowanym na połączeniu sztywnym jest sprawny co najmniej jeden układ hamulców, a w pojeździe holowanym na połączeniu giętkim - dwa układy;

7) odległość między pojazdami wynosi nie więcej niż 3 m przy połączeniu sztywnym, a od 4 do 6 m przy połączeniu giętkim, przy czym połączenie jest oznakowane na przemian pasami białymi i czerwonymi

albo zaopatrzone w chorągiewkę barwy Ŝółtej lub czerwonej; przepisu tego nie stosuje się w razie

holowania pojazdów jednostek wojskowych podporządkowanych Ministrowi Obrony Narodowej.

 

2. Zabrania się holowania:

1) pojazdu o niesprawnym układzie kierowniczym lub o niesprawnych hamulcach, chyba że sposób

holowania wyklucza potrzebę ich użycia;

2) pojazdu za pomocą połączenia giętkiego, jeżeli w pojeździe tym działanie układu hamulcowego

uzależnione jest od pracy silnika, a silnik jest unieruchomiony;

3) więcej niż jednego pojazdu, z wyjątkiem pojazdu członowego;

4) pojazdem z przyczepą (naczepą);

5) na autostradzie, z wyjątkiem holowania przez pojazdy przeznaczone do holowania do najbliższego

wyjazdu lub miejsca obsługi podróżnych.


3. W razie holowania pojazdu w sposób wykluczający potrzebę kierowania nim lub użycia hamulców,

rzeczywista masa całkowita pojazdu holowanego nie może przekraczać rzeczywistej masy całkowitej pojazdu holującego.