Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Sztuka przytulania klientów Jack Mitchell NOWA

20-07-2015, 3:42
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 26 zł     
Użytkownik libri_perfecte
numer aukcji: 5110143600
Miejscowość Wysyłkowo
Wyświetleń: 10   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Sztuka przytulania klientów Jack Mitchell

 

Mistrz obsługi klienta odkrywa swoje sekrety zbudowania długotrwałych biznesowych więzi i lojalności klienta. Jedyny sposób na pozostanie w biznesie to posiadanie klientów - i Jack Mitchell wie jak ich przyciągnąć i jak utrzymać. Jego złudnie proste lecz ujmujące podejście do obsługi klienta polega na przekonaniu że związek jest sercem każdej transakcji. Filozofia biznesowa Jacka zasadza się na uściskach - indywidualnych podejściach które wywierają wrażenie i zadowalają klienta w rodzaju Zapamiętywania imienia psa klienta Telefonowania do klienta by się upewnić czy jest zadowolony z dokonanego zakupu Oferowania dziecięcego kącika z telewizorem książkami i poczęstunkiem Wiedzy o golfowych handicapach klienta Przedstawiania klientów potencjalnym partnerom biznesowym Pozwalania klientowi na wykonanie prywatnego telefonu z biura. To dowiedziona teoria - przytulanie działa.

 

Stron 328MT Biznes