Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Suzuku LS650 LS 650 SAVAGE oldschool bobber

04-06-2012, 22:28
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 6 000 zł     
Użytkownik mantis1410
numer aukcji: 2321198647
Miejscowość Poznań
Wyświetleń: 845   
Koniec: 17-05-2012 17:30:32

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

czesc,

 

do sprzedania moto jak na zdjeciach: ls650 savage '91. przebieg: 59518 km (w momencie wykonywania zdjec-oczywiscie bedzie sie nadal powiekszal z racji ciaglego uzytkowania). zakupiony przeze mnie 10/10/2010-nie wiem ktorym jestem wlascicielem-na tamten dzien byl w stanie oryginalnym-wszystkie przerobki wykonane za mojego posiadania. dla zainteresowanych moge przedstawic zdjecia dokumentujace owczesny stan, jak rowniez postep prac.

 

motocykl ma nowy (nowy w sensie kupiony na biezacy sezon ktory rozpoczalem w marcu) aku, klocki, filtr powietrza, paliwa. olej z filtrem zmieniany na zimowanie. przedni kapec ma jakies 5000 km, tylni ze spokojem wytrzyma do konca sezonu. swieca ma 2 sezony. gaznik czyszczony i ustawiony tylko po zakupie-nie jestem zwolennikiem szukania kazdego problemu w zasilaniu silnika w paliwo.

 

cena do negocjacji. jazda probna mozliwa po wplacie calosci kwoty. kontakt przez maila, wtedy rowniez podam nr kontaktowy. negocjacja ceny tylko po ogledzinach motocykla. nie jestem zainteresowany zamiana, sprzedaza na czesci etc.

 

dodatkowe zdjecia na maila.

sprzet od motocyklisty-nie byl robiony na sprzedaz tylko pode mnie. zdjecia w zaden sposob nie byly retuszowane, sam motocykl do obfotografowania tez nie byl przygotowywany.

uzycie okreslenia 'stan idealny' tez mijaloby sie z prawda-takie sprzety to tylko w salonie. mechanicznie w 100% przygotowany do dalszego kontynuwania sezonu, natomiast wizualnie zawsze sie znajdzie cos do zrobienia, np wyczyszczenie wydechu, polerka korpusow przelacznikow na kierze, nozny stop (nie podlaczony), kierunki (trzeba zmienic przerywacz na taki ktory ma 2 razy wieksza opornosc niz oryginal-teraz sa w koncu tylko 2 zarowki a nie 4-przez to migacze mrugaja teraz szybciej). motocykl ma jezdzic, a nie byc eksponatem muzealnym. nie jest to moj jedyny motocykl-ten z racji gabarytow i przestrzenie ladunkowej nie byl pedzony w trasie.

 

jakby co to pytac.

 

lewa w gore i do zobaczenia na drodze!