ISBN: |
978[zasłonięte][zasłonięte]33355 |
Wymiar: |
15.5x23.0cm |
Nr wydania: |
1 |
Seria: |
- |
Ilość stron: |
364 |
Ocena: |
- |
Waga: |
0,56 kg |
Indeks: |
634[zasłonięte]01615KS |
Rok wydania: |
2013 |
Rodzaj okładki: |
Miękka |
Stan: |
Nowa |
Wydawca: |
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego |
Opis książki
Podtytuł: Koncepcje, procedury, narzędzia
Książka wpisuje się w ogólnoświatową dyskusję na temat superwizji. Jest wartościowym i pierwszym w Polsce podręcznikiem poświęconym zagadnieniom superwizji w terapii poznawczo-behawioralnej. Prezentuje zestaw podstawowych problemów dotyczących superwizji, które mogą być wykorzystane w różnych modelach/sposobach psychoterapii (wykraczających poza terapię poznawczo-behawioralną). Praca ma wybitne walory dydaktyczne nie tylko dla psychoterapeutów i superwizorów, ale także dla nauczycieli akademickich i studentów, zwłaszcza takich kierunków jak psychologia kliniczna, psychiatria czy pedagogika specjalna.
Z recenzji prof. dr hab. Magdaleny Marszal-Wiśniewskiej
Szkolenie w psychoterapii me może być już ujmowane jako przedsięwzięcie prywatne, ale jako proces, który dotyczy zdrowia publicznego. Superwizja odgrywa główną rolę w trakcie szkolenia, gwarantując, że psycho-terapeuci nieustannie zapewniają swoim klientom wysoki standard opieki - są efektywni, skuteczni, z pasją zaangażowani w problemy pacjenta i empatyczni oraz przestrzegają zasad etycznych.
Prof. Eduardo Keegan, Uniwersytet w Buenos Aires, Argentyna