Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SZKOLENIE PRACODAWCY WYKONUJĄCEGO ZADANIA BHP

29-06-2014, 14:42
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 340 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 340 zł     
Użytkownik jozekwpracy
numer aukcji: 4336017843
Miejscowość cały kraj
Kupiono sztuk: 2    Zostało sztuk: 8    Licytowało: 2    Wyświetleń: 54   
Koniec: 29-06-2014 14:43:17
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przebieg transakcji

Po zakupie szkolenia otrzymasz formularz zlecenia, w którym należy wpisać podstawowe dane i odesłać do nas pocztą elektroniczną (skan) lub faksem (e-mail: [zasłonięte]@interia.pl,

fax. 0-15 [zasłonięte] 39).

Skontaktujemy się, aby ustalić szczegóły.

 

Kontakt

tel. 662 [zasłonięte] 756

fax. (0-15)[zasłonięte]649 00

e-mail: [zasłonięte]@interia.pl

 

Wysyłka
List polecony ekonomiczny: wysyłka GRATIS

List polecony priorytetowy: 10 zł

Przesyłka pobraniowa priorytetowa: 15 zł

 

Przesyłka kurierska: 18 zł

Formy płatności

PayU

Przelew bankowy:

60 1020 [zasłonięte] 4[zasłonięte]9390002 [zasłonięte] 004439

 

Płatne przy odbiorze

 

WYSTAWIAMY FAKTURĘ VAT

 

 

KURS DLA PRACODAWCÓW

WYKONUJĄCYCH ZADANIA SŁUŻBY BHP WE WŁASNEJ FIRMIE

+++

KOMPLETNA DOKUMENTACJA BHP 

 


OFERTĘ KIERUJEMY PRZEDE WSZYSTKIM DO

  • właścicieli firm, którzy będą samodzielnie wykonywać zadania służby bhp (warunek - zatrudnianie do 20 pracowników)

  • właścicieli firm, którzy otrzymali nakaz od inspektora pracy: "zapewnić wykonywanie zadań służby bhp w firmie"

 

CO OD NAS OTRZYMUJESZ

  • przeprowadzimy kurs w zakresie bhp dla pracodawców wykonujących zadania służby bhp - otrzymasz zaświadczenie o jego ukończeniu, które będzie ważne przez 5 lat

  • po ukończeniu kursu będziesz mógł samodzielnie prowadzić szkolenia wstępne ogólne i stanowiskowe nowozatrudnionych pracowników - dostarczymy Ci kompletną dokumentację szkolenia wstępnego (programy szkolenia ogólnego i stanowiskowego, karty szkolenia wraz z objaśnieniem sposobu ich wypełniania)

  • otrzymasz dokumentację oceny ryzyka zawodowego przygotowaną specjalnie dla stanowisk pracy w Twojej firmie z którą należy zapoznać każdego pracownika

  • poznasz przepisy o ochronie pracy i sposoby organizowania stanowisk pracy swoich pracowników zgodnie z zasadami BHP

  • przygotujemy instrukcje bhp dla stanowisk pracy w Twojej firmie, instrukcję udzielania pierwszej pomocy wraz z wykazem zawartości apteczki, instrukcję ppoż. ogólną

  • otrzymasz opracowane dla Twojej firmy zasady przydziału odzieży roboczej i obuwia

  • za wykonane usługi zawsze wystawiamy fakturę VAT

  • dodatkowo, każdy uczestnik otrzymuje trzy firmowe długopisy LOOPIE lub VELVET [kolor tuszu niebieski, bardzo dobra jakość, real foto poniżej]

 

!!! wszystko zapakowane w kopertę G-PACK STRONG - najmocniejsza na rynku

 

KIM JESTEŚMY

 

Jesteśmy firmą szkoleniowo-doradczą w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej. Prowadzona przez nas działalność zarejestrowana jest w ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Burmistrza Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem pod numerem 1725.

WEKTOR SZKOLENIA•DORADZTWO•BHP•PPOŻ.

inż. Józef Marchut

 

 

DLACZEGO WARTO MIEĆ TAKĄ DOKUMENTACJĘ W FIRMIE

  • względy ekonomiczne (I) - inspektor pracy może ukarać osobę odpowiedzialną za nieprzestrzeganie przepisów bhp (zawsze jest to pracodawca) przez nałożenie mandatu karnego - wysokość nakładanej grzywny wynosi od 1.000 do 2.000 zł (art. 96 § 1a Kodeksu postępowania w sprawach o wykroczenia)

  • względy ekonomiczne (II) - w przypadku podpisania stałej umowy na obsługę bhp ze specjalistą z zewnątrz, należy się liczyć z kosztami min. 1200 zł w skali roku

  • względy praktyczne - jeżeli jesteś lub w niedługim czasie staniesz się pracodawcą, to spoczywa na Tobie odpowiedzialność za organizację pracy zatrudnianych pracowników – dokładna znajomość zasad BHP jest więc konieczna

  • dokumentację opracowujemy dla konkretnych stanowisk w Twojej firmie z uwzględnieniem występujących warunków pracy, jeżeli mamy wątpliwości - dzwonimy i pytamy (nie korzystamy z gotowych szablonów)

  • jeżeli chcesz mieć pewność, że pieniądze wydane na usługi bhp i ppoż. dla Twojej firmy nie zostały zmarnowane, zaufaj nam, każde zlecenie traktujemy indywidualnie

>> 100% POZYTYWNYCH KOMENTARZY <<

 

 

Sposób organizacji naszych szkoleń opracowany jest tak, aby jak najmniejszym kosztem Twojego czasu i zaangażowania osiągnąć zamierzony cel.

 

 

 

ZAWARTOŚĆ PACZKI, KTÓRĄ WYŚLEMY DO CIEBIE:

  • materiały szkoleniowe (skrypt - format A4/60 str.) „PORADNIK BHP DLA PRACODAWCY” - !!! stan prawny - maj 2014 r.

  • firmowe prezentacje szkoleniowe w wersji CD dla pracodawcy wykonującego zadania służby bhp

  • szczegółowy program kursu (wymagany przez organy kontrolne)

  • zaświadczenie o ukończeniu kursu (ważne 5 lat)

  • dokumentację oceny ryzyka zawodowego przygotowaną specjalnie dla stanowisk pracy w Twojej firmie

  • dokumentację szkolenia wstępnego pracowników (programy szkolenia ogólnego i stanowiskowego, karty szkolenia) – teraz sam będziesz mógł prowadzić szkolenia wstępne ogólne i stanowiskowe nowozatrudnionych pracowników

  • regulamin gospodarowania odzieżą i obuwiem - robocze / ochronne

  • instrukcje bhp dla stanowisk pracy w Twojej firmie

  • instrukcje udzielania pierwszej pomocy wraz z wykazem zawartości apteczki

  • instrukcja ppoż.

  • dwa długopisy
  • fakturę VAT

Dokumenty są uporządkowane, przygotowane profesjonalnie z pieczątkami, podpisami i adnotacjami st. specj. ds. bhp oraz inspektora ochr. ppoż. Do przesyłanych materiałów zawsze dołączamy instrukcję, która dokładnie informuje w których miejscach należy podpisać dokumenty, ile czasu ważne są zaświadczenia, jakie informacje należy przekazać pracownikom za potwierdzeniem.

REASUMUJĄC >>> OTRZYMASZ KOMPLET DOKUMENTÓW O KTÓRE NAJCZĘŚCIEJ PYTA INSPEKTOR PIP LUB PIS.

 

 

 

 

 

 

Jeżeli masz pytanie - zadzwoń: nr tel. 662 [zasłonięte] 756

 

 

KILKA INFORMACJI O DOKUMENTACJI BHP

 

1. OCENA RYZYKA ZAWODOWEGO WYKONANA SPECJALNIE DLA STANOWISK PRACY W TWOJEJ FIRMIE - max. cztery stanowiska (z podpisem st. specj. ds. bhp na karcie ORZ, jako pracodawca zatwierdzisz ją tylko swoim podpisem i wpiszesz swoje imię i nazwisko jako członek zespołu oceniającego ryzyko) - inspektorzy PIP często sprawdzają czy pracodawca dokonał ORZ i czy pracownicy zostali z tą oceną zapoznani. Oczywiście aby solidnie sporządzić taką dokumentację skontaktujemy się z Tobą i poprosimy o kilka informacji dot. zagrożeń występujących na stanowiskach pracy. W zależności od stanowiska na którym dokonywana jest ocena ryzyka zawodowego pojedyncza ORZ zajmuje od kilku do kilkunastu stron ze szczegółowym opisem przyjętej metodyki.

 

2. ZASADY GOSPODAROWANIA ODZIEŻĄ I OBUWIEM ROBOCZYM ORAZ ŚRODKAMI OCHRONY INDYWIDUALNEJ WRAZ TABELĄ I KARTAMI EWIDENCJI, DOPASOWANE DO PROFILU TWOJEJ DZIAŁALNOŚCI.

Ewidencjonowanie przydzielania pracownikom odzieży oraz środków ochrony indywidualnej to sprawa bardzo istotna, ponieważ często kontrolującemu same faktury z zakupu odzieży nie wystarczają i może on nakazać wypłacenie pracownikom ekwiwalentu pieniężnego za kilka lat wstecz.

 

3. DOKUMENTACJA SZKOLEŃ WSTĘPNYCH.

Karty szkolenia wstępnego ogólnego bhp, które muszą być w aktach osobowych pracownika. Przed dopuszczeniem do pracy każdy pracownik musi odbyć szkolenie wstępne ogólne bhp, które może przeprowadzić pracownik służby bezpieczeństwa i higieny pracy, osoba wykonująca u pracodawcy zadania tej służby albo pracodawca, który sam wykonuje takie zadania, lub pracownik wyznaczony przez pracodawcę posiadający zasób wiedzy i umiejętności zapewniający właściwą realizację programu instruktażu, mający aktualne zaświadczenie o ukończeniu wymaganego szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy. Ponadto w karcie znajduje się potwierdzenie odbycia instruktażu stanowiskowego, który przeprowadza wyznaczona przez pracodawcę osoba kierująca pracownikami lub pracodawca, jeżeli osoby te posiadają odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe oraz są przeszkolone w zakresie metod prowadzenia instruktażu stanowiskowego. Dołączamy także szczegółowe programy szkolenia wstępnego ogólnego i instruktażu stanowiskowego opracowane dla Twojej firmy, wymagane przez inspektorów PIP.

 

4. INSTRUKCJE DLA STANOWISK PRACY W TWOJEJ FIRMIE - pracownik potwierdza podpisem zapoznanie się z treścią instrukcji.

 

5. INSTRUKCJE UDZIELANIA PIERWSZEJ POMOCY W NAGŁYCH WYPADKACH, OPIS WYPOSAŻENIA APTECZKI.

 

Jeżeli jesteś zainteresowany inną dokumentacją np. instrukcje ppoż., wypadkową czy dot. pomiarów czynników szkodliwych - możesz ją pobrać z naszej strony internetowej.

 

 

KAŻDEGO ROKU W OBSŁUGIWANYCH PRZEZ WEKTOR FIRMACH ODBYWA SIĘ KILKADZIESIĄT KONTROLI - KONTROLUJĄCY NIGDY NIE MAJĄ ZASTRZEŻEŃ DO OPRACOWANEJ DOKUMENTACJI.


 

Jako podmiot prowadzący działalność szkoleniową w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy i ppoż., jesteśmy zobowiązani do prowadzenia pełnej dokumentacji związanej z każdym przeprowadzonym szkoleniem. Zapewniamy właściwy przebieg szkolenia oraz prowadzenie dokumentacji w postaci programów szkolenia, dzienników zajęć, protokołów przebiegu egzaminów i rejestru wydanych zaświadczeń.

Każde zaświadczenie wystawione przez WEKTOR jest wpisywane do prowadzonego rejestru szkoleń a podstawą do jego wystawienia jest wypełniony test, który otrzymujemy od Ciebie. Treść zaświadczenia jest zgodna z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 2004 r. nr 180, poz. 1860 z późn. zm.).

W każdej chwili na żądanie instytucji kontrolnych jesteśmy w stanie udokumentować cały przebieg szkolenia.

 

 

WSPÓŁPRACUJĄC Z NAMI ZYSKUJESZ CZAS I PIENIĄDZE