Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Szefologia. Instrukcja obsługi przełożonych

04-03-2012, 12:52
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 34.90 zł     
Użytkownik www_helion_pl
numer aukcji: 2098779059
Miejscowość Gliwice
Zostało sztuk: 5    Wyświetleń: 6   
Koniec: 04-03-2012 17:14:24

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KATALOG OGÓLNY
FAQ
FORMY PŁATNOŚCI
PayU
Przedpłata
ING Bank Śląski
94 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2980023 [zasłonięte] 591411
KONTAKT
[zasłonięte]@helion.pl
tel. 32 [zasłonięte] 63 w. 121, 188
fax. 32 [zasłonięte] 63 w. 110
(pon. – pt. 9.00–17.00)
Logo Grupy Wydawniczej Helion
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
Laureat zaufanych opinii

Szefologia. Instrukcja obsługi przełożonych

Okładka książki

Tytuł oryginału: Is Your Boss Mad: The Definitive Guide to Coping With Your Boss

Autorzy: Jill Walker

Rok wydania: 2008

Stron: 288

Tłumaczenie: Sławomir Kupisz

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1275-8

Format: A5

Oprawa: miękka

Książka jest nowa

Dlaczego Twój szef jest kosmitą?

  • Opowieści z firmy: mrożące krew w żyłach prawdziwe historie o przełożonych
  • Zrób to sam: sposoby na trudnych szefów
  • Dodatek specjalny (jeśli całkiem opadną Ci ręce): rozmowa kwalifikacyjna

Kiedy wbijanie szpilek w lalkę szefa nie pomaga...
Powiedzieć mu wprost, kim jest, i trzasnąć drzwiami? A może dosypać mu czegoś do kawy? Nie. Nie rób niczego głupiego. Pomoc jest blisko. Tak zwany "pracowniku" (czy wręcz "zasobie ludzki") -- nie jesteś sam.

Jeśli w pracy czujesz się źle i na samą myśl o niej przewraca Ci się w żołądku, powód takiego stanu rzeczy najczęściej jest jeden: Twój szef. Dlaczego szef Cię nie rozumie? Dlaczego jego wymagania przekraczają wszelkie miary? Dlaczego wprowadza okropną atmosferę? Choroby szefów są różne: perfekcjonizm, tyrania, egoizm, udawanie świętego, komunikacja typu autystycznego, a kiedy indziej czyste szaleństwo. Jednak lekarstwo jest tylko jedno: musisz nauczyć się kierować szefem lepiej, niż on kieruje Tobą.

Jill Walker, doświadczona psycholog i łowczyni głów na stanowiska kierownicze, pomoże Ci zaaplikować to lekarstwo nawet najbardziej opornemu przełożonemu. Podpowie Ci, jak dawać sobie radę z szefami typu:

  • raz przyjaciel, raz wróg (zdejmowanie fałszywej maski);
  • "pan nadgodziny" (jak nie stać się tytanem pracy wbrew własnej woli);
  • handlarz strachem (strategia na "ciche dni" w biurze);
  • drobny przedsiębiorca (sposoby na szefa pielęgnującego swój własny mały świat);
  • zakochany (obrona przed przesadnie wylewnym szefem przeciwnej płci);
  • upojony władzą (co począć, jeśli: "Masz zrobić i koniec!").

Zaś na przypadki nieuleczalne autorka przygotowała dla Ciebie dodatek specjalny: techniki rozmów kwalifikacyjnych.

Za przesyłkę płacisz tylko raz :: zobacz inne książki z tej kategorii

helion_promocja1 onepress_kompetencje_osobiste