Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SZKOLENIE PRACODAWCY WYKONUJĄCEGO ZADANIA BHP

21-01-2012, 13:07
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 390 zł     
Użytkownik jozekwpracy
numer aukcji: 2032188298
Miejscowość cały kraj
Wyświetleń: 44   
Koniec: 21-01-2012 13:07:44
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nowa strona 1

!!! KUPUJ TYLKO U SPRAWDZONEGO DOSTAWCY USŁUG SZKOLENIOWYCH

PRZEDMIOT POLECAMY DLA PRACODAWCÓW, KTÓRZY BĘDĄ WYKONYWAĆ SAMODZIELNIE OBOWIĄZKI
SŁUŻBY BHP WE WŁASNEJ FIRMIE (WARUNEK - ZATRUDNIENIE DO 20 PRACOWNIKÓW)


UWAGA !!! DO KAŻDEGO ZAKUPU DOŁĄCZAMY DWA FIRMOWE DŁUGOPISY - KOLOR TUSZU NIEBIESKI, DŁUGOPISZĄCE, BARDZO SOLIDNE WYKONANIE (REAL FOTO)


ORGANIZATOR KURSU

SZKOLENIA • DORADZTWO • BHP • PPOŻ.
tel. 662 [zasłonięte] 756, fax. 0-15 [zasłonięte] 39
e-mail: [zasłonięte]@interia.pl
NIP: 865[zasłonięte]143-37, REGON: 831[zasłonięte]169

http://wektorbhp.com/all/corporate.jpg

O NAS

Jesteśmy firmą szkoleniowo-doradczą w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej. Prowadzimy sprzedaż oznakowania bhp, oznakowania ppoż. oraz instrukcji i oznakowania specjalistycznego. Wykonujemy przeglądy, legalizację i konserwację podręcznego sprzętu gaśniczego oraz pomiary środowiska pracy. Jesteśmy firmą szkoleniową prowadzącą działalność zarejestrowaną w ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Burmistrza Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem pod numerem 1725.

_________________________________________________________________________________________


>>> jeżeli jesteś pracodawcą to spoczywa na Tobie odpowiedzialność za organizację pracy zatrudnianych pracowników – powinieneś znać zasady BHP

>>> aby zapewnić prawidłową realizację obowiązków w zakresie BHP, wynikających z Art. 237[11] KP, w przypadku braku kompetentnych pracowników - możesz powierzyć wykonywanie zadań służby bhp specjalistom spoza zakładu pracy, jednak związane będzie to z dodatkowym stałym kosztem

>>> zgodnie z Art. 237[11]. § 1. - pracodawca posiadający ukończony kurs niezbędny do wykonywania zadań służby bhp może sam wykonywać zadania tej służby, jeżeli:
1) zatrudnia do 10 pracowników (wszystkie branże) albo
2) zatrudnia do 20 pracowników i jest zakwalifikowany do grupy działalności, dla której ustalono nie wyższą niż trzecia kategorię ryzyka w rozumieniu przepisów o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych (np.: placówki handlowe, administracja, gastronomia)

>>> chcesz mieć pewność, że pieniądze wydane na usługi bhp i ppoż. dla Twojej firmy nie zostały zmarnowane - zaufaj nam

>>> jeżeli nie jesteś przekonany, że warto - sprawdź NASZE KOMENTARZE:

>>> 100% POZYTYWNYCH <<<

PRZEDMIOT:

KURS DLA PRACODAWCÓW

WYKONUJĄCYCH OBOWIĄZKI SŁUŻBY BHP WE WŁASNEJ FIRMIE +++ OBOWIĄZKOWE SZKOLENIE OKRESOWE BHP DLA PRACODAWCÓW +++

PEŁNA DOKUMENTACJA BHP

PO ZAKUPIE PRZEDMIOTU:

>>> przeprowadzimy kurs w zakresie bhp dla pracodawców wykonujących obowiązki służby bhp - otrzymasz zaświadczenie o jego ukończeniu, które będzie ważne przez 5 lat

>>> przeprowadzimy obowiązkowe szkolenie okresowe bhp dla pracodawców - otrzymasz zaświadczenie o jego ukończeniu, które będzie ważne przez 5 lat

>>> poznasz przepisy o ochronie pracy i sposoby organizowania stanowisk pracy swoich pracowników zgodnie z zasadami BHP

>>> po ukończeniu kursu i szkolenia będziesz mógł samodzielnie prowadzić szkolenia wstępne ogólne i stanowiskowe nowozatrudnionych pracowników - my dostarczymy Ci kompletną dokumentację szkolenia wstępnego (programy szkolenia ogólnego i stanowiskowego, karty szkolenia wraz z objaśnieniem sposobu ich wypełniania)

>>> otrzymasz dokumentację oceny ryzyka zawodowego przygotowaną specjalnie dla stanowisk pracy w Twojej firmie wraz z opisem metodyki ORZ z którą należy zapoznać każdego pracownika

>>> otrzymasz opracowane dla Twojej firmy zasady przydziału odzieży roboczej i obuwia

>>> przygotujemy instrukcje bhp dla stanowisk pracy w Twojej firmie, instrukcję udzielania pierwszej pomocy wraz z wykazem zawartości apteczki, instrukcję ppoż. ogólną

PRZEBIEG KURSU:

Po zakupie otrzymasz formularz zlecenia, w którym należy wpisać podstawowe dane i odesłać do nas pocztą elektroniczną (skan) lub faksem (e-mail: [zasłonięte]@interia.pl,

fax. 0-15 [zasłonięte] 39).

Po otrzymaniu zlecenia zawsze dzwonimy do KUPUJĄCEGO, aby ustalić szczegóły: omówienie programu szkolenia, terminów itd.

Równolegle z prowadzonym kursem przygotowujemy komplet n/w dokumentów dla Twojej firmy, które zostaną przesłane po ukończeniu kursu przesyłką priorytetową poleconą.

W CENIE ZAKUPIONEGO KURSU OTRZYMUJESZ:

  • materiały szkoleniowe (skrypt - format A4) „PORADNIK BHP DLA PRACODAWCY” - !!! stan prawny - styczeń 2012 r. oraz firmowe prezentacje szkoleniowe w wersji elektronicznej na CD dla pracodawcy wykonującego obowiązki służby bhp – najprostszy i bardzo przystępny sposób na opanowanie tematyki bhp

  • szczegółowe program kursu i szkolenia (wymagane przez organy kontrolne)

  • zaświadczenia o ukończeniu kursu i szkolenia (zaświadczenia ważne 5 lat)

  • ocenę ryzyka zawodowego przygotowaną specjalnie dla stanowisk pracy w Twojej firmie wraz z opisem metodyki
  • dokumentację szkolenia wstępnego pracowników (programy szkolenia ogólnego i stanowiskowego, karty szkolenia) – teraz sam będziesz mógł prowadzić szkolenia wstępne stanowiskowe nowozatrudnionych pracowników

  • regulamin gospodarowania odzieżą i obuwiem - robocze / ochronne

  • instrukcje bhp dla stanowisk pracy w Twojej firmie

  • instrukcje udzielania pierwszej pomocy wraz z wykazem zawartości apteczki

  • instrukcja ppoż.

  • wykaz pracowników zapoznanych z instrukcjami

Dokumenty są uporządkowane, przygotowane profesjonalnie z pieczątkami, podpisami i adnotacjami st. specj. ds. bhp oraz inspektora ochr. ppoż.

Do materiałów zawsze dołączamy instrukcję, która dokładnie informuje: w których miejscach należy podpisać dokumenty, ile czasu ważne są zaświadczenia, jakie informacje należy przekazać pracownikom za potwierdzeniem

Jako podmiot prowadzący działalność szkoleniową w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy i ppoż., jesteśmy zobowiązani do prowadzenia pełnej dokumentacji związanej z każdym przeprowadzonym szkoleniem. Zapewniamy właściwy przebieg szkolenia oraz prowadzenie dokumentacji w postaci programów szkolenia, dzienników zajęć, protokołów przebiegu egzaminów i rejestru wydanych zaświadczeń.

Każde zaświadczenie wystawione przez WEKTOR jest wpisywane do prowadzonego rejestru szkoleń a podstawą do jego wystawienia jest wypełniony test, który otrzymujemy od Ciebie. Treść zaświadczenia jest zgodna z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 2004 r. nr 180, poz. 1860 z późn. zm.).

W każdej chwili na żądanie instytucji kontrolnych jesteśmy w stanie udokumentować cały przebieg szkolenia.

Szczegółowych informacji dotyczących szkoleń udzielamy pod nr tel.:

662 [zasłonięte] 756

ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY

--------------------------------------------------------------------------------------------

POZOSTAŁE INFORMACJE


DOKUMENTACJA DLA TWOJEJ FIRMY OBEJMUJE:

1. OCENA RYZYKA ZAWODOWEGO WYKONANA SPECJALNIE DLA STANOWISK PRACY W TWOJEJ FIRMIE - max. cztery stanowiska (z podpisem st. specj. ds. bhp na karcie ORZ, jako pracodawca zatwierdzisz ją tylko swoim podpisem i wpiszesz swoje imię i nazwisko jako członek zespołu oceniającego ryzyko) - inspektorzy PIP często sprawdzają czy pracodawca dokonał ORZ i czy pracownicy zostali z tą oceną zapoznani.
Oczywiście aby solidnie sporządzić taką dokumentację skontaktujemy się z Tobą i poprosimy o kilka informacji dot. zagrożeń występujących na stanowiskach pracy.
W zależności od stanowiska na którym dokonywana jest ocena ryzyka zawodowego pojedyncza ORZ zajmuje od kilku do kilkunastu stron ze szczegółowym opisem przyjętej metodyki.


2. ZASADY GOSPODAROWANIA ODZIEŻĄ I OBUWIEM ROBOCZYM ORAZ ŚRODKAMI OCHRONY INDYWIDUALNEJ WRAZ TABELĄ I KARTAMI EWIDENCJI, DOPASOWANE DO PROFILU TWOJEJ DZIAŁALNOŚCI. Ewidencjonowanie przydzielania pracownikom odzieży oraz środków ochrony indywidualnej to sprawa bardzo istotna, ponieważ często kontrolującemu same faktury z zakupu odzieży nie wystarczają i może on nakazać wypłacenie pracownikom ekwiwalentu pieniężnego za kilka lat wstecz.

3. DOKUMENTACJA SZKOLEŃ WSTĘPNYCH.
Karty szkolenia wstępnego ogólnego bhp, które muszą być w aktach osobowych pracownika. Przed dopuszczeniem do pracy każdy pracownik musi odbyć szkolenie wstępne ogólne bhp, które może przeprowadzić pracownik służby bezpieczeństwa i higieny pracy, osoba wykonująca u pracodawcy zadania tej służby albo pracodawca, który sam wykonuje takie zadania. W karcie znajduje się potwierdzenie odbycia instruktażu stanowiskowego, który przeprowadza wyznaczona przez pracodawcę osoba kierująca pracownikami lub pracodawca, jeżeli osoby te posiadają odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe oraz są przeszkolone w zakresie metod prowadzenia instruktażu stanowiskowego. Dołączamy także szczegółowe programy szkolenia wstępnego ogólnego i instruktażu stanowiskowego opracowane dla Twojej firmy, wymagane przez inspektorów PIP.

4. INSTRUKCJE DLA STANOWISK PRACY W TWOJEJ FIRMIE -
pracownik potwierdza podpisem zapoznanie się z treścią instrukcji.

5. INSTRUKCJE UDZIELANIA PIERWSZEJ POMOCY W NAGŁYCH WYPADKACH, OPIS WYPOSAŻENIA APTECZKI.

Wszystkie dokumenty zostaną opracowane po ustaleniu profilu działalności Twojej firmy oraz występujących zagrożeń.

REASUMUJ�C - OTRZYMASZ KOMPLET PORZĄDNIE WYKONANYCH DOKUMENTÓW O KTÓRE NAJCZĘŚCIEJ PYTA INSPEKTOR PIP LUB PIS.

KAŻDEGO ROKU W OBSŁUGIWANYCH PRZEZ WEKTOR FIRMACH ODBYWA SIĘ KILKADZIESIĄT KONTROLI - KONTROLUJĄCY NIGDY NIE MAJĄ ZASTRZEŻEŃ DO OPRACOWANEJ DOKUMENTACJI.

WSPÓŁPRACUJĄC Z NAMI ZYSKUJESZ
CZAS I PIENIĄDZE