Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SUPER Suzuki DR 750 Big. WARTO

28-01-2012, 14:25
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 6 000 zł     
Użytkownik krzysiek1603
numer aukcji: 2078013414
Miejscowość Bełchatów
Wyświetleń: 356   
Koniec: 28-01-2012 14:25:23

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam

Sprzedam motocykl Suzuki DR 750 Big. Motocykl przygotowany w 100% do sezonu i wypraw. Posiadam go 2 lata i przez ten czas został doposażony i wyremontowany.

Zostało włożone dużo kasy i czasu.

W tą zimę przeprowadziłem częściowy remont silnika, a mianowicie:

- oryginalny wałek rozrządu i dźwigienki –stan idealny

-nowy łańcuszek rozrządu(ok. 200zł)

-nowe uszczelniacze zaworowe(org. Suzuki ok. 130zł)

-Uszczelka głowicy i pod cylinder(org. Suzuki-ok240zł)

-zawory podocierane.

Cylinder i pierścienie nie wymagały wymiany, a płaszczyzna głowicy i cylindra zostały wyrównane- czyt. Splanowane.

Oprócz tego w motocyklu została przewinięta cewka ładująca moduł zapłonowy(kolejne naście lat spokoju ), założony jest rozrusznik z trybami od modelu 800(dr 750 był awaryjny i nie tak trwały), Gaźniki również założone od osiemsetki(ssanie przy kierownicy).

Wyposażyłem również Biga w kontrolkę ciśnienia oleju, co pozwala mieć kontrolę nad silnikiem, a w oryginale jej nie było, czyli niedomagania modelu 750 zostały całkowicie wyeliminowane.

Moto pomalowałem czarnym matowym lakierem poliuretanowym. Jest to trwały lakier. Oczywiście zrobione to było zgodnie z zasadami lakierowania. (ok. 500zł)

Big posiada kufer centralny oraz dwa boczne( zrobione ze skrzyń amunicyjnych-bardzo mocne-również pomalowane poliuretanem), stopkę centralną, gmole, halogeny, gniazdo 12V,automatyczną olejarkę łańcucha z regulacją czasu i ilości oleju.

Opony to słynne Continental tkc80 , które mają przebieg ok. 3000-były założone nowe(ok. 600 zł), przewód hamulcowy w stalowym oplocie.

Założyłem również dwa tłumiki własnej roboty(porządnie zrobione).

Nowy zestaw napędowy D.I.D.(ok. 600zł)

Zalany został olejem Motul 10W40(pólsyntetyk)

Nowy akumulator(130zł)

W motocyklu wszystko robiłem sam .Nikt inny przy nim nie grzebał. Jestem pasjonatem, a nie handlarzem i zaręczam że jest warty tych pieniędzy, choć i tak mi nikt nie zwróci tego co włożyłem. Motocykl robiony dla siebie. Dla konkretnego kupującego dam do wglądu zdjęcia z prac.

Powód sprzedaży jest czysto finansowy.

POLECAM

Krzysztof 793-[zasłonięte]-081