Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Syndrom miłego człowieka. Jak osiągnąć sukces

19-01-2012, 14:42
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 34.90 zł     
Użytkownik informatyka_ke
numer aukcji: 1997719661
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 13-01-2012 16:12:09
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Autorzy:Russ C. Edelman, Timothy R. Hiltabiddle, Charles C. Manz
Data wydania:01/2010
Stron:256
 
Tytuł oryginału:Nice Guys Can Get the Corner Office: Eight Strategies for Winning in Business Without Being a Jerk
Tłumaczenie:Cezar Matkowski
ISBN:978-83-[zasłonięte]-2171-2
Format:A5
Numer z katalogu:5216

Sympatyczni i gotowi na wszystko

  • Pokaż siłę, która tkwi w wizerunku miłego misia!
  • Udowodnij, że nie tylko aroganckie cwaniaki dostają się na szczyt!
  • Trzymaj się swoich ideałów i dowiedź, że słowo "miły" to synonim sukcesu!

Cała władza w ręce miłych gości!

Jesteś pluszowym miśkiem, który nie lubi rozpychać się miękkimi łokciami i jak ognia unika konfliktów? A może sądzisz, że ludzie postrzegają Cię raczej jako antypatycznego buca i gotowego na wszystko karierowicza? Twoje wątpliwości dotyczące własnego wizerunku rozwieje błyskawiczna anonimowa ankieta wśród współpracowników. Jeśli okaże się, że jednak jesteś "pluszowy", nie przejmuj się. Autorzy tej książki udowadniają, że nie trzeba wyrzekać się swoich ideałów i dążyć do celu po trupach, by odnieść sukces. Przy odrobinie treningu możesz nauczyć się skutecznie bronić własnego zdania, działać efektywniej i wykorzystywać w pełni swój pozytywny wizerunek.

Niezależnie od tego, czy jesteś mężczyzną, czy kobietą, pełnisz funkcję kierownika, pracujesz jako szeregowy pracownik, studiujesz lub dopiero szukasz pracy -- zawarte w tej książce pomysły i porady pomogą Ci piąć się po szczeblach kariery na Twoich własnych zasadach. Któregoś dnia pozwoli Ci to zostać miłym człowiekiem w dyrektorskim fotelu.

  • Naucz się wyrażać swoje opinie i budzić szacunek współpracowników.
  • Wkraczaj na nieznane tereny, wyrwij się ze strefy bezpieczeństwa.
  • Stawiaj na swoim, rozwiązuj problemy odważnie i bezpośrednio.
  • Podejmuj decyzje bez poczucia winy, mądrze dziel i rządź.
  • Odnajduj optymalne rozwiązania w atmosferze uczciwości i szczerości.


 


Powszechność syndromu miłego człowieka zbyt długo była wstydliwie ukrywanym sekretem. Ta wciągająca książka jest bardzo na czasie, a przy tym niezwykle trafnie przedstawia samą istotę problemu, pokazując, jak przesadnie mili ludzie oraz prowadzone przez nich firmy mogą zmienić się na lepsze.
Stephen R. Covey, autor książki 7 nawyków skutecznego działania
Miłe osoby mogą być silne jak lwy i sprytne jak lisy! Nareszcie mamy książkę, która uczy sympatycznych ludzi tego, jak być silnym i zdecydowanym, a przy tym postępować znacznie sprawniej i skuteczniej niż tyranizujący wszystkich kierownicy.
George Naddaff, założyciel i były prezes firmy Boston Market
Z drogi, autokratyczni menedżerowie! Autorzy książki pokazują nową drogę, która łączy sympatię i skuteczność. Świetna robota!
Bill Allen, prezes firmy Outback Restaurants